//Alice perspektiv\\
Jeg listet meg bort til døren til Mikael. Jeg lukket døren hans forsiktig opp. Jeg tok lydløse steg mot senga hans med to egg i hånda mi. Å gid, som han skal lide nå.Jeg tok de siste stegene forsiktig bort. Og forresten, selvsagt hadde jeg med krem også. Dette blir morro.
Jeg la fra meg begge eggene på sengekanten hans, og tok forsiktig opp korken på kremen. Jeg løsnet grepet hans litt og strakte ut hånda hans. Jeg holdt kremboksen (?) over hånda hans, og sprayet (?) forsiktig med krem slik at hele hånda hans var fullt med krem. Jeg fikk veldig lyst til å flire, men jeg lot være, for da kunne overraskelsen blitt ødelagt, og det vil vi ikke ha noe av, vil vi vel?
For å være litt ekstra slem sprayet jeg håret hans også med krem, slik at jeg brukte opp resten av kremen.
Jeg gikk forsiktig mot søppelkassen, og kastet kremen forsiktig ned i den, før jeg listet meg forsiktig tilbake. Selvsagt sov de godt, for klokken var ikke mer enn 03:09 på natta. Selv om lyset var begynt å komme, var det kveld. Og litt kaldt, men siden vi er i syden, er det varmt uansett.
Jeg tok forsiktig opp ett egg og knuste det på sengekanten hans. Jeg løftet halvparten av egget opp og helte det over kremen på hånda hans, og det andre i håret. Det siste knuste jeg rett og slett rett i ansiktet hans. Der skulle han ha våknet for det var hardt, men tydeligvis våknet han ikke, og fint var det for meg.
Jeg listet meg veldig forsiktig bort til badet hans og fant frem en bøtte. Jeg skrudde dusjen på med en liten stråle, og helte vann oppi bøtta. (Takk for ideen Maikenmyy )
Jeg skrudde av dusjen helt, og listet meg ut døren til Mikael. Jeg tok opp romkortet mitt, og låste meg inn. Jeg tok forsiktige steg mot sengen hvor Felicia lå i. Jeg holdt vannbøtten over hodet hennes, og plask. Hun ble klissvåt. Selv ikke hun våknet av det, hun lå fremdeles stille som en mus, og smilte litt i kroken, men det var ikke mye. Kanskje hun faktisk er våken?
Det er hun rett og slett ikke. Det kan hun ikke være.
Jeg listet meg forsking bort til senga mi, og tok opp dynen. Jeg skrek så høyt når jeg tok det opp at alle våknet. På andre siden av rommet kunne vi høre banning fra Mikael, og Felicia skrek fordi hun var klissvåt. Jeg lo av de, men jeg visste at det jeg skrek av var verst. De visste at jeg kom til å ta igjen, og derfor gjorde de dette mot meg!
"Dere! Dette er slemt! Veldig slemt! Få det vekk fra senga mi!" Skrek jeg alt jeg klarte.
Ingen svarte.
------
Hei hei! Ble en til liten kort del, som fortsettelse på kapittel 12! Nå, hva tror dere er i sengen til Alice? Gjerne skriv videre ideer til meg også! Blir veldig glad for de, og kan hende jeg bruker dem. Jeg tagger dere om det er deres ideer! Jeg har tagget deg Maikenmyy så håper du har blitt tagget på riktig sted!😉❤️ tusen takk dere! Betyr mye!
YOU ARE READING
The Fooo Conspiracy 3
FanfictionTFC fan? Da bør du lese denne kjærlighets fanfictionen!