Jeff'in evine geri dönüyordum, bayılmak üzereydim çok şaşkındım. Ben daha kendim gençken benim çocuğum olacaktı, ve Jeff'den.
Nihayet jeff'in evinin önüne geldiğimde yavaşça kapıyı tıkladım Jeff direkt açtı, jane ne bu halin? İyimisin! Son duyduğum şey onun sesiydi orada bayıldım.Uyandığımda jeff'in yatağında yatıyordum, yanımda Jeff elimi tutmuş endişeli bir şekilde bana bakıyordu.
JANE tanrım şükürler olsun! İyimisin çok korkuttun beni!
Yavaşça ayağa kalkmaya çalıştım, ve çantamdan hamilelik testini elime aldım. Jeff sana bir şey söylemem gerek.
Testi ona doğru çevirdim, ağlıyordum, hamileyim jeff! Dedim.Jeff'in şaşkınlığı yüzünden belli oluyordu, bir şey demedi yanıma geldi ve elini karnıma koyarak inanamıyorum jane! Bizim çocuğumuz mu olacak! Dediğinde kafamı salladım.
Çok mutlu ve şaşkın görünüyordu. Eliyle karnımı okşadı, seni seviyorum jane! Sen bu haldeyken senden bana güvenmen için böyle bir şey istemem saçmalıktı! Bana inandığını biliyorum. Bir daha böyle bir şey olmayacak! Dedi ve bana sarıldı.
Geri adım attım, Jeff bu ne demek biliyormusun? Sana güvenmem gerekiyor gördüklerimden sonra kolay bir şey değil! Tanrım ne yapmam gerekiyor bilmiyorum! Delirmek üzereyim! Dedim. Bir yandan da o sadece bir bebekti ve hiç bir suçu yoktu.
Jeff'e bakarak benim evime dönmem gerek jeff dedim.
Jeff itiraz etmedi arabasıyla beni evime bıraktı. Ruhsuz gibiydim sanki, inerken Jeff beni öptü, ve gitti.
Anneme anlatmalıydım! Uygun bir dille...Anne sana söylemem gereken şeyler var, seni üzdüysem beni affet dedim ve daha fazla dayanamadım bir anda ağzımdan çıktı hamileyim!
Annem bana öyle bir şaşkın bakıyordu ki daha önce hiç böyle baktığını görmedim. Ne! Jane sen ne diyorsun! Bebeğim sen daha kendin gençsin! Ne bebeği!
Anne haklısın biliyorum ama elimde olan bir şey değil. O bebeğin bir suçu yok..
JANE kim babası! Diye bağırınca onu Jeff 'ile tanıştıramayacağımın farkına vardım. Jeff diye biri anne dedim sadece ona doğru bakarak,
O gün tüm gece annemle tartıştık neredeyse, ertesi gün annem şirkete gitti. Okula gitmedim evde tek başıma oturuyordum.
Aniden telefonum çaldı, almak için masaya uzandım. Arayan özel numaraydı. Jane hanım sizmisiniz ?
Evet buyurun?
Anneniz bugün çalıştığı şirkette ölü bulundu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JEFF & JANE
General FictionJeff ve jane aşk hikayesi 🖤 Selam hayran olduğum Jeff karakterine özel bir hikaye yazmak istedim umarım beğenirsiniz takip etmeyi de unutmayın 🧚🏼♀️💜