Gavemilde Felix

952 12 3
                                    

//Felix perspektiv\\
Det lyse hvite rommet jeg våknet til skinte som aldri før. En vakker solstråle skøyt inn på rommet ifra vinduet. Et smil bredte seg over min kones ansikt, som lå som et søvnig barn ved siden av meg. Jeg tok opp hånden min strøk det vakre ansiktet hennes. Hun åpnet øynene sine og to vakre brune øyne kom til syne. Pupillene gikk fra små til store med en gang hun var kommet fra en drøm til virkeligheten. Smilet hennes sluttet aldri. Hun så, så lykkelig ut der hun lå. Ved siden av meg. Selv var jeg også utrolig lykkelig.

Jeg kunne kjenne hennes varme kropp inntil min. Jeg hadde dratt henne nærmere meg når jeg tenkte på henne. Hun snudde seg og så ut av vinduet.

"For et vakkert vær", var det som kom ut av munnen hennes. Den vakre milde stemmen hennes fløt som en stille bølge inn i mine små ører. Jeg kunne også kjenne duften av Victorias secret parfymen hennes. Rester fra i går dagen. Hun hadde på seg en hvit lang t-skjorte og foran sto tallet "23". Selv når hun sov hadde hun stil.

Hun løsnet grepet mitt og reiste seg litt opp av senga. Hun dro av dynen, og reiste seg helt opp. Nå sto hun helt stille. Hun så på meg. Hun smilte fremdeles hennes vakreste smil. Hun var helt plettfri for sminke og hennes naturlige jeg var kommet frem. Selv uten sminke er hun det vakreste jeg har sett.

Hun begynte å ta forsiktige steg rundt sengen, men kom sakte men sikkert bort til meg. Hun reiste seg opp i senga og sto nå helt oppreist. Hun satte seg forsiktig med begge beina hennes på hver side av meg, og så meg inn i øynene. De glitret av ren skjønnhet.

"Du er så vakker", var det eneste som kom ut av munnen min. Et lite smil bredte seg over munnen hennes. Jeg besvarte smilet, og lo en liten latter.

"Jeg er veldig lykkelig", begynte hun. Hun slapp øyekontakten, og så ned på hendene hennes som var flettet inn i mine. Hennes knalle røde neglelakk sto i stil til hennes vakre hudtone. Jeg slapp den ene hånden hennes og støk hånden min over kinnet hennes.

"Du har gitt meg en vakker familie", fortsatte hun. Det var som om hun takket meg. Det er jeg som skal takke henne for at hun har gitt meg to vakre barn. Michelle og Mikael. Men selv må jeg takke henne for at hun er her og holder ut med meg.

"Ikke takk meg, jeg som skal takke deg, for alt sammen", sa jeg til henne. Hun lente seg fram mot meg, og vi begge lukket øynene. Vi kysset nå. Hennes vakre myke lepper ble lett trukket inn i mine tørre lepper. Men sekunder etterpå fikk jeg også myke lepper. Hun var varm rundt munnen, og når vi trakk oss fra hverandre kjente jeg straks en kald luft om dem. Noe varmt gikk til noe kaldt.

Hun reiste seg og gikk av meg. Jeg lå drøyt i fem minutter til før jeg dro dynen av meg og reiste meg. Jeg hadde kun på meg en hvit calvin klein boxer. Natalie rettet blikket mot meg og kom mot meg. Hun tok på magen min og kysset meg raskt på munnen og gikk av gårde like etterpå.

Jeg gikk inn i wic'en vår, og fant frem et par grå nike joggebukser og en hvit t-skjorte som var helt basacly. Når jeg hadde tatt på de, gikk jeg inn på badet og så meg selv i speilet. Jeg kunne se to røde ringer rundt øynene mine. Jeg lente hodet ned mot vasken og vasket meg i ansiktet. Etter det fant jeg frem en fuktighetskrem og smøret meg inn med den. Jeg kjente den behagelige kalde kremen mot huden min. Raskt ble den trukket inn i huden min, og endelig var de røde ringene rundt øynene mine helt borte. Jeg fant frem en hårgele og tok litt i håret. Når håret var formet som slik jeg ønsket det sprayet jeg meg med min nye one million parfyme. Natalie hadde kjøpt den til meg, og jeg synes selv den luktet himmelsk.

Når jeg var ferdig på badet gikk jeg ned til den hvite korridoren vår. På veggene hang det store hvite rammer med bilder av familien. Natalie, Mikael, Michelle og meg. Jeg smilte hver gang jeg gikk forbi bildene. Selv har Mikael vokst så mye, og han er blitt så lik meg nå. Selv om han fremdeles er ung, kan jeg se likhetstrekk mellom oss.

Jeg var nå kommet inn til stua vår, jeg så våre to lykkelige barn sitte i sofaen og spise kinder maxi som jeg også fikk veldig lyst på. Men jeg klarte å la være å ta ifra de, for jeg skal prøve å holde ut til helgen. Det er kun fire dager, så det skal jeg klare.

Jeg gikk inn på kjøkkenet og min vakre matchende kone sto foran meg og stekte pannekaker til frokost. Jeg gikk og stelte meg bak henne og la begge hendene mine på midja hennes. Hun snudde hodet mot meg og jeg stjal et lite uskyldig kyss fra henne. Hun snudde seg vekk fra meg og fokuserte på pannekakene.

"Vi har vel nutella i skapet?" spurte jeg henne om. Hun snudde seg mot meg og nikket. Jeg lette i tre skap før jeg fant det. Hun gjemmer alltid nutellaen fra meg, slik at jeg ikke skal spise fra den hver eneste dag. Som overraskende har funket bra, men nå fristet det. Så da sa hun at det var i orden.

Når pannekakene var ferdige lette jeg frem tallerkner. Jeg valgte et par hvite med romerske gull-former på, og et par matchende bestikker, og glass. Jeg gikk ut i stua og ropte på barna at det nå var tid for frokost.

"Jeg tar meg en tur til byen etterpå", sa jeg til Natalie. Hun så på meg med et tomt blikk. Hun skjønte jeg ønsket å dra alene, men jeg har en god grunn til å dra alene. Men jeg blir dessverre nødt til å lyve for henne, for det jeg skal der er hemmelig.

"Vi har bryllupsdag, Felix", sa Natalie med et tomt ansikt. Jeg skal til byen for å kjøpe bryllupsgave til henne. Jeg tror hun vil elske denne.

"Jeg skal ta deg med ut i kveld", sa jeg like etterpå. Hun smilte mot meg og så ned på maten sin igjen. Når jeg hadde spist et stykke med blåbær tok jeg frem nutellaen og spiste en pannekake med det på. Gud, jeg elsker nutella.

"Jeg er hjemme til seks, ikke tro at jeg glemmer det", sa jeg når jeg var ferdig. Jeg reiste meg og gikk bort til vasken. Jeg vasket askjetten og bestikkene, og glasset og satte de inn i oppvaskmaskinen.

Jeg gikk ut i gangen og satte på meg et par svarte converse og tok frem bilnøkklene mine og gikk til min svarte nye range rover. Jeg satte meg inn, og startet bilen, og nå var jeg på vei til byen.

Når jeg var kommet frem møtte jeg foooers over alt. De ønsket å ta bilder med meg, og få autografen. Selv om jeg hadde litt dårlig tid, måtte jeg nesten oppfylle ønskene deres, og det gjorde jeg.

Etter alt det styret sjekket jeg klokken som nå var blitt 17:23. Jeg kjente stresset komme inn i meg, så jeg fortet meg bort til nelly butikken. Jeg fant kjolen med en gang. Når jeg merket prisen måpte jeg. 5600 kr for en kjole? Det er en syk pris. Men jeg ønsket å gjøre min kone fornøyd, så det var det jeg skulle også.

"Hei, kan jeg hjelpe deg?" var en stemme som sa. Jeg snudde meg og så på en ung pike i kanskje 25 årene. Jeg nikket og hun kom bort til meg.

"Har dere denne kjolen i S?" spurte jeg. Hun sjekket gjennom stativet og fant heldigvis en i S. Jeg følte meg lettet.

"Blir det den?" spurte hun. Jeg nikket og vi gikk bort til kassen. Jeg tok frem kortet mitt og tastet inn koden. Heldigvis hadde jeg nok penger, så jeg trengte ikke å beskymre meg.

"Tusen takk, og jeg håper kvinnen din blir fornøyd", sa hun i kassen. Jeg smilte og sa hade og gikk ut av butikken.

Når jeg fant bilen min, satte jeg meg inn og kjørte hjemover. Jeg stresset litt siden klokken allerede var blitt fem på seks. Men heldigvis bor vi kun to minutter unna byen. Så dette skulle jeg rekke.

Når jeg hadde parkert gikk jeg ut av bilen og gikk inn døren. En to år gammel liten jente kom løpende bort til meg, og jeg løftet hennes opp og kysset henne på kinnet. Rett etter henne kom min vakre frue, nemlig Natalie.

Jeg løftet Michelle ned igjen og rakte frem posen til Natalie. Hun så på meg med et stort og "seriøst" blikk. Hun måpte og kastet seg raskt i armene på meg.

"Tusen takk Felix!" sa hun glad. Jeg visste hun kom til å bli glad for denne kjolen. Hun har alltid elsket den kjolen og har lenge ønsket seg den, og som en snill mann som hun har, kjøpte jeg den til henne uten problemer.

Jeg gikk opp på rommet og fant frem en svart smoking. Jeg satte den på meg og ordnet håret mitt litt finere denne gangen. Siden jeg har fått så stort hår, satte jeg håret opp i en stram dott.

Når jeg gikk ut av badet var det min tur å måpe.

"Wow, fruen i huset er jo urolig vakker!" var det som kom ut av meg. Sanne ord, for en sann frue. Hun smilte og kom mot meg. Jeg strakte frem armen min og hun tok den imot. Vi gikk ut til bilen min, og kjørte avgårde mot resturanten. Eller var det resturanten vi skulle til? For nemlig bak i bilen, lå to kofferter, som jeg hadde pakket.

The Fooo Conspiracy 3Where stories live. Discover now