01

7.8K 313 387
                                    


Kitaba hangi tarihte başladın? 💖

• • •

Her şey hazırdı. Masa en güzel şekilde donatılmıştı. Genç kız eşi için bütün hazırlıkları yaptırmıştı.

Henüz yeni evlenmişlerdi. Balayından geldikten üç hafta sonra Serdar bir anda işi çıkmış ve sekiz gün şehir dışında olacağını söylemişti.

Bugün geliyordu. İnci bu sekiz gün içerisinde Serdara pek de ulaşamamıştı. Genel olarak Serdar müsait değilim deyip geçiştirmişti telefon konuşmalarında. Ancak genç kız kocasına o kadar aşıktı ki aklına olumsuz bir şey asla gelmemişti.

Serdarı sabırsızlıkla bekleyen İnci o gelmeden güzel bir elbise giymiş ve makyaj yapıp süslenmişti.

Yemek masasında eksik var mı diye kontrol ederken kapı çaldı. İnci mutlulukla koşar adımlarla kapıya gitti. Kapıyı açar açmaz Serdara sarıldı. Serdar sarılmasına karşılık vermedi.

"Çok yorgunum."

Gerçekten de çok yorgun gözüküyordu. İnci karşılık vermemesini yorgunluğuna bağladı.

"Akşam yemeği hazırlatmıştım. Aç değil misin?"

"Çok iyi olur aslında. Kıyafetlerimi değiştirip geliyorum."

İnci onu yorgun gördüğü için mutsuz olmuştu. Niye bu kadar yorulduğunu da merak etmişti.

İnci masaya geçti. Çorbayı tabaklara koydu ve yerine oturdu.

Çok süre geçmeden Serdar geldi. O da kendi yerine oturdu.

"Masa çok güzel gözüküyor."

Kurduğu cümle İncinin gerilmesine sebep oldu. Duygudan yoksundu bu cümle. Geldiğinden beri sergilediği tavırlar rahatsız etmişti İnciyi. Ancak İnci bu durumu yorgunluğuna bağlıyordu.

"Nasıldı işler? Neden bu kadar yorgun gözüküyorsun?"

İkisi de yemeklerine başladı.

"İyiydi."

Yine aynı soğuklukta cevap vermişti. İncinin sinirleri bozulmaya başlamıştı bile. Tanıdığı Serdar ona asla soğuk yapmazdı. Onu hep el üstünde tutardı. Çok nazikti. Sürekli cana yakın bir şekildeydi İnciye karşı.

"Neden böyle konuşuyorsun?"

Serdar kaşlarını kaldırıp konuştu.

"Nasıl konuşuyorum?"

"Soğuk. Bir sorun yok değil mi?"

"Bilmen gereken bazı şeyler var ve nasıl söyleyebileceğim hakkında bir fikrim yok."

İnci, Serdarın masanın üzerindeki elinin üzerine elini koydu.

"Neyse söyle. Her şeyin üstesinden gelebiliriz."

Serdar elindeki kaşığı bırakıp arkasına yaslandı. Bir müddet bekledi. Bunu ona yapmak zorundaymış hissediyordu. Bu gerçeği öğrenmeliydi.

"Seninle evlenmemin sebebi sizin holdingle işlerimizi birleştirmek istememdi."

Serdar bir anda olanı söylemişti. İnci ise olayı algılamaya çalışıyordu.

Duyduğu an hiçbir şey anlamadığı için sadece sessiz kaldı ve içinde olayı algılamaya çalışıyordu. Kendini toparlayıp konuştu.

"Yani biz tanıştıktan sonra ailemin holdinginden haberin olmasaydı biz evlenmeyecek miydik?"

İtimatsız +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin