Elsétálnak...rám se hederít...akkor miért mondta hogy szeret?.....
két órája ülhetek a padon..egyedül vagyok a parkban, csak a szentjános bogarak fényét látom, a csillagos ég villogását, a hold éberségét és a bogarakat kik ide oda repkednek. Sose szerettem ezt, egyedüllét, felemészt. Csörög a telefonom..hívnak..nem ez az első ami ebben a pár órában történt, biztos satori az, hiszen sadako már rég alszik. Előkotorom a táskámból a telefonomat és felnyitom. 30 nemfogadott hívás satoritól, biztos aggódhat..talán vissza kéne hívni. Mikor megnyomtam volna a hívás gombot Iwaizumi hívott. Felvettem.
_(Név)-san?
_i-igen?
_hol vagy?
_a parkban miért?
_satori az előbb hívott fel amiért te két órája nem válaszolsz neki semmire és nagyon aggódik
_30 szor hívott
_miért nemmentél haza? shittykawa ott van?
_hát ő..az előbb két órával ezelőtt lelépett pár lánnyal és az eggyikkel kézen fogva sétált és nevetgélt...iwa-san miért mondta, hogy szeret ha más kell neki? miért nem vagyok elég neki? miért hívott el randizni ha csak összetöri a szívemet?
_most merre vagy melyik padon?
_a tóval szemben
_megyünk
_mi de ki---
letette. Nemtudtam megkérdezni kivel vagy kikkel jön..remélem nem oikawát hozza ide.
//oikawa szemszöge//
(név) elment udítőért, mivel mindketten megszomjaztunk, nagyon jól érzem magam vele bele szerettem ebbe a lányba..nem akarom hogy valaki bántsa. Gondolkodásom közben egy csorda lány vett engem körül, az egyik (név) osztálytársa volt.
-szia oikawa-san
-mit szeretnél?
-látom randid van a kedves (név)-al
-miért? tán zavar?
-talán igen..mivan ha azt mondom neked bántani fogom őt és tönkretenni addig amíg te nemleszel az enyém..viszont! ha most összejösz velem akkor békén hagyom a kis áldott szerelmedet...na mit választasz?
-úgysem mered bántani
-biztos?
mivan ha ezek a lányok nem viccelnek? nem akarom hogy (név)-nak bármi baja is essen...bele kéne menjek ha nem akarom hogy baja essen, de akkor összetörném a szívét....gondolkodnom kell..
-na? mit mondasz? akár most is elverhetem őt ha gon---
-NEM!.....belemegyek
-akkor mostantól csak is az enyém vagy Oikawa Toru
-igen....
megcsókolt...nemakarom ezt...én (név)-át akarom nemkell senki más...de ha ezkerül a biztonságába..megteszem. Elváltunk egymástól és megfogta a kezem és elmentünk..láttam, ahogy (név) fut..sprintel..bárcsak eltudnám neki mondani...
//(név) szemszöge//
trappolást hallok nemmesze innen..valaki fut. Pár perc múlva Iwa-san és satori esik elém.Iwa rámnézett és megértette hogy nem szeretnék beszélni..Satori leült mellém, kezét a combomra rakta és simogatta...tudta hogy sadako is ezt csinálta ha baj volt..jól esik hogy itt vannak nekem. Elkezdtem sírni..azthittem kisírhatom magam egyedül...egy kis idő után megéreztem, hogy valaki magához ránt..egy erős mellkas...ez satori érzem ahogyan dobog a szíve, ahogy veszi a levegőt...szemeim lassan ólom szerűen csukódtak le..fáradt vagyok..aludni akarok...
//satori szemszöge//
Iwa-san felhívott és mindent elmondott, hogy hol van (név) és miért nem válaszolt nekem. Ideges vagyok..nagyon ideges..ez az oikawa fiú..else kellet volna engednem vele (név)-át bárcsak ne ment volna vele..akkor nemlenne most ez. Sietek..futok (név) felé..megakarom védeni mindentől és mindenkitől aki bántani akarja..régóta így érzek de sose mondtam el neki..ittvoltam eddig is neki mint barát,viszont én többet érzek ennél..most talán itt az alkalom hogy tényleg megvédjem őt.. Mikor odaértünk nemhittem a szememnek...kisírt szemekkel ült a padon egyes egyedül..feje levolt hajtva és gondolkodott..csendes volt...sose volt ennyire csendes, leültem mellé de ekkor elkezdett sírni..kicsit gonfolkodnom kellet de magamhoz húztam és hagytam, hogy sírjon...nemsoká észrevettem, hogy egyenletesen szuszog..elaludt gondolom.
-haza kéne vinni őt satori
-tudom, hazaviszem
-náluk alszol ugye?
-igen
-vigyázz rá jó?
-megígérem vigyázok rá
-hazamegyek, beszélek még oikawával utána hívlak téged is
-rendben
felkaptm (név)-át menyasszonypózba és hazasétáltam vele. Mikor hazaértünk felkeltettem sadakot, hogy öltöztesse át, és így is tett. Mikor kész lett vele bementem a szobába és betakartam (név)-át. Miután kész lettem lementem, csinálni magamnak egy kis nasit. Találtam rament ezért gondoltam neki állok főzni. Egy jó fél óra múlva kész is lett, ekkor hallotam, hogy valaki jön le..
-sadako aludnod kéne mi---(név)??
-s-satori..
-mi a baj?
-n-nemtudok e-elaludni
-gyere ide
megpaskoltam a melletem lévő széket hogy üljön le. mikor leült adtam neki pálcikát, így ketten ettük a levest. Miután megettük, elmostam a tányért és az evőeszközöket.
-gyere, menjünk aludni
-k-kö-zösen?
-igen, gyere
-d-de t-te
-én mi?
-fiú v-vagy és én még nem aludtam fiúval...
-akkor se tudsz eleludni egyedül, na gyere
elindultunk a szobája felé és bebújt az ágyba ő a fal felé fordult én pedig ki. Nehezen aludtam el megvártam amíg ő elalszik.
HAJNALI 2:
felébredtem mocorgásra, és megláttam, hogy (Név) hozzám bújik. Megfordultam és magamhoz öleltem őt..remélem jobban lesz holnapra..
---------------------------------
remélem tetszett ez a rész, talán picit hoszabb lett mint a többi gomen
VOCÊ ESTÁ LENDO
Oikawa x reader
ContoKét gyerekkori barát..vajon újra összehozza őket a sors vagy csak mégjobban eltolja őket egymástól... majd kiderül