//Oikawa szemszöge//
Miután befektettem az ágyamba, lementem a nappaliba és megágyaztam magamnak a kanapén. Nemsokkal később álomra csuktam szemeimet és már csak reggel keltem fel.
//(név) szemszöge//
Reggel mikor felkeltem, iszonyatosan fájt a fejem. Kikeltem nagynehezen az ágyból és körbe néztem. Nemvagyok otthon, nagyon nem...és ez a szoba egyáltalán nem ismerős. Kimegyek a szobából és lementem a nappaliba, hátha van itt valaki. Szerencsétlenségemre a konyhába nemvolt senki, viszont a nappaliban már igen, eléggé hangos mocorgást hallotam meg onnan, így elindultam oda. A kanapén ami ki volt húzva Oikawa aludt..vajon hazahozott? ennyit ihattam volna?...visszamentem a konyhába csináltam magamnak és Oikawának kavét. Egy pár perc múlva lépteket hallotam és a tulajdonosuk előkerült.
-jó reggelt (név)
-jó reggelt oikawa, csináltam kávét.
-köszi
-hogy kerültem ide?
-tegnap a buliban megtaláltalak a mosdónál ahol éppen mindent kiadtál magadból, így jobb ötletnek tűnt ha ide hozlak
-k-köszönöm
leült velem szemben és mindent elmondott..mindent amit akiri mondott neki...
Bűntudat...ezt éreztem..
megbeszéltünk mindent és a saját dolgunkra eredtünk. Felmentem pihenni még, és be is aludtam. Pár óra múlva a telefonomra ébredtem fel, Satori hívott.
_MERRE VAGY???
_nyugi nincs bajom, aludtam
_jó de MERRE VAGY
_o-oikawánál
_nem bántott?? ne verjem meg? tett veled valamit?
_nincs semmi bajom, nyugodj meg, gondoskodott róla és lent aludt a kanapén, majd valamikor hazamegyek
_majd hívj vagy írj ha van valami
_jojo szia
Letettem a telefont és visszafordultam a faj felé. Képtelen voltam már vissza aludni,így lementem. Az óra 12.00-t mutatott így kéne valami ebéd. Oikawa nincs itt, így neki álltam én. Csináltam egy kis curryt és rizst. Elővettem egy tányért, és elkezdtem enni. Magam után elmosogattam és elpakkoltam. Bementem a nappaliba nézni egy kis tv-t, mikor is nyitódott az ajtó, amin oikawa lépett be.
-hali,azt hittem hazamész
-h-hát nem van ebéd
-csináltál?
-igen
-köszi
bement a konyhába és ő is megebédelt. Amíg ő evett én betakaróztan a kanapén lévő takaróval és elaludtam.
//oikawa szemszöge//
miután megebédeltem, gondoltam ledőlök egy picit, hiszen az edzés igencsak fárasztó volt. Mikor betettem a lábam a nappaliba egy alvó (név)-val találtam magamat szemben. Gondoltam, miért ne bújjak be mellé? így is tettem. Gondosan betakartam magunkat és átkaroltam a szunyókáló lányt, aki ekkor felém fordult és hozzám bújt. Feje alá tettem a kezemet és hagytam aludni. nemsokára én is elaludtam.
//Satori szemszöge//
Miután beszéltem (Név)-al gondolkodni kezdtem..vajon mit lát oikawában? engem miért nem vesz észre?....gondolatmenetemet a hazaérkezett sadako bontotta meg.
-hát hali..(név) hol van?
-tudod tegnap a buliból oikawa hazavitte és most ott van
-viccelsz?
-nem, komolyan mondom
-hát,reméljük nincs baja
sadako felment az emeletre és pedig kiültem az udvarra egy csésze forró tea kíséretében.
vajon miért nem én kellek neki?...
-------------------------------------
KAMU SEDANG MEMBACA
Oikawa x reader
Cerita PendekKét gyerekkori barát..vajon újra összehozza őket a sors vagy csak mégjobban eltolja őket egymástól... majd kiderül