17.rész

80 7 0
                                    


Reggel Waka-chan telefonjára keltem fel, megnéztem az időt ami éppen hajnali fél ötöt mutatott, így visszaaludtam. Nemsokkal később kinyitottam a szememet és egy vörös hajkoronát vettem észre magam mellet. Kezemet beletúrtam a kócos hajba és elmosolyodtam, de ekkor persze megkellet szólalnia.

-ÉBRESZTŐ VAN LÁÁÁNYOK

Waka-chan idegesen megdobott minket egy párnával

-Tendou kussolj már mindjárt kelünk

-nem úgy tűnik

-menj ki

-de..

Mindketten ráordítottunk így ki is ment a szobából és nyugodtan készülődtünk. Amíg én öltöztem Waka-chan megcsinálta a kávét és a reggelit, aztán gyorsan átöltözött és közösen megreggeliztünk. Reggeli után a fiúk már vártak minket a koli előtt.

-jó reggelt

-GYÓU REGGELT LÁNYOOK

-tendou csendesen

-ja halkabban légyszi

-naaa lányok pörögjetek már mindjárt kezdődik az első óra

-nem is Tendou

-Wakatoshi picit legyél már nem ilyen komoly

Wakatoshi rácsapott egy picit Tendou fejére és el is indultunk az iskola felé. Waka-channal megkerestük a termet és egymás mellé le is ültünk, hatalmas iskola sok szekrénnyel és sok sok teremmel...persze én voltam az aki nem találta meg a szekrényét ki más lenne? gyors elővettem a telefonomat és felhívtam Waka-chant, aki nemsokkal később ide is ért és meglett a szekrény. Bepakkoltam a cuccom és mentünk is a dolgunkra. A nap folyamán pár ismerőssel is összefutottam, de egyik se szólt hozzám szerencsére. Mikor vége lett a napnak a koli felé elmentünk a boltba venni pár dolgot és mentünk vissza a kollégiumba.

//Tendou szemszöge//

-és akkor képzeld el olyan aranyos volt

-képzelem Tendou

-nade Wakatoshi hallgass már végig

-Tendou egésznap azt hallgatom, ahogy (Név)-ról áradozol picit nyugodj le kérlek és figyelj legközelebb az órára. Ha látjuk őt hívd el valahova

-jólvan már jólvan...menjünk vissza akkor a koliba

elindultunk a koliba ahol megláttam (név)t és waka-chant, gyorsan odafutottam és elraboltam picit (név)-át

-figyi (név)

-na?

-nincs kedved eljönni velem ma fagyizni vagy valamerre?

-miért ne? hánykor?

rámnézett...istenem olyan aranyos ez a lány, nemtudok betelni vele...

-olyan négy körül?

-nekem jó, a koli előtt találkozzunk?

-okéska, na puszaaa

elfutottam és gyorsan odasiettem wakatoshihoz aki éppen a húgával beszélgetett de én gyorsan elkaptam a karját és futólépésben magam után vonszoltam.

-Gyere siess, siess

-Mivan már??

-csak gyere

a koliig futottam vele amíg fel nem értünk a szobába gyors bezártam az ajtót magunk mögött.

-idefigyelj

-igen?

-ma négykor elviszem (név)-át egy randira

-na csak sikerült összehozni mi?

-hát hogyneeee, már izgulok

-akkor fuss lent egy kört. Útálom mikor izgulsz

Leültem az ágyamra picit telefonoztam utána kezdtem el készülődni.

//(név) szemszöge//

Tendou elfutott, nem is ő lenne, de akkor most ellhívott randizni? ez komoly?

-WAKA-CHAAAAAN

-(NÉÉÉÉV) mond

-t-t-t-t..

-naa

-TENDOU ELHÍVOTT RANIZNI

-H-H-OGY MIIIII?

-jól hallotad nemmelesleg üvöltöttem....

-akkor gyere kicsinosítalak

gyorsan elrángatott a szobánkba ahol letusoltam utána Waka-chan végig nézte a szekrényemet és kiválaszott egy szettet nekem egy egyszerű fehér póló egy kék mom jeansel és converse cipővel. Megcsinálta a sminkemet is ami nemvolt valami durva szerencsére, rózsaszín szemhéj festéket használt és egy kis szempillaspirállt is tett rám. A számat nem rúzsozta ki csak egy kis szájfényt tett rá. Nemsoká négy óra lesz addig egy picit leültem az íróasztal elé és telefonoztam.

Remélem jól fog elsülni...nem úgy mint legútóbb

Oikawa x readerDove le storie prendono vita. Scoprilo ora