Reggel mikor felkeltem észre vettem, hogy Satori a földön fekszik és a feje lelóg a futon feléről. Halkan elnevettem magam és lementem a konyhába ahol csináltam teát és reggelit. Nemsokkal később Satori is lejött a szobából és megreggeliztünk. Reggeli után gyorsan letusoltam, felöltöztem, összekaptam cuccomat és mentem ki Sadako elé. Mikor odaértem a szüleivel már a kocsinál várt. Beültünk és elindultunk a ház felé. Mikor odaértünk Sadako apja segített nekünk kipakkolni és bevinni a cuccainkat, mivel nemvolt kevés. Miután bepakkoltunk Sadako szülei elmentek és mi addig körülnéztünk. Az emeleten volt két hálószoba így nem muszály egy szobában aludjunk. Gyorsan berendezkedtünk és elmosogattunk mindent ami poros lehet, meg ki is takarítottunk. Mire végeztünk már beesteledett, így megvacsoráztunk és elmentünk lepihenni.
MÁSNAP:
Reggel hamar keltett az ébresztőm és persze barátnőm is betört a szobába, mivel ma kezdődik az iskola első napja. Gyorsan megreggeliztem, felöltöztem és már indultunk is az iskola felé. Sietnünk kellet mert majdnem elkéstünk de pont beértünk a tanár előtt.
-Gyerekek mindenki figyeljen van idén egy új diákunk (teljes név), kérlek mutatkozz be
-sziasztok (teljes név) vagyok hívjatok csak (név)-nak, remélem jól kijövünk az évben.
-rendben (név) ülj le iwaizumi mellé kérlek
a fiú felemelte a kezét és leültem mellé.
-szia ha jólhallotam a neved (teljes név)?
-i-igen miért?
-csak kérdem...egyébként hívj iwanak nyugodtan
-örvendek iwa-san
//Iwaizumi szemszöge//
Mikor vége lett az órának, rohantam Oikawa felé és egyszer csak nekimentem.
-Shittykawa ezt nemfogod elhinni
-mit iwa-chan?
-a gyerekkori barátod az a (név) tudod
-igen, rég láttam mivan vele
-az osztálytársam...
//Oikawa szemszöge//
mikor iwa-chan közölte, hogy (név),AZ A (név) idejár teljesen lefagytam. Nemtudtam mozdulni, a lábaim a földbe gyökereztek. Könnyezek, sírok.
-OI Shittykawa minden oke?
-i-igen csak meglepődtem, hisz kiskoromban mindig együtt voltunk, játszottunk és röpiztünk, és egyszer csak elment és hiányzik iwa...
-igen megértem de ő nem említett téged egy szóval sem..
-de az lehetetlen. Elfelejtett volna?
-lehet..
//(név) szemszöge//
mikor iwa-san kifutott utána mentem, mert azthittem bajvan de amikor megláttam egy másik fiút is mellete megálltam és a fal mögé bújtam. Igen hallgatózok tudom nemszép dolog... De amikor meghallotam hogy a fiú az én gyerekkori barátom, teljesen lefagytam. Mikor kinéztem a fiú sírt, mikor ezt megláttam leguggoltam a földre, de gyors felálltam és elmentem a női mosdóba. Belenéztem a tükörbe és csak bőgni tudtam. Ekkor barátnőm jött be a mosdóba és elmondtam neki mindent. Miután mindenről tudatosult ő is lefagyott de ő örült.
-és akkor? menj oda hozzá beszéljetek
-ez nem egyszerű..
-miért nem az végre megtaláltad őt
-Sadako én kiskorom ota szeretem őt....
YOU ARE READING
Oikawa x reader
Short StoryKét gyerekkori barát..vajon újra összehozza őket a sors vagy csak mégjobban eltolja őket egymástól... majd kiderül