Oy vermeyi unutmayın! 💚
İnsanlarla dolu olan lunapark girişine bakıp tekrardan telefon ekranına döndüm. Çocuklarla kararlaştırdığımız saatte burada olmama rağmen hâlâ hiçbiri gelmemişti. Bir saat oluyordu ve ben artık sıkılmaya başlamıştım.
Louis'nin söylediği o kırıcı sözden sonra bir buçuk hafta geçmişti ve bir daha konuşmamıştık. Buraya onunla gelmeyi teklif etmeyi düşünmüştüm ama kendisini rahatsız edebileceğim ihtimali aklıma gelince bundan vazgeçmiştim.
"Harry!" Niall çocuklardan ayrılıp koşarak yanıma geldi. Bana sımsıkı sarıldıktan sonra "Özür dileriz Zayn'i uyandırmak sandığımızdan daha zor oldu." dedi. Uykulu gözlerle Liam'ın koluna girmiş çocuğa bakıp gülümsedim.
"Önemli değil Niall." Niall'ın yanına gelmiş olan Louis'ye olabildiğince bakmamaya çalıştım. "Girelim mi artık, zaten çok geç kaldık."
Hepimiz Louis'yi onayladıktan sonra lunaparka girip jetonların satıldığı yere doğru ilerledik. "Ben çarpışan arabalara binmek istiyorum, ayrıca korku treni de çok heyecanlı, zaten gondol olmazsa olmazım ve..." Niall'ın sözünü kesen Zayn oldu. "Bu kadar enerjiyi nereden buluyorsun Niall?"
Bir Zayn'e bir Niall'a bakıp kıkırdadım. Bu ikisi kesinlikle birbirlerinin tamamen zıttıydı.
Jetonları alıp ilk önce çarpışan arabalara binmeye karar verdik. Arabalara binip süre bitene kadar birbirimizi kovaladık. Bir an için Louis arabasına çarptığımı fark edince bana bakıp gülümsedi. Ardından kovalamaya devam etti.
Çarpışan araba maceramızı bitirdikten sonra Niall hızla abur cuburların olduğu standa giderek bir sürü pamuk şeker aldı. Hepimize birer tane verdikten sonra geri kalanını hızlı hızlı yemeğe başladı.
O sırada Louis'den hiç beklemediğim bir hareketle karşılaştım. "Yemek ister misin?" eliyle ağzıma doğru uzattığı pamuk şekere baktım. "Bende de var Louis, teşekkürler."
"Hadi ama Harry, uzattım al işte." çekinerek pamuk şekeri ağzıma aldım. Çocuklara baktığımda Liam ve Zayn kendi aralarında bir şeyler konuşurken Niall pamuk şekerlere gömülmüştü.
Rahatlayarak Louis'ye gülümsedim. Her ne kadar yaşadıklarımızdan sonra o mesajı atmış olsa da dayanamıyordum işte.
"Sen de yemek ister misin?" diyerek bende onu taklit ettim. Önce şaşırsa da sonradan pamuk şekeri alarak teşekkür etti.
"Ben gondola gidiyorum, binmeyeli uzun zaman oldu." Niall elindeki çubukları çöpe atarak sağa sola savrulan aletin yanına gitmeye başladı. "Biz de korku tüneline binmeye karar verdik. Böylece Zayn uyumaz belki." Liam gülerek yanındaki çocuğu gösterdi.
Louis ile yalnız kaldıktan sonra ona dönerek sordum. "Binmek istediğin bir şey var mı?" omzularını silkerek alt dudağını büzdü. "Benim için fark etmez."
"Peki o zaman." dedim tek elimi çeneme koyup gözlerimi kısarak. "Dönme dolaba ne dersin?" kafasını aşağı yukarı sallayarak dönme dolaba doğru yürümeye başladı. Onu takip edip jetonumu görevliye verdim.
Girdiğimiz kabinin kapısını kapatıp dönme dolabın çalışmasını bekledik. Beklerken ki oluşan tuhaf atmosferde gerilmiştim. Kabinin kapalı olması ise işleri daha da kötü hâle getiriyordu.
"Harry." parmaklarımla oynamayı bırakıp karşımdaki mavilere odaklandım. O sırada dönme dolap çalışmaya başlamıştı. "Keyfini kaçırmak istemem ama Axel ile ilgili ne yapmayı planlıyorsun?"
