1.rész

362 16 0
                                    


//(név) szemszöge//

Éppen a játszótéren vagyok, és nem is egyedül. Itt van egy kisfiú is aki melletem homokozik és várat építünk. Mikor készlett a homokvár ránéztem a kisfiúra. Sötétbarna haja van, olyan mint a szeme színe. Rámnézett és csak úgy csillogtak a sötétbarna szempárok. Ekkor megsólalt a fiú.

-egyszer ittfogunk lakni kettesben megígérem neked.

Felemelte a fejét és rámnézett. Elmosolyodtam..


Persze ebből a gyönyörű álomból is anyámnak kellet felkeltenie mivel a szüleim kapcsolata nem a legjobb..állandóan veszekednek valamin. Felültem az ágyra és megtöröltem a szemeimet és visszaborultam a pihe puha ágyikómba. Picit elgondolkodtam, hogy mi is volt a kisfiúnak a neve. Sose tudom feleleveníteni a nevét, pedig minden este róla álmodok. Ő volt a gyerekkori barátom, de még fiatal voltam mikor elköltöztünk a miyagi perfektúrából. Nemrég költöztünk vissza hiszen átiratkoztam az itteni Aoba Joshaiba másodévesként. Nincs egy ismerősöm sem innen, viszont remélem sikerül legalább egy barátnőt szereznem, de hogy őszinte legyek nemvagyok az a barátkozós típus. Sokszor kihasználtak, eldobtak és átbasztak. Van elég tapasztalatom ami kellhet. Általánosban sokszor kivoltam rekesztve de ott volt egy barátnőm aki kiállt értem viszont mikor elsőévesek lettünk útjaink elváltak, viszont tartottuk a kapcsolatot. Ő itt tanul ebben a prefektúrában, úgyhogy érdemes lenne őt felhívni. Elvettem a telefonomat az asztalomról és fel is hívtam.

-sziaaa

Sadako_szioka mondjad mi a baj?

-melyik iskolába is jársz?

Sadako_mi ez a gyors kérdés?

-csak tudni szeretném, hisz sose beszéltünk erről.

Sadako_ Aoba Joshai drágám

-oh várj...MI?

Sadako_ miaz?

-oda fogok menni jövőhéttől

Sadako_ itt kezded a másodéved?

-jólhallotad csajszi

Sadako_ akkor mehetnénk együtt is, átküldöd a címed?

-pillanat

Gyors kiléptem és átküldtem neki a lakcímemet

Sadako_megvann...várj két utcányira laksz tőllem

-akkor előttem találkozunk

Sadako_ nekem megfelel

-és mégvalami

Sadako_na?

-nincs kedved elmenni sétálni?

Sadako_ előtted tali

-siess

Ekkor sadako letette a telefont és pátr perc múlva megszólalt a csengő. Gyors felkaptam egy pulcsit és le is mentem. Mikor ajtót nyitottam barátnőmet egy nagy ölelésben részesítettem, de utána indultunk is. Anya és apa észre sem veszi ha elmegyek ezért nemkell foglalkozni velük. Sokat nevettünk barátnőmmel, de egyszer megálltam egy játszótér mellet. Sadakonak beszéltem azokról az álmokról, így értette miért álltam meg.

- ez volt az a játszótér igaz?

-igen ez az

-hátha újra egymásra találtok a fiúval

-remélem..

Picit arréb sétáltunk és bementünk a közeli non-stopba ahol vettünk egy csomó nasit és leültünk a játszótér melleti padra.

-hiányoztál már (név)

-te is sadako..te vagy az én igazi barátnőm

-és az első valljuk be

-ottvan Satori is őt nefeledd

-jólvan naa..deeee melyik osztályba is mész?

-hmmm ah megvan 5c miért?

-EZAZZZZZ osztálytársak leszünk

-ennek örülök..akkor teleszel a padtársam

-sajna már van padtársam, de az osztályba van egy fiú akinek nincs a neve Hajime Iwaizumi..hidd el rendes gyerek benne van a röplabda csapatban

-hát tudod, hogy úgyse fogok sokat beszélni

-majd én szóra bírlak

-szavadon foglak sadako

-jó,jó de ideje lenne mennünk

-igaz

Felálltunk és elindultunk felém. Mikor odaértünk elbúcsúztunk egymástól és bementem a hzba, ahol csodálatos módon csend volt. Bementem a knyhába ahol megláttam anyát aki tető részegen feküdt a kanapén.

-ooh hát te is ittvagy te semmirekellő gyerek

-sz-szia anya..

-kussolj...semmire se vagy jó inkább tűnj a szemem elől mint apád

-de..any---

-sicc felfelé

Úgytettem ahogy anya mondta és egyből mentem a szobám felé. Beleugrottam az ágyba és csak potyogtak a szemeimből a könnyek.. fogtam a telefonomat és kikerestem Satorit a kontaktok közül. Felhívtam és pár kicsengés után fel is vette.

Satori_szióka (név) mondd

-Sa-satori..

Satori_hé kislány te sírsz?

-i-igen

Satori_ közel vagyok a miyagihoz jelenleg úgyhogy hívom a nagyit hogy hozzunk el téged rendben?

-köszönöm

Satori_ szólok ha ottvagyunk

Letette a telefont és vártam, hogy írjon. Nemkellet sokat várjak, csak egy fél órát. Ezalatt a félóra alatt hallotam, hogy anya bement a szobájába így nyugodtan letudtam menni. Mikor kimentem azthittem lefagyok mivel egyszál cicanadrágba és rövidujjúba mentem le. Mikor ezt Satori meglátta rámadta a pulcsiját és elmentünk hozzájuk. Elmeséltem neki mindent utána megvígasztalt és megengedte hogy az estét ott töltsem.

Time skip:másnap

Reggel mikor felébredtem ugyanazt álmodtam mint minden este csak most röplabdáztunk a fiúval és ahogy kivettem biztos feladó. Remélem újra találkozok vele...

Oikawa x readerWhere stories live. Discover now