Buraya kendinize dokunan bir şarkı sözü bırakabilirsiniz 💖• • •
İnci sabah baş ağrısıyla uyandı. Çünkü dün ağlayarak uyuya kalmıştı. Makyajını da silmediği için berbat haldeydi. Yataktan kalkıp lavaboya girdi. Aynadan kendine bakınca morali bozuldu.
Lavaboda işlerini halledip çıktı. Zor da olsa makyajını çıkarabilmişti. Dün gece yatmadan düşündüğü planı işleve geçirmesi lazımdı.
Bir müddet evde ses var mı diye dinledi. Sadece bir iki kapı sesi duyabilmişti.
Kapıya bir iki kere vurdu. Kimse gelmeyince vurmaya devam etti. Bir müddet sonra uzaktan adım sesleri gelmeye başladı. Kapının kilidi açıldı.
İnci kapıdan uzaklaşıp gelene baktı. Gelen Serdardı. Yeni uyandığı belliydi.
"Ne istiyorsun sabah sabah?"
"Acıktım."
Serdar gözlerini kısıp yüzünü sıvazladı.
"Bu muydu?"
"Derken? Açım. Ne yapayım?"
"Of tamam hazırlarlar."
"Kendim hazırlamak istiyorum."
Serdar derin bir nefes aldı.
"İyi misin sen? Böyle özgürlüklerin olsaydı bu odada kilitli mi olurdun?"
"Ya ne yapayım? Yardımcı ablalar istediğim gibi yapamıyor patates kızartmasını. Hep yakıyorlar."
"Şu an derdin bu mu?"
İnci evet anlamında başını salladı. Serdar kapıyı kapatmaya koyulurken konuştu.
"Allah başka dert vermesin."
İnci hemen kapının kulbunu tutup kapatmasına engel oldu.
"Ya ne var bir patates kızartsam?"
"İnci mutfakta milyon tane tehlikeli alet var. Ben seni sokar mıyım mutfağa?"
"Tamam toplat bütün aletleri. Bekle başımda. Beni zapt edemeyeceğini mi düşünüyorsun? Neden izin vermediğini anlamadım."
İnci onu kışkırtıyordu. Çünkü o mutfağa gitmesi lazımdı.
"Of tamam. Zaten sıçtın uykumun içine. Gel inelim mutfağa."
Serdar odadan çıkınca İnci de peşine odadan çıktı.
"Kesici alet falan diyordun toplatmayacak mısın?"
Serdar kendinden emin bir şekilde konuştu.
"Gözümün önünde hiçbir şey yapamayacağını ikimiz de biliyoruz."
Çoktan mutfağa gelmişlerdi bile. Evleri iki katlıydı ancak büyük değildi.
"Gözünün önünde mutfağı yakarım. Ruhun duymaz."
İnci bunu alayla söylese de planı buydu. Evi kül edecekti.
Mutfağa girdiklerinde Serdar bir sandalyeye geçip oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtimatsız +18
Teen FictionGenç kadın bir oyunun içinde olduğunu fark edince hayatı başına yıkıldı. Severek evlendiği adam onunla oynamıştı ve bunu yüzüne hiç utanmadan rahat bir tavırla anlatmıştı. Kadın hayatının en kötü zamanını yaşadığını düşünürken aslında bu yaşadığ...