15.rész

83 7 0
                                    

//(Név) szemszöge//

egy hét eltelt azóta mióta kijelentettem satorinak hogy átmegyek az ő sulijába. A héten beszéltem az igazgatómmal és a shiratorizawána is leadtuk a papírokat így nemsokára költözhetek be a kollégiumba. Wakatoshival is beszéltem, így én leszek a röplabda csapat menedzsere ezért a kollégium nekem ingyenes lesz. Az igazgató nemrég felhívott hogy ki lesz a szobatársam ami miatt sokat izgultam ,de megnyugodtam mikor meghallotam, hogy wakatoshi húgával leszek egy szobába. Még aznap bejelöltem ismerősnek és elkezdtünk ismerkedni, mit ne mondjak teljesen ellentéte wakatoshinak, hiszen ő pörgős és nem ijesztő. A héten még sadakoval voltam minden nap és Kuroot meg kenmát is áthívtam, hogy beszéljek velük is mielőtt elmegyek. Kuroo megígértette velem, hogy mindennap írunk majd egymásnak, kenma pedig megígérte, hogy tartjuk a kapcsolatot. Oikawát nemláttam szerencsére ezen a héten, aminek örülök, mivel nem szeretnék vele találkozni, amíg el nem megyek innen.

TIME SKIP: Vasárnap

ma megyünk a koliba satorival, eléggé izgulok, tegnap mindent bepakkoltam magamnak ami kell, a tankönyveket ott fogom megkapni majd a koliba.

-minden oké?

-p-persze csak izgulok

-ne izgulj mindenki rendes az osztályodban és otttvan waka-chan

-waka-chan?

-wakatoshi húga, így becézzük a csapattal

-értem már, örülök, hogy ő lesz a szobatársam

-én is

Nemsokkal később megérkeztünk az adott helyre és onnan már nemsokat kellet sétálunk a suliig. Satori eligazított, hogy hol van a koli és hol van a szobám. Az ő szobája az enyémmel szemben volt és persze wakatoshival van egy szobába. Nagy levegőt vettem és benyitottam a szobába, ott volt egy emeletes ágy két író asztal, fürdőszoba mosdóval, és egy pici étkező ahol volt egy kis konyha féleség. Beljebb mentem ahol megtaláltam waka-chant aki éppen telefonozott. Mikor észrevett egyből a nyakamba ugrott.

-(NÉÉÉV) VÉGRE MEGJÖTTÉL MÁR VÁRTALAAAK

-waka-chan nyugiii

-jójó még a végén a bátyám átjön és leszid, hogy miért ordibálok

leültünk és beszélgettünk még egy kicsit utánna megkajáltunk és kipakkoltuk a cuccaimat. Én alszok felül az ágyon amivel nekem nincs semmi bajom. Este mikor már waka-chan elaludt átmentem satoriékhoz ahol beszélgettünk egy picit utánna visszamentem a szobámba. Telefonoztam egy picit mikor észrevettem, hogy valaki írt. Oikawa..

Letettem a telefonomat és elaludtam, hiszen reggel korán kelek, mivel kezdődik az iskola

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Letettem a telefonomat és elaludtam, hiszen reggel korán kelek, mivel kezdődik az iskola..remélem minden jól fog menni

-----------------------

Oikawa x readerWhere stories live. Discover now