5. Bölüm: Hayaller

21.7K 154 11
                                    

  " Sen kimsin ki de milleti dövdürüyorsun? "

  " Seni ilgilendirmez. Sen kimsin de bana hesap veriyosun? "

  " Ben.. Bir zamanlar benim için ölüyordun. Hayır zaten şerefsizsin. En yakın arkadaşımıda çaldığına ve onla sevgili olduğuna göre ona sahip çıkarak biraz adam olmayı dene. Bana sen kimsin, seni ilgilendirmez gibi sorular soruyorsun ama bana yakın olduğu için Berk'i dövmedin mi? Defne'yle birliktesin ama beni hala kıskanıyorsun. Buna son ver çünkü ben senden nefret ediyorum. " 

      Rüzgar'ın Gülru'ya olan bakışları bir kasırga kadar korkunçtu. Gözlerini açtığında kendisini örten kötü siyahlığın bir anlamı yoktu artık. Beyni durmuştu sanki. Yüz mimikleri ne kadar gülmek istese de gözlerinde acı onu derinden parçalamıştı. Terlemiş ve soluğu kesilmiş bir halde yüzünün kıpkırmızı olduğunu hissetti. Ağır adımlarla ve uyumlu bir şekilde önden sessizce kantine doğru gidiyordu. Gerisinde ona ayak uydurmaya çalışan kobay fareleri..

  " Çok ağır olmadımı Gülru? "

  " Sana yaptıklarını yanınamı bıraksaydım.. "

  " Teşekkür ederim. "

  " Şu çıkışta gezme işini şimdi yapmaya ne dersin? "

  " Tamamda nereye gideceğiz?"

  " Sen sadece bana güven.. Benim hayallerimi süsleyen tek yer. Her zaman oraya giderim.. 

  " Sana güveniyorum. "

  " Rüzgar'ı hala seviyormusun? "

  " Ben öyle birini tanımıyorum.. " 

  " Tamam hiç sormadım say. "

  " Kapa gözlerini "

  " Neden? "

  " Çok soru soruyorsun kapa dedim salak. Bir kerede dediğimi yapsan olmaz dimi. "

     Berk o arada gözünü biraz aralamıştı. 

  " Şşşşş.. Kapat dedim oyun bozanlık yapma. "

     Yavaş yavaş benim ellerimden tutup biryere doğru götürüyordu. Ellerimi tutunca kendimi birden rüyadaymış gibi hissettim. Nasıl anlatsam sadece onu hissetmeye odaklandım. Elleri sıcacıktı. Benim için yaptığı fedakarlıktan sonra onu yalnız bırakmak istemiyorum.  Bacağıma birden birşey battı, sanırım çalılıkların arasından geçiyoruz.. 

  " Açabilirsin "

   Açtığımda gördüğüm manzara inanılmazdı. Hayatımda böyle birşey görmemiştim. Hayal edebiliceğim herşey orada vardı. Ağaçlardan gökyüzünün görünmemesine rağmen en çok güneş alan yer orasıydı. Ayrıca buradan çıkışta yoktu hatta sanki keşfedilmemiş bir yerdi. Gözlerimi kapattığımda çimlerin üzerinden yavaşça geçen hayvanlar, rüzgarın kulağa gelen müzik sesi, haraket etmeye yeltendiğin her an kendini oranın bir parçasıymış gibi hissediyorsun. Boğazım düğümlenmişti. Bir ev büyüklüğünde suyu bile vardı sanki başka bir dünya bu. Kokusu yağmur sonrası toprak kokusu kadar harika ve mükemmeldi. Yanımda ise Gülru'nun dalgalanan saçları ve gülüşü... Gözlerindeki parlama.. O mutlu oldukça kendimi daha çok mutlu hissediyorum. Şuan olanlar gerçek bir rüyaydı.

