1. Bölüm: Okul başlıyor..

35.9K 194 25
                                    

 Okulların başlamasına 1 gün kalmıştı. Gülru gece yatmaya hazırlanıyordu.

   

   Odaya bir erkek girmişti. Gülru’nun üstüne doğru yürümeye başlamıştı..

 “ Yaklaşma bana, uzak dur benden” dedikçe erkek gülüyordu. Kızı birden öpmeye kalktı. Gülru onu ittikçe o daha da üstüne geliyordu. Öperken bir yandan elini tişörtün altına doğru götürmeye çalışıyordu. Bir yandan ise Gülrunun ellerini arkaya doğru götürüp tek eliyle tutuyordu. Gülru çok zayıf narin bir kızdı bu yüzden ellerini oynatamıyordu. Bu arada erkek tek eliyle südyenini açmış ve kızın üstündekileri çıkartmaya başlamıştı. Gülru tam kaçıcakken o belinden yakalayıp kendine doğru çekmişti..  Gülru onun elini ısırarak tam kapıyı açıcaktı ki o bu sefer onu yatağa doğru ittirdi..

“ Ahh yapma yardım ediiinn.. Bırak beni ne istiyosun benden.. ”

“ Seni istiyorum benim olacaksın..”

Erkek onun üstüne  çıkmıştı.. Altındaki pijamasını çıkarıp kilodunu tek bi seferde yırtmayı başarmıştı. Gülru ise çok fazla utanmıştı.. Ne yapıcağını bilemedi. Önce göğsünü öpmeye başlamıştı.. Ardından sertleşmiş meme ucunu emmeye sonrada yalamaya başladı. Gittikçe alta doğru gidiyordu eliyle göğsünden cinsel organına doğru bir çizgi çekmeye başladı Gülru kıvranmaya başlamıştı. Birden kafasını kızın şeyine gömdü. O sırada öyle bir yalıyordu ki resmen çölde su bulan bir köpek gibiydi.. Dilini sokup çıkaıyordu bu arada fermuarını açmaya başladı. Ve erkekte penisini çıkartmıştı. Tam Gülru’nun ağzına doğru tuttu

“Yala şunu”

“Hayır yalamıcam. İmdaattt “

“Burada seni kimse duyamaz boş yere nefesini tüketiyosun. Yalıcaksın dedim.”

Derken kızın ağzına birden soktu. Belli ki erkek çok zevk alıyordu. Çünkü Gülru’nun ağzına boşalmıştı. Kız panikten onun penisini ısırmıştı ve erkek o acıyla Gülru’ya tokat attı. Bu sefer ise penisi kızın şeyinin üstünde gezdiriyordu.

“ Hayır yapmaaa yalvarırım yapma lan salak. Ahh.. “

  Çaresizce artık bitmesini onu bırakmasını istiyodu fakat oradaki erkek her bir lafında daha fazla azıyordu.Ve sonunda sokmuştu… Gülru acıdan bir çığlık atmıştı..

  Derken Gülru kan ter içinde birden uyanmıştı ve saat 6 olmuştu.. Olaylar karşısında anlamsızca kendine bide etrafına bakınıyordu..

Çıplak GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin