18.rész

87 9 0
                                    

Nemsokára négy óra lesz picit izgulok, de rossz nem lehet, hiszen Tendouval leszek.

-(név) indulnod kéne Tendou már biztos lent vár

-igazad van waka-chan megyek is, puszi

-aztán nem későn visszajönni

-jólvan anyaaa

ezzel kimentem a szobából és elindultam lefelé, ahogy waka mondta Tendou már várt. Egy egyszerű fekete nadrág volt rajta és egy lila pulcsi, de még így is jól nézett ki.

//Tendou szemszöge//

Mikor (név) kijött a koliból elég észrevehetően felmért aztán próbálta takarni,hogy elpirult de nemnagyon sikerült neki. Mikor elindultunk a fagyis felé útközben láttam azt az Iwaizumi-sant és csak reménykedni tudok, hogy Oikawa nincs vele a közelben. Gyorsan megvettük a fagyinkat aztán elmentünk a közeli vidámparkba is. Felültünk mindenre amire csak lehetett és ahogy láttam (név) is élvezte. 

-Tendou?

-mond

egyenesen maga elé mutatott az ujjával valamire vagyis valakire..Oikawa

-az ott...

-igen attól félek..

//Oikawa szemszöge//

Ittvan előttem, rám mutat és rám néz..a szívem összeszorul és mozdulni sem tudok.

-Shittykawa meghoztam az üd... az ott(név)?

-i-igen

Iwa-chan elindult feléjük és elragadta azt a magas védőt (név) mellől. Ittlenne az esélyem beszélni vele...fél éve nem láttam és hiányzik...elindulok felé és sikeresen odaértem.

-s-szia

-helo Oikawa-kun

-hogy vagy?

-jól

-ennek örülök..

néma csendben ültünk egymás mellet legalább fél órán át, ezt a csendet ő törte meg..

-találtál már valakit?

-nem...

-pedig annyi szép lány van

-nekem egyik sem kell közülük, csak egy

-és ez az egy ho--

-itt ül melletem..

Nemhagytam hogy befejezze a mondatát csak folytattam a sajátom. Rámnézett és elpirult, istenem olyan aranyos így

-kérsz egy kis vattacukrot?

-p-persze

Gyors elmentünk vattacukrot venni és kerestünk egy nyugis helyet ahova leültünk és beszélgettünk.

-figyelj (név) én megszeretném magyarázni azt ami akkor történt

-figyelek

Szemével az eget kémlelte, a sok csillagot melyekben milliónyi titok rejtőzik...hogy is mondjam el neki...hogy fogalmazzak..

-aznap megfenyegetett hogy ha nem jövök vele össze bántani fog téged...nem akartam hogy bajod essen így belementem, persze azóta szakítottam vele és át is ment egy másik iskolába, én csak...nemakartam, hogy bajod essen (Név) én csak téged szeretlek senki mást, sose éreztem még így lány iránt, te vagy az egyetlen akit teljes szívemből szeretek....és igen kijelentem..ÉN OIKAWA TORU SZERETLEK (NÉV)

----------folytatás következiiik<3------------

Oikawa x readerحيث تعيش القصص. اكتشف الآن