  " Ne o gözlerinin içi parladı" 

  " B-burası inanılmaz bir yer. "

  " Ağzını kapat sinek kaçacak. Burası benim gizli yerim bi sorunum olursa, canım sıkılırsa, mutluyken falan hep buradaydım. Kimse bilmez burayı benden başka. Ha bir de sen sana güveniyorum başka birine söylemezsin burayı inşallah. "

  " Şüphe mi ediyorsun? "

  " Yok yani öyle dedim. Bir de kedim vardı adı Puppy ama şuan mutlaka kelebek kovalıyordur. "

  " Sende kelebek kadar güzelsin. "

  " Efendim? "

  " Puppy mi güzel isim dedim. "

  " Evet çok tatlıdır. Bir gün senide tanıştırırım. " 

  " Tabi çok sevinirim. "


   Konuştuklarında aradan geçen zamanın farkına varmamışlardı sanki hep sabah gibiydi. Ardından gitmek için hazırlanıyorlardı. Berk Gülru'yu evine bıraktı..

   " Herşey için teşekkür ederim. Bugün beni çok mutlu ettin. O gizemli yerin adı ne peki?  "

   " Herzaman yanındayım biliyorsun dimi.. Bilmem yarına kadar düşünelim birlikte koyduğumuz bir isim olsun. "

    " Süper o zaman iyi akşamlar sana.. "

    " Sana da... "

  Ardından Berk eve geldiğinde gizemli yere koyacak ismi düşünüyordu. Gülru da aklından çıkmıyordu. Ama Gülru Berk'i sadece arkadaş olarak gördüğünü biliyordu. Gülru benim olamayacak kadar güzeldi diye düşünüyordu. Bu yüzden sadece akışına bırakıyordu. Yorulmuştu ve uyuya kalmıştı.

     Gece zamanla açığa kavuşmuştu. Saat gece yarısını geçmişti. Yanımda uyuyan Gülru'yu gün boyu sessizce izlemiştim. Yavaşça yanına sokuldum kafamı göğüsüne doğru yasladım kalp atışlarından müzik notaları oluşuyordu sanki. Ona sarılırken uyuyakalmıştım.. Uykumda yanlışlıkla elim Gülru'nun kalçasına gelmiş ve benim kafam ise göğsünün içine girmişti neredeyse.. Gülru'nun inleyişiyle uyandım meme ucu sipsivri olmuştu farketmez diye hafiften yalamaya başladım. Bir elimlede kalçasını okşuyordum. Galiba hoşuna gitmişti. Çok derin bir uykusu olsada anlamak hiç zor olmadı oradan üstüne çıktım ve üstünü açmaya başladım. Biraz soluklanabilmeye çabalarken birden dayanamayıp dudağına yapıştım. Birden uyandı ve oda öpmeye başladı. Çıkan nefes sesleriyle orgazm oluyordum. Kendi düşüncelerimden uzaklaşmaya çalışırken, içgüdüsel olarak üstünü bir süzdüm. Fiziği mükemmeldi zaten. Karanlık, önlerinde şekil değiştiriyor gibi görünüyordu. Gülru'nun kokusu iliklerime kadar dolmuştu. Yalamaya başlamıştım. Zevkten bayılacak gibi olmuştu. Hertaraf kıvrılarak yayılmış zevk sularıyla doluydu. Gülru kendini toparladı. Kolları ve bacakları titriyordu. Elleriyle vücudunu yokladı. Hayır; kanaması yoktu. Kızlığı gitmediğine sevinmişti. Tek sorun kaburgalarında bıçak gibi saplanmış bir ağrı olmasıydı.

    "  Artık benimsin. Seni asla bırakmam "

    "  İstesende gitmem. Çünkü.. "

    " Çünkü ne? "

 Berk rüyasından alarm sesiyle uyanmıştı. Rüyayı görmediğini farzediyordu. Çünkü sevdiği kişiyi çıplak değil gelinlikle hayal ediyordu. Aklına tek takıldığı soru şuydu:

   İstesende gitmem çünkü?????


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  

  Bundan sonra şöyle bir karara vardım arkadaşlar; 

    5 ve katı olan bölümlerde bazı yerleri sexüal içerebilir başını yine normal başlarım ama biryerden sonrasını son paragraf gibi yazabilirim bilginize.. Hikayeyi okuduğunuz ve bana destek çıktığınız için sonsuz teşekkür ederim.. Sizleri seviyorum. 

Çıplak GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin