ERİCA '

57 9 0
                                    

Ertesi gün eve geldiğimde, annem ve babam yanyana oturuyordu, çok şaşırmıştım, uzun zamandır kavgalılardı ve babam hep arkadaşında kalıyordu annem gel yanımıza jane! Babanla barıştık eskisi gibi olabiliriz artık dedi! Babam ise bana gülümsüyordu. Gerçekten mi anne? Tanrım bir an boşanıcaksınız sanmıştım! Babam yanıma geldi ve bir daha asla ayrılmayacağız dedi. Çok mutluydum. 2, 3 saat boyunca beraber oturduk konuştuk, sonra ayağa kalktım ve siz oturun bugün mısılar benden! Dedim mutfağa yöneldim tam o anda bir bildirim geldi, ama bana gelmemişti babama gelmişti, telefonu elime aldım ve o mesajı gördüm!
Hayatım nerde kaldın seni özledim! Yazıyordu. O an sanki zaman durmuştu benim için. Şok içerisinde kalakalmıştım, babam annemi aldatıyordu! Ve hiç bir şey yokmuş gibi onunla barışmıştı, eve dönmüştü annem'i uzun zaman sonra ilk defa böyle mutlu görmüştüm bir şey söylemezdim. Elim kolum başlanmıştı sanki, hayır ağlama jane! Babam bunu nasıl yapar bize!? Babamın jane herhalde mısırları yaktı demesiyle telefonu bıraktım ve merak etmeyin geldim! Dedim ne yapacağımı bilmiyordum.
Babamın telefonunu elime aldım ve yarın attığım adres'de buluşalım yazdım. Daha sonra mesaj kutusunu temizledim, telefonu kapattım.
2 saat sonra annem ve babam uyumaya gitti ben hala salonda babamın anneme ihanetini düşünüyordum,! Birde onu jeff'i babam'ın kalktığını duydum, jane sen hala uyanıkmısın? Uyku tutmadı baba dedim titrek bir sesle
Ve sonra dayanamadım herşeyi biliyorum!
Annemi nasıl kandırdığını! Bize yalan söylediğini!
Bana döndü ve jane sakın annene söyleme! Çok pişmanım özür dilerim beni affet annen duyarsa çok üzülür kendine zarar verebilir, dedi ve bana sarılmaya çalıştı
Hatır baba! Sakın bana dokunma! Anneme söyledim çünkü üzülsün istemiyorum. Lütfen bir an önce bu işi bitir! Dedim ve yatağa gittim.

Odanın kapısını  açtığımda o yine oradaydı, jane iyimisin!?
İyi değilim Jeff! Şuan senin buraya neden geldiğini sormak için bile gücüm yok! Babam annemi aldatıyormuş !
Jeff'in çok sinirlendiği gözünden belliydi, bana bak dedi, jane seni kimse üzemez buna izin vermem! Kim olursa olsun!
O böyle söyledikçe ben onun yarasını unutuyordum korkunç bakışlarını unutuyordum, sadece onun kalbi, kalbini hissediyordum, bana sarıldı ve saçımı okşadı, herşey geçicek jane iyi olacaksın!orada uyumuşum Jeff 'in kollarında sabah uyandığımda yoktu. Ne yaşıyorduk bilmiyorum ama o bana iyi geliyordu.

JEFF & JANE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin