İnci eve geleli üç gün olmuştu. Bu süreçte sabahları holdingte düğünden dolayı aksayan işlerini halletmiş akşamları ise Okan Girayı araştırıp onunla ilgili bir plan oluşturmaya çalışıyordu.İncinin araştırması üzere Okan Girayın Beşiktaş'taki holdinginde arşiv odasının yanında isimsiz ve kimsenin giremediği, içinde ne olduğunu bilmediği bir oda vardı. Diğer holdinglerinde bu tarz bir oda olmadığı için bu oda İncinin dikkatini çekmişti. Bu isimsiz odanın yanındaki oda ise Okan Girayın kendi odasıydı. İnci ise bu bilgileri birleştirince 'eğer fotoğraf arşivi için bir odam olsaydı bu odayı kendime yakın bir oda seçerdim ve kimseyi de kolay kolay sokmazdım' diye düşündü. Bu yüzden de o odaya bakacaktı. Eğer o odada bir şey bulamazsa holdingin arşiv odasına bakacak ardından holdingten çıkacaktı.
Ayrıca Okan Girayı detaylıca araştırınca birçok bilgiye ulaşmış ancak net bir fotoğrafını bulamamıştı. Okan Giray İnternetin dediğine göre 32 yaşında inşaat mühendisliği mezunu bir müteahhitti. Okuduğu haberlerden bazılarında özellikle yüzünü göstermediği söyleniyordu. Bazı fotoğraflarda yüzü tamamen gözükse de güneş gözlüğü olduğu için adam İncinin karşısına çıksa tanıyamazdı. Gece çekilen fotoğraflarda bile güneş gözlüğü takıyordu.
İncinin morali fotoğrafı bulamadığı için bozulsa da bu duruma çok takılmayıp planını hazırladı.
Şu anda ise Okan Girayın Beşiktaştaki holdinginin kapalı otoparkına arabasını park ediyordu.
İnci yaptığı detaylı araştırmada holdingin muhasebeci aradıklarına dair iş ilanını görüdü ve başka bir isimle başvuruda bulundu.
Kendine sahte bir kimlik ayarlayıp bugün iş görüşmesine gidiyordu. İş görüşmesi saatini de Okan Girayın holdingte olmayacağı bir saate denk getirmeye çalıştı. Verdiği bir röportajda şirkette saat 15.00 dan sonra bulunmadığını hayır kuruluşları için seminerlerde toplantılarda olduğunu belirtmişti.
İnci bu bilgiden yola çıkarak iş görüşmesini 16.00 da ayarlamıştı. Holdingten içeri girip girişteki danışmana doğru ilerledi.
"Merhabalar. İş görüşmesi için gelmiştim."
Kadın gülümseyerek konuştu.
"Tabi. Randevunuz var mıydı?"
"Evet. Kübra Şen. Sistemden gözükür."
Kadın bilgisayarına bakıp ardından yanındaki çekmeceyi açtı. Bir kart çıkarıp İnciye verdi.
"Hoşgeldiniz Kübra Hanım. Bu kartı çıkana kadar takmanız gerekiyor. İlerdeki gişelerden geçmek için de bu kartı kullanabilirsiniz. 12. kattaki danışmaya sorarsanız hangi odaya girmeniz gerektiğini söyleyecektir."
"Tamamdır. Teşekkür ederim."
İnci kadının eline verdiği kartı yanında getirdiği sahte cv ve diğer evrakların üstüne koyup ilerledi. Dediği gişelerden geçip asansöre bindi. 17. Kata çıktı. 17. Katta Okan Girayın odası vardı. Katı yakından incelemek adına çıkmıştı. Birisine denk gelirse de yanlış kata gelmişim diyip geri dönecekti.
Kat bomboştu. Katta loş bir ışık vardı. Asansör açılınca karşısında danışman yeri vardı ancak kimse yoktu. Az daha ilerledi. Boş koridorda topuklu ayakkabısının sesi yankılanıyordu.
Girmek istediği odaya gelmişti. Kapıyı açmayı denedi. Tabiki kilitliydi. Ardından katta bir temizlik odası var mı diye baktı. Ancak yoktu. Hemen bir alt kata indi. Bu kat 17. Kata göre çok daha gürültülü ve kargaşalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtimatsız +18
Roman pour AdolescentsGenç kadın bir oyunun içinde olduğunu fark edince hayatı başına yıkıldı. Severek evlendiği adam onunla oynamıştı ve bunu yüzüne hiç utanmadan rahat bir tavırla anlatmıştı. Kadın hayatının en kötü zamanını yaşadığını düşünürken aslında bu yaşadığ...