Aniden yöneltilen soru karşısında kaşlarımı çattım. "Ne yapmamı bekliyorsun Louis?" ondan tekrardan dayak yemek gibi bir niyetim olmadığından yanına yaklaşmayı bile düşünmüyordum.
"Ondan bir şekilde intikam almak istemez misin mesela?"
"Bilemiyorum Louis. Belaya bulaşmak hiç benlik değil." oturduğu yerden kalkarak yanıma geldi. Bu sırada dönme dolap yavaş yavaş dönmeye devam ediyordu.
"Dikkatli olursak bizim yaptığımızı bile anlamazlar." biraz daha ona dönerek ciddileştim. "Aklında ne var senin."
"Sadece ufak şakalar yapabiliriz mesela. Ödevini değiştirmek gibi ya da formasını saklamak gibi." elinin birini kaldırarak havada savurdu.
Birkaç saniye bu fikri düşündüm. Axel ile fiziksel olarak kapışamasak bile zeka konusunda üstün olduğumuz çok açıktı.
"Peki, sana yardım edeceğim. Ama şu an manzarayı izleyelim." işaret parmağımla kabinin camını gösterdim.
Bana biraz daha yaklaşarak gülümsedi. "Benim manzaram burada." ona şaşkınca baktıktan sonra bende gülmeye başladım. "Komiksin."
Tek kaşını kaldırarak gözlerime bakmaya devam etti. "Oysaki ben oldukça ciddiydim."
Kalbim hızlanmaya başladığında bakışlarımı başka yöne çevirdim. "Gözlerine bakmak istiyorum Harry." çenemi parmaklarıyla tuttarak kendisine çevirdi.
Titrek titrek nefesler alıp verirken öylece onu izledim. Hayatımda gördüğüm en güzel şey olabilirdi.
Dönme dolap durana kadar öyle kaldık. Ardından hızla kapıyı açarak aşağıya indim. Bolca oksijene ihtiyacım vardı.
"Harry, Louis! Hadi fotoğraf çekinmeye gidiyoruz." Niall bize doğru koşarak ikimizi de çekiştirmeye başladı. Arkamızdan gelen Liam ve Zayn'e ufak bir bakış attıktan sonra kendimi Niall'a teslim ettim.
Fotoğraf kabinine girerek birçok pozda biri sürü fotoğraf çekindik. Louis yanımda dilini çıkartarak şebeklik yaparken Niall Zayn'in sırtına çıkmıştı. Liam ise Niall'a kızarak onu Zayn'in sırtından indirmeye çalışıyordu.
Elimdeki taze fotoğraflara bakarak kocaman gülümsedim. Hastalığın üzerine bu lunapark işi çok iyi olmuştu.
"Bunu ben alabilir miyim?" dedim hepimizin gülümsediği şirin bir resmi göstererek. Niall kafa sallayıp fotoğraflara bakmaya devam etti.
"O zaman bende bunu alıyorum." dedi Louis elinde sadece benim olduğum fotoğrafı göstererek.
"Hey!" dedim elinden fotoğrafı almaya çalışarak. Niall öksürük krizlerine girerken Zayn çoktan çıkışa doğru gitmeye başlamıştı bile.
"Tabii olabilirsin Louis. Ama unutma ki bize de açıklaman gereken şeyler olacak." Louis göz ucuyla bana bakıp birkaç kez yalandan öksürdü. "Sadece hoş bir fotoğraf ve dolabımın üzerinden güzel duracağını düşündüm."
Niall ve Liam 'Kesin öyledir.' der gibi ona baktıktan sonra Zayn'in yanına gittiler. Biraz Louis'yi izledikten sonra bende onların peşine takıldım.
Eve dönüş yolunda günün ne kadar çabuk ve eğlenceli geçtiği hakkında konuşuldu. Benim kafamda ise Louis'nin anlam veremediğim birbirine tezat davranışları dönüyordu.
𓆘 ☠ 𓆘 ☠ 𓆘 ☠ 𓆘
Bir günde iki bölüm atıyorum çünkü neden olmasın. 🥳👯♂️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOULOU - ( Larry )
FanfictionLouis, yeni komşusu olan Harry'e sinirlendiği için bahçesine domates fırlatıyor.