12.rész

95 10 4
                                    


//(név) szemszöge//

el kellet intézzek, egy csomó papírt ma a városban és ide oda kellet ugráljak, teljesen kimerültem, így már hazafelé vettem az utamat. Elővettem a telefonomat és megnéztem ki írt, persze nem más mint oikawa toru, még mindig szarul esik amit csinált, így nem írtam vissza neki és mentem tovább hazafelé. Mikor hazaértem az ajtó nemvolt bezárva, így gondoltam satori már itthon van. Bementem, levettem a cipőmet és kifeküdtem a kanapéra.

-HAZAÉRTEM

-jó hallani (név)-chan

nemkellet az illetőnek mondaniaa többet, mivel felismerem ezt a hangot akárhol és akármikor. Oikawa, nade hogy jutott be a házba? ha emlékszem bezártam az ajtót.

-tudom a kódotokat emlékszel?

-na nemár..mit akarsz? fáradt vagyok

-beszélni szeretnék veled

-jó, de gyorsan

-sajnálom amit csináltam, nemvolt szándékos és csak veled szeretnék lenni (név) senki mással, téged szeretlek és mindig is téged szerettelek, de te már mást választottál helyettem, így ennyi lett volna, szóval...sajnálom

Egy árva szót s tudtam kiejteni a számon....azt hiszi hogy satori és én együtt vagyunk.. igaz ami igaz melletem alszik és hozzámbújik vagy én hozzá, de nemvagyunk szerelmesek. Mire mondhattam volna akármit is Oikawa már elment..lesokkolt ez az egész dolog,egész idáig képes eljönni, hogy bocsánatot kérjen? Gondolat menetemből a hazaérkező satori zökkentett ki

-HAZAÉRTEEEM

-ÜDV ITTHON

-hoztam ebédet, nézd a kedvenced

-IMÁDLAK

teljes erőmből a nyakába ugrottam, nemhittem volna, hogy emlékszik még arra mi a kedvenc kajám. Bementünk a konyhába megmelegítettük az ebédet és leültünk enni.

-következő hónapban kell majd csak visszamennem a koliba

-ushijima nem haragszik, hogy nálam vagy?

-nem, elmondtam neki mi történt, üzeni, hogy ha kell valami hívhatod nyugodtan.

-majd beszélek vele

-oksaoksa na egyél

Ebéd után gondoltam lefekszek picit pihenni mert úgy sincs semmi dolgom mára. Én flmentem az emeletre satori pedig a kanapén aludt. Nemsokat aludhattam, mivel felébredtem a telefonomra,hiszen valaki hívott. Kuroo hvott bár nemtudom miért, hisz régen beszéltem vele is ( (Név) és kuroo régebben együtt játszottak röpit kenmával, így ismerik egymást.)  felvettem a telefont.

_(Név)?

_mond kuroo

_este lesz nálam egy buli, meghívtam pár ismerőst, nincs kedved jönni?

_de mehetek, jön velem satori is akkor jó?

_rendben meghívtam pár shiratorizawás arcot is szerintem ismeri őket, olyan este 8 fele jöhetsz is rendben?

_oké köszi, szia

_szia

Hát bulizni is rég voltam, lementem a nappaliba felkeltettem satorit és elmondtam neki, hogy készülődjon mert megyünk bulizni. Elkezdtünk készülődni és el is indultunk. Mikor odaértünk becsöngettünk és kenma ajtót is nyitott. Mikor kinyitotta tágra nyílt szemekkel nézett rám és megszólalt.

-és kuro nemszólt nekem....

-KENMAAAAAA

örömömben a nyakába ugrottam, szerencsére nem estünk el mert a kis puding megtartott, lemásztam róla és betessékelt minket. Eléggé sok embert hívott meg kuroo, voltak itt fukorodanisok, karasunosok, shiratorizawa, dateko, itachiyama, inrizaki és amitől a legjobban féltem az a saját sulim a seijoh...fogadok itt van ő is...

-(nééév) de rég láttalak, hogy megnőttél chibi-chann

-naa Kuroo kérlek tegyél le

pár perc múlva kuroo letett az ölelésből és beszélgettünk egy ideig, hogy kivel mi történt az évek során. Egy órája beszélgethettünk, mikor egy magas, izmos fiú jött oda hozzám, talán hasonlít egy bagolyra..

-bagoly

ennyi jött ki a számon..ahogy kimondtam gyors a szám elé kaptam a kezem és a fiúra néztem

-AAKASHIE AZT MONDTA BAGOLY

-jól van bokuto nyugodj le

a magas fiú mellé sétált, egy vékony, magas komoly feketehajú fiú is

-aakashi keiji vagyok örvendek

-(teljes név) vagyok

ekkor a magas fehér hajú srác rámnézett.

-Az én nevem Bokuto Koutaro a fukorodani kapitánya és ásza, örvendek (név)-chan

-elnézésedet kérem (név)-san bokuto-san mindenkivel ilyen közvetlen

-nem, semmi baj ummm ahogy látom az ismerődöm integet úgyhogy örvendtem

Odamentem satorihoz és vele s beszélgettem egy picit. Kurooval ma nagyon sokat voltam, talán túl sokat is, mivel eléggé sok pohár alkoholt ittam vele.

//Oikawa szemszöge//

Láttam a buli elején, hogy (név) és satori idejöttek, gondolom Kuroo hívta meg őket. Nem nagyon foglalkoztam vele hogy itt vannak, élveztem a bulit. Nem ittam sok alkoholt, mivel nemszeretek inni. Sok emerrel beszélgettem, például a nekomás taketorával, a miya ikrekkel, bokutoval és aakashival, de inkább iwa-channal maradtam. Olyan fél tizenkettő körül kimentem a mosdóba és megláttam, ahogy (név) éppen a wc felett hányt, gondolom ivott vagyis biztos. Rámnézett és elkezdett badarságokat beszélni. Felkaptam őt és hazamentem vele. Mivel én közelebb lakok innen hozzám indultam el.

-T-te o-ikawa /csuklott egyet/ vágod..satori nem a barátom

ez a kijlentése részegen eléggé meglepő, de nemfoglalkoztam vele sokat..nemtudm eldönteni igaz e vagy sem. Mikor hazaértünk befektettem az ágyamba és hagytam, hogy aludjon.

-----------------------------

Oikawa x readerOù les histoires vivent. Découvrez maintenant