"Wufan hyung?"
"O kim?" Jongin'i duymazdan gelip koşarak aşağı indim. Sonunda kapıya ulaştığımda nefes nefese sarıldım.
"Ne zaman döndün?" Wufan benim en kafa dengi kuzenim olur. Kendileri bu yıl üniversiteye geçti. Yani benden 2 yaş büyük. Ama haraketleri olsun davranışları olsun benden daha küçük gibi durur.
"Bugün döndüm." Sonunda sarılmamız bittiğinde Jongin de yanımıza gelmişti.
"Merhaba Kyungsoo'nun arkadaşı mısın? Ben kuzeni Wufan tanıştığıma memnun oldum" bi çırpıda söyleyip sırıtarak elini uzattı. Jongin ise hiç de memnun olmaz bi ifadeyle karşılık verdi.
"Hayır sevgilisiyim." Dedi yapmacık bi şekilde gülümseyip. Ne diyon sen mal?
"Yahh!" diyip koluna vurdum.
"Aaa sevgilisi misin? Anladım..." Wufan düşünüyomuş gibi yapıp kafasını salladı
"Hyuunnngg..." mızmızlandım "Niye bu delinin lafına hemen inanıyorsun? Hayır sevgilim falan değil." Jongin kolumu dürttüğünde etrafta bizi dinleyenlerin olduğunu fark ettim."Yani sevgilim değil, her şeyim demek istedim ehühühüüü ^^ " diye düzelttim, eve gidince kendimi öldüreceğim bunu bi kenara not etmeliyim.
"Bu arada dersimize katılmak ister misin? Hahh sahi Suho da bu okulda"
"Aaa öyle mi? Neyse ben gelmişken bi okulunu görmek istemiştim. Suho ile akşama görüşürüz. Şimdi kalacak bi otel falan bulmam lazım" ne saçmalıyo bu? 2 yıldır görmediğim kuzenim ülkeye dönecek ve ben onu otellerde mi süründürcem? yok canım daha neler
"Akşama görüşürüz derken neyi kastetti." doğrudan ona sormak varken dönüp özellikle bana söyledi.
"Akşam yemeğini beraber yeriz büyük ihtimal. Ondan sonra da bizde kalırsın otele falan gerek yok"
"Yahh! Onunla aynı evde mi kalcaksın?" dua et etrafta insanlar var alçak herif yoksa sana çok güzel çemkirirdim
"O ne demek o? Sen de bizde kalıyosun ya!" dedim kulağına eğilip
"Ama benle o bir mi şimdi?" Wufan safım bi ona bi bana bakarak tartışmamızı uzaktan uzaktan izliyordu.
"Doğru. O benim "Kuzenim" sense HİÇBİR ŞEY'imsin! " yine kulağına söyledim.
"Bunu sana ödetirim ama." Gözlerini kısıp tehditkar bi ses tonuyla söyledi."
"Bölmek gibi olmasın ama benim gitmem lazım. O zaman akşama görüşürüz." diyip el salladıktan sonra uzaklaştı.
~~~
"Yahh Baekhyun bu akşam bari gelmelisin. O 3 malımsı erkekle başa çıkamam ben >.< " okul çıkışında Baekhyun'u zar zor yakalayıp ikna etmeye çalışıyordum.
"Ailemin izin verebileceğini sanmıyorum ama sorarım. Akşama arayıp haber veririm" diyip el sallayıp uzaklaştı.
"Ne o, KUZENİN'den çekiniyo musun yoksa?" yine arkadan sinsi sinsi yaklaşıp bi anda söyleyip ödümü kopardı. Cidden sayko
"3 erkek dedim, neden sadece Wufan'a odaklandın? Üçünüzün içinden en erkeksi o diye mi?" histerik bi kahkaha attı ben de boş bakışlarımla karşılık verdim.
"O mu erkeksi? Ben ondan daha erkeksiyim bi kere"
"Sen mi? asdghjklş hiç güleceğim yoktu."
"Gösteririm ama sana erkeksi yanımı" diyip yavaş yavaş yaklaştı. Karnına tekme atıp arkamı döndüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WITCHES√
Fiksi PenggemarBelki de cadılar sandığınız gibi çirkin yaratıklar değildir.