2. Bölüm: İnanamıyorum..

30K 180 5
                                    

  Gördüğüm rüyayı hala anlamış değildim.. Ama uyandığımda kilodumda ıslaklık vardı... 

  Neyse ben okula gitmek için hazırlanıyoruum. Bugün okulun ilk günü olduğu için biraz kendime özen gösteriyim dedim. Ama yine dersler yine dersler hiç çekilmez.. Şu son 10 dakikalar ve hocaların bitmek bilmeyen egoları resmen ölüm sebebi. Bir de Defne var aynı sınıftayız ve yüzünü görmeye tahammülüm yok. 

   

   Saçlarımı dalgalı yapmıştım ve kırmızı rujumu sürdüm. En azından yeni hayat yeni adımlar yeni arkadaşlar.. En azından yaşadıklarımı unutmaya çalışacağım. Saat geç olmuş.. Okula gitmek için ilk adımımı atmıştım. Ama beni resmen ayaklarım ters ters gidiyordu.

    Okulun kapısına geldiğimde içeri girmekte zorlandım. Girdiğimde ise herkes bana bakıyordu. Bense dimdik sınıfa doğru çıktım. Zil çaldı öğretmeni beklerken eski sevgilim yani Rüzgar sınıfa girdi. Ben ise dona kalmıştım. Sınıfını değiştirmiş. 

     " Burada yarım kalıcağınımı sandın" diyerek gülümsedi. Bense orada ona sinir oldum tam tokat atıyordum elimden tuttu..

      " Aklından bile geçirme ne de olsa aynı sınıftayız" dedi ve Defne'nin yanına gitti.  Benden uzak olsunda ne yaparsa yapsın dedim içimden.. İnşallah ilerleyen zamanlarda başıma bela olmaz çünkü bana bunları yapacak kadar düşmüş..  Bunu neden dediğini anlamadım neyse bilmekte istemiyorum.. 

      Hoca gelmişti. Yine sıkıcı derslerinden bassederken.. Sıraya kafamı koydum ve yanım boştu. Aradan 10 dakika geçti ve... Sınıfın kapısı çaldı. Bense hiç umursamadık tavırlarla yatmaya devam ettim sonra bir ses... Evet.. Kafamı kaldırdığımda ise karşılaştığım şey.... Oha.. 

Çıplak GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin