//Ogge sitt perspektiv\\
Felix fortalte meg alt som hadde skjedd i Paris. Emma hadde også fått med seg det og hun har prøvd å overtale meg til å dra på en kjæresteferie sammen dit.Jeg har jo på en måte en liten overraskelse til min Emma.
"Gå opp på rommet ditt, og se hva du har fått. Gratulerer med dagen forresten." Sa jeg til Emma. Hun smilte og kom mot meg og kysset meg raskt på munnen.
Hun tok veldig lette steg mot trappen og hoppet opp som en kosebamse.
//Emma sitt perspektiv\\
Når jeg var på vei opp, så kjente jeg en liten nervøs stemning i magen min. Hvor den kom fra, aner jeg rett og slett ikke. Kanskje den går over når jeg får se hva Ogge har fikset til meg.Jeg åpnet forsiktig opp rom-døra til Ogge og meg, og tittet inn. På senga lå det en stor haug med klær, og blomster, og kort og parfymer og noe annet. En lapp?
Jeg gikk inn på rommet og så alle Gucci tingene Ogge hadde kjøpt til meg. Jeg tok opp det ene kortet hvor det sto: "Kjære bursdagsbarnet mitt. Du vet allerede hvor høyt jeg elsker deg, og jeg elsker deg bare mer og mer for hver dag som går. Jeg håper virkelig alle gavene falt i smak, men det er spesielt en gave jeg håper du liker ekstra godt. Sjekk "lappen" som er over den ene Ralph Lauren parfymen. Gratulerer igjen, og hver så god, begynn å pakk!" sto det på kortet. Jeg skjønte virkelig ikke hva han mente med dette, men det skal jeg virkelig finne ut av nå.
Jeg så en flybillett på senga. Jeg tror det var det Ogge mente med "lappen".
Jeg måtte se nøye gjennom det før jeg virkelig så hva det sto. Det sto "Caribbean". Det var en cruise billett som skulle seile gjennom Caribbean.
Men det sto at jeg skulle pakke med en gang også. Når drar vi?
"Vi drar i kveld. Raska på babe." Hørte jeg en stemme si bak meg. Jeg smilte for meg selv og snudde meg og hoppet i armene til Ogge. Min mann.
"Jeg skal hjelpe deg jeg", sa Ogge og jeg smilte og nikket til han. Det fristet å bare ligge i armene til Ogge hele tiden, men det tar jeg heller igjen for når vi er i Caribbean. På cruise. Vakre landskap og vi skal garantert innom andre steder for å besøke de og se hva som skjer.
Når vi hadde pakket ferdig måtte vi dra på flyplassen med en eneste gang.
Jeg skulle kjøre til flyplassen, så vi kjørte min helt nye Bugatti Veyron. Den er sykt fet, og den er veldig dyr. Jeg skulle egentlig ha Lamborghini, men den kjøpte Ogge til seg selv, så da har vi to utrolig dyre biler. Jeg får egentlig litt vondt av å ha så dyr bil, men det får gå.
Vi kjørte nå avgårde mot flyplassen og omkom den klokken 20:27. Flyet skulle gå 22:35 så vi hadde masse av tid.
"Du kan slappe av. Det er sove-senger på flyet. Vi drar direkte til caribbean, og det tar 10 timer med fly dit, så du har masse av tid til å sove på." Jeg nikket og når Ogge og jeg hadde sendt bagasjen vår til flyet, satt vi oss ned på to ledige seter.
Jeg sovnet litt i fanget til Ogge men ble veldig raskt etterpå vekket. Han mener jeg hadde sovet i de timene det tok, men det gjorde jeg ikke.
"Dere må ha en flott tur", hørte jeg en kjent stemme si bak meg. Når jeg snudde meg smilte jeg som en idiot. Jeg kastet meg i armene hennes og kjente gledestårer.
"Skal dere også hit?" spurte jeg.
Personen nikket og vi sjekket inn på flyet. Drømme turen vår har så vidt begynt.
YOU ARE READING
The Fooo Conspiracy 3
FanfictionTFC fan? Da bør du lese denne kjærlighets fanfictionen!