6.rész

152 11 1
                                    

//(név) szemszöge//

Mocorgásra keltem fel és észrevettem, hogy Oikawa egyre jobban hozzám bújik. Felültem az ágyon ekkor elengedett picit a szorításán. Szomjas lettem, így lementem inni egy pohár vizet. Nemsokat lehettem lent, ekkor meghallotam, oikawát lefelé jövet.

-szia

-szia

-én keltettelek fel?

-n-nem csak szomjas lettem.

-kaphatok én is?

-hmm..kérsz forrócsokit? csinálok magamnak is egyet

-igen-igenigen

-nyugi már

elkezdtem csinálni a forrócsokit ekkor két erős kart éreztem a derekamon ami maga felé húz.

-üljünk ki a teraszra

-akkor menj és vigyél ki párnát is

-viszem már

gyorsan kikutatott két párnát és takarót is a szekrényből és  szaladt is felfelé velük. Hogyan lehet valaki ilyen gyerekes? de most komolyan/kuncogtam magamban/. Gyorsan felsiettem és egy nyugodt Torut láttam, ahogyan kémleli az eget.

-szép az ég nem igaz?

-de..igaz

-ne (név)...

-hm?

-kerestél engem valaha?

-ha tudnád mennyit kerestelek..é-és toru?

-mielőtt megkérdeznéd..én kerestelek

felnéztem az égre és beszippantottam egy nagyot a friss levegőből. Ekkor ránéztem a csendesen üldögélő fiúra. Mogyoró barna haját lebegteti a gyengéd szél, szemei csillognak ahogyan a csillagokat nézegeti és óvatosan betakarja magát. Odaadom neki a forrócsokit és óvatosan elkezdi szürcsölgetni. Rám néz..nemnézek rá, barna szemeivel engem kémlel..bárcsak örökké tartana ez az érzés.

-(név)

-igen?

-gyere ide

megpaskolta a mellete lévő helyet utalásképpen, hogy üljek mellé. Betakart a takaróval és óvatosan átkarolt engem. Fejemet a vállára helyeztem és belekortyoltam az italba.

-figyu

felnéztem a fiúra, de nemválaszoltam, így folytatta.

-miért mentél el?

-nem az én döntésem volt..maradtam volna...veled

-velem?

rám emelte barna szemeit és bár ő nemlátta eléggé elpirultam.

-t-tudod...

-nemkell hagyd értem

-toru?

-mond

-hiányoztál

-te is

éreztem hogy szorosabban ölel, így jobban odabújtam hozzá. Poharamat letettem a szekrényre és belélegeztem az az illatot ami miatt tudom ki ölel és hogy hol vagyok biztonságban.

-egyébként (név)-channnn

-igennn?

-jól áll a pólóm

nemértettem mire mondta ezt ekkor megnéztem, mi van rajtam és rájöttem, hogy ez nagyon nem az én pizsamafelsőm...igen elpirultam, nem is én lennék.ű

-i-izé, bo-bocsi

-nembaj megtarthatod

-de én..te..izé van barátnőd nem?

-nemmm..nincs

-o-oh értem

-nee..csak nem kívácsiak vagyunk törpe

-törpe?

-igen..ez az új beceneved..törpe

-tetszik

-(név)?

-toru?

-szeretlek

mikor kimondta ezeket a szavakat nemhittem füleimnek..nemrég óta kezdünk újra mindent és így belöki? nemhiszem...

-figyu tudom hamar mondom hogy szeretlek, de tényleg így érzek..nemkérem, hogy a barátnőm legyél..csak gyere el velem randira

-é-én toru...nekem..tetszik az ö-ötlet

-akkor holnap?

-uhu

még az este folyamán beszélgettünk és néztük a csillagokat, viszont nemsokára elaludtam..

//Oikawa szemszöge//

-és akkor..

nemtudtam befejezni a mondandómat, hiszen éreztem ahogyan egyenletesen szuszog a drága (név) a vállamon. Fogtam a takarókat és bevittem őket, utána felkaptam (név)-át is és bevittem a hálószobába. Alaposan betakartam és befeküdtem mellé.

-tudom alszol már de, sose akarlak újra elveszíteni...álmodj szépeket törpillám.

szemeimet lehunytam és nemsokára én is elaludtam azzal a lánnyal akit évekig kerestem, de végre megtaláltam..

------------------------------

Gomen hogy alig tudok írni de ittvan az új rész tudom rövid lett, de remélem tetszik azért. Hétvégenként megpróbálok majd írni egy egy részt puszi mindenkinek, és jóéjt.

Oikawa x readerWhere stories live. Discover now