Artık olacak her şeye hazırdım.. Kimsenin bilmediği bir savaştan zaferle çıkmış, yeni bir devlet kazanmış gibi mutluydum..
Evet Gülru ile Berk'i izliyordum. O kadar çok kıskanmıştım ki Gülru'nun mutlu olmasına asla izin vermemeye karar verdim. İntikamımı öyle bir alacaktım ki ölümün tarifi olacaktı.. Berk'in yüzü olmayacak, Gülru ise benim olacaktı..
*******************************************************************************
Artık ne olursa olsun her zaman Berkle beraberdim. Birlikte Lunaparka gittik.. Çocuk gibiydik.. Yanında huzur bulduğum çok seviyorum onu.. Eskileri bir daha yaşamak istemiyorum.. Bana pamuk şeker aldı.. Birlikte paylaşarak yedik. Pardon o bana yedirdi.. Şimdi daha iyi anlıyorum.. Aşk fedakarlıktır.. Farklıydık işte o bana aşık olduğunu söylerdi, bense daha çok severdim. Her lafıyla daha çok bağlıyordu bana kendini.. Ama içimde büyük bir huzursuzluk var.. Korkuyorum, bu hikaye, aşkımız bitecek diye çok korkuyorum.. Ama nasıl olsa ben sevmekten vazgeçmeyeceğim.. Sonra deniz kenarına gittik.. Saatlerce onu öyle izledim.. Gözlerinin içinde kayboldum..Aşka giden yolmuş ben gözlerinde kaybolduğumda anladım.. Oysa bana sürekli bir şeyler anlatıyordu.. Ne dediğinin farkında bile değildim.. Öyle bir gülüyordu ki rıhtıma kadar işliyordu.. Olum ben çok sevdim bu çocuğu ya.. Geçenlerde ise gizemli yere gittik yeniden.. İnanamazsınız her yer canlanmış.. Çiçekler çoğalmış, güneş daha çok gülüyor, her taraf kelebeklerle dolmuş.. Bizim baharımız bu.. Düşündüğüm tek şey onla evlenip bir yuva kurmak ve çocuk sahibi olmak.. Ondan bir minik ayağımızın olmasını istiyorum.. Geceleri uyutmasın.. Minik elleriyle bizim elimizi tutsun.. Büyütelim istiyorum.. Berk'le evde yalnız bırakıp zor duruma düşmesini istiyorum.. İstiyorum sadece istiyorum.. Varlığına öyle bir alıştım ki sabah kalkınca bile onu görüyorum gözümün önünde..
*******************************************************************************
Bugün çok güzel olacak çünkü eski arkadaşlarımla buluşacağım.. Gülru olmasa da eğleneceğimizi düşünüyorum.. Neyse buluşma yerine gittiğimde ise bir kız vardı. Uzun saçlı, gamzeli, orta uzunlukta boyu vardı.. Gözleri ise mavi yeşil karışımı, çok uzun kirpikleri. Zayıf bir kızdı ama gülüşü çok güzeldi.. Selim'in kuzeniymiş.. Aynı yaştayız.. Fiziği.. Mükemmel.. Neyse yemek yemeye bir yere girdik. Kızla beni yalnız bıraktılar siz geçin oturun biz geliyoruz dediler..
" Merhaba ben Eflin.. "
" Bende Berk, memnun oldum.. "
" Bende.. Sevgilin var mı? "
Ne diyeceğime kararsız kalmıştım..
" Evet daha yeni çıkmaya başladık. "
" Tüh.. "
" Efendim? "
" Hayırlı olsun dedim de.. "
" Ha.. Teşekkür ederim.. "
" Peki bir ara bir şeyler yapmaya ne dersin? "
" Tabii.. Sevinirim. "
Sonuçta Selim'in kuzeniydi en fazla ne olabilirdi ki?!
" Tamam o zaman yarın uygun mu? "
" Tabii."
Neyse buluşmamız bitmişti ve herkes evine dağılıyordu. Giderken Eflin bana gülümsedi..
*******************************************************************************
Sabah olduğunda Eflin ile buluşmak için hazırlanıyordum. Yine klasik ben.. Buluştuk beni çok güldürdü. Derken ne mi oldu? Gülru aradı ve
"Bugün ay dönümümüz buluşalım mı? " dedi.
Ben donakaldım. Yanımda kız var ve Gülru buluşmak istiyor. Üstüne üstelik ben ay dönümümüz olduğunu unuttum. Bu aralar Gülru'yu mu boşlamaya başladım yoksa bana mı öyle geliyordu..
" Yanımda arkadaşım var bugün buluşmasak olur mu? "
" Kim o arkadaşın? "
" Eflin.. " dediğimde ise telefonu yüzüme kapattı. Hayır anlamıyorum kötü ne yapmış olabilirim ki? Neyse eğlenmek için bar gibi yere girdik.. Galiba üzüntüden çok fazla kaçırmışım..
Uyandığımda ise..
Olamaz lanet olsun.. Nasıl yaptım ben bunu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıplak Gece
Teen FictionHayatının en kötü günü diye düşünmüştü Gülru çünkü eski sevgilisiyle en yakın arkadaşını lunaparkta öpüşürken görmüştür. Sinirle oradan koşarken bir çocuğun üstüne düşer ve Gülru utanarak orayı terk eder. Daha çocuğun adını bilmeden... Fakat gece e...