Yeni JANE

67 8 1
                                    

Artık delirdiğime o kadar emindimki, ama pişman değildim, bu his bana çok iyi geliyordu, o kanında boğulacakken ben daha fazla mutlu oluyordum.
Cebimden silahı çıkardığım gibi ateş ettim 3,4,5 kez ağlıyordum aynı zamanda mutluydum! Annemin intikamı alınmıştı. Aklıma annem geldikçe vurmaya devam ettim tam 10 kez annemin üstündeki kurşunlar kadar...
Babam ölü bedeniyle orada duruyordu ağlıyordum,
Jeff ise bana sarılıyordu aşkım eşyalarını topla ve arabaya geç burayı ben toparlarım dedi Jeff dediğini yaptım karanlıkta ellerim kaç içinde arabaya oturdum onu bekledim, o sırada Jeff ceseti dereye atmıştı...
Geldiğinde benim evime gittik annem yokken çok garip hissediyordum, ama yanımda Jeff vardı.. Olayı hemen unutmuş gibiydim Jeff bile şaşırmıştı neredeyse...

2 gün sonra Jeff ile hastaneye bebeğimize bakmaya gittik, Jeff yanımda oturup elimi tutuyordu
Tebrikler ikizleriniz olacak! Dedi doktor ikimiz hem şaşkın hemde mutluyduk,..

Jeff'e artık zamanı geldiğini söyledim,
Jeff senin gibi olmak istiyorum aşkım gülümsemek istiyorum, bebeklere bir şey olamayacak merak etme dedim.
Depodan yangın bidonu bir bıçak aldım, Jeff eminmisin jane sana zarar gelirse ben yaşayamam! dedi.
O anda yangın bidonunu kafamdan aşağı döktüm ardından çakmağı yakması için jeffe işaret verdim. Çok bir şey hatırlamıyordum, sadece acı içinde yanarken Jeffin bana bağırması ve yangını söndürmeye çalışmasını..

2 hafta sonra hastanede uyandım, yüzümde bir sürü sargı bezi vardı yanımda Jeff bekliyordu. Korkuyordum ama Jeff için değerdi, elimi karnıma götürdüm, bebeklere hiç bir şey olmamıştı sadece yüzüm yanmış. Sargıları çıkarmak için doktor geldi ve bana bir ayna verdi, artık upuzun saçlarım yoktu, yüzüm aynı Jeff gibiydi, Jeff'e bak sana inandım ve senin gibi oldum, artık mutlu olabiliriz beni hala seviyormusun?
Jeff tabiki jane seni her zaman seveceğim! dedi ve bana bir kutu verdi.
Bune Jeff? Yavaşca kutuyu açtım içinde simsiyah bir peruk ve bir maske vardı. Maskeyi yüzüme geçirdim ve yeni görüntümü baya sevmiştim...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 03, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

JEFF & JANE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin