Okan derin nefes aldı." O gün kaza yaptığın diğer arabadaki kişi bendim. Durumda normal olmayan şeyler olduğunu görünce başına Ardayı diktim. Kaza olunca direkt arabamdan inip senin arabana gelip sana baktım. Bunları sana söylemem ne kadar doğru bilmiyorum ama orda kanlar içinde çok masum yaralanmış soluk tenli peri kızı gibiydin. Seni o hale soktuğum için çok büyük suçluluk duydum. Sonrasında öğrendim Serdarla olanları. Sana yardımcı olmak istedim. Kim olduğunu öğrenince sana daha da çekildim. Ancak ne yaparsam yapayım seni kanlar içinde gördüğüm halini asla unutamayacağım. Ancak aramızda yaptığımız gizli anlaşmanın bununla alakası yok. Yani en azından sen öyle düşün. Sen ne yaparsan yap, ister adam yumrukla ister beni bıçakla günün sonunda hep benim için o peri kızı olucaksın."
Okan sonunda söylemiş olmanın rahatlığını yaşıyordu. Yanlış mı yapmıştı bilemiyordu. Bu sıra uzun süredir yolu takip ettiğini ancak İncinin herhangi bir yönlendirmede bulunmadığını fark etti.
Dönüp İnciye baktığında uyuyordu. Okanın dediklerini duymamıştı. Okan bu duruma biraz da olsa sevinmişti. Bu konuşmayı yapmasının yanlış olduğunu düşündü. Sonuçta hala evliydi. Ona karşı hissettiklerinden dolayı kendini suçlu hissetti. Biraz daha mesafeli olması gerektiğini düşündü. En azından bir süreliğine böyle olmalıydı.
Ardından onu nereye götüreceğini düşünmeye başladı. Eve gitmek istemediğini kendi söylemişti. Normalde kaldığı eve onu şu an için götüremezdi. Ancak rezidanstaki küçük evine götürebilirdi.
* * *
İnciden
Başımın ağrısı ve mide bulantısıyla uyandım. Bilincim yerine gelmişti ancak gözlerimi açmak yerine kafamı yastığa daha da gömdüm. Bir anda aklıma dün gece olanlar gelmeye başladı. Serdar... Serdarla tartışmıştık, Okan geldi... Sonra... Sonra Okanın arabasına bindim...
Bir anda şokla gözümü açtım. Yolu tarif edicem demiştim ama devamını hatırlamıyordum. Doğrulup etrafıma bakındım. Muhtemelen Okanın eviydi. Ayağa kalkıp üstümde dün geceden kalan elbiseyi düzelttim.
Odada lavabo olmadığı için odadan çıktım. Ancak sesi duyunca oraya doğru ilerledim.
Okan salonun ortasında telefon görüşmesi yapıyordu. Beni fark edip bana doğru dönmüştü. Ancak sonrasında arkasını dönüp konuşmasına kaldığı yerden devam etti.
Bir an aklıma Arda geldi. Okanla Ardanın ne gibi bir alakası olabilirdi ki? Sanki arkadan bir şeyler çeviriyorlardı. Arda hastanede silahla odama dalıp Serdarı tehdit etmişti. Şimdi nasıl Okanla tanışık olabiliyorlardı?
Okanı zaten başından beri gözüm tutmamıştı ve bu olayın altında bir şeyler olabileceğini düşündüm.
Ayrıca neden bu şekilde hayatıma dahil oluyordu ki? Mesela dün gece o mekanda olduğumu nerden biliyordu? Bilse bile neden gelmişti? Sonrasında neden beni buraya getirmişti? Bir şeyler planladığı kesindi. Bir de üstüne beni anlaşmaya ikna etmişti. Bir insan, basındaki yerine bu kadar değer veren biri neden benimle gözükmek istiyordu ki basına?
Bence bu isteklerinin arkasında bilmediğim bir neden var. Derin bir nefes aldım. Bu durum babamın pis işlerden kurtulması için son şansı olabilirdi. Bunun için yapmam gereken buysa yapardım.
Okan telefon konuşması bitince bana döndü.
"Ne oldu? Niye dikiliyorsun orda?"
"Niye evime bırakmadın beni? Ne işim var burda?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtimatsız +18
Teen FictionGenç kadın bir oyunun içinde olduğunu fark edince hayatı başına yıkıldı. Severek evlendiği adam onunla oynamıştı ve bunu yüzüne hiç utanmadan rahat bir tavırla anlatmıştı. Kadın hayatının en kötü zamanını yaşadığını düşünürken aslında bu yaşadığ...