-sadako én kiskorom óta szeretem őt..
//Sadako szemszöge//
Mikor (név) kimondta ezt a pár szót lefagytam és nem jött ki egy szó sem a számból. Egyszerüen nemtudtam megszólalni,cselekedni vagy elfutni sem. (név) előző kapcsolata nemvolt a legfényesebb és persze támogattam őt de élőben nemtudtam...nemtudtam megölelni, megvigasztalni és felvidítani sem. De most ittvagyok és tudok neki segíteni, állandóan mosolyog de ő belül esik szét.
-(név) é-én
-sadako figyelj
rámemelte két (szemszín) szemét és az én zöld szempáromba nézett. Vörös szemeiben minden fájdalmát kitudtam venni. Szomorú, tehetetlen....
-sadako én,....elfelejtettem őt..mindent, a nevét és mindent róla...AMIM MARADT AZOK CSAK KIS HÜLYE ÁLMOK
nemvolt szívem visszaordítani neki,mivel az iskola közepén vagyunk mégis íg nyugodt hangon hozzászóltam.
-(név) én tudom milyen érzés ez és tudod jól ittvagyok segítek nektek hi--
Nemtudtam befejezni a mondandómat mert (név) szónélkül elfutott.
//(név) szemszöge//
Nemhagytam, hogy sadako befejezze azt amibe belekezdett..nemakartam, elfutottam mint minden elől. Csak futottam a kijárat felé, hazaakartam menni de ebben valaki meggátolt és egy nagyot estem a földön. Mikor feltérdeltem a könnyeimet útnak eresztettem, nembírtam már őket visszafogni, vagy talán nem akartam. Egy nagy kézfejet éreztem a vállamon ezért hátrafordultam és vele találtam szemben magam. Elfordítottam a fejemet mikor megláttamőt de ekkor gyorsan felhúzott engem a földről és magához húzott engem. Meglepődtem...miért tenne ilyet, emlékszik egyáltalán rám?
-végre megvagy (becenév)....hiányoztál
//Oikawa szemszöge//
egy pár percig még ölelgettem szegény lányt,ekkor felnézett rám és beszédre nyitotta a száját.
-f-figyi é-én...hogyis mondjam..sajnálom
-de mit sajnálsz...a szüleid miatt költöztél el tudtommal semmiért nemkell bocsánatot kérned..
-de é-én alig emlékszem rád..nemtudom mi a neved és nemismerlek úgy mint akkor
-mint akkor a játszótéren?
itt elgondolkodtam a szép emlékeken, mikor nemvolt semmi nehézség az életünkben és csak játszottunk.
-igen...
-akkor (becenév) ismerjük meg újra egymást
kezemet nyújtottam felé és bemutatkoztam neki.
-Oikawa Toru vagyok a röplabda csapat kapitánya
kinyújtotta a kezét és belesimította ő is az enyémbe azt.
//(név) szemszöge//
Odasimítottam a kezemet az övébe és énis bemutatkoztam neki
-( teljes név ) másodéves diák
Itt kezdődött újra minden az elejétől....
KAMU SEDANG MEMBACA
Oikawa x reader
Cerita PendekKét gyerekkori barát..vajon újra összehozza őket a sors vagy csak mégjobban eltolja őket egymástól... majd kiderül