10. Bölüm

99 10 0
                                    

Defne ile her seyi konusmustuk. O sapi ve zararsiz oldugunu da tabi ki.... iki saat once resmi nikahimiz kiyilmis simdi iki aile yemekdeydik. Cinar surekli Ceren'e bakiyor. Polat ise konusmaya firsat ariyordu. En son musade isteyerek konuya girmis. Erva'nin ailesine bakarak. Erva sizinle konusmus. Bende kisa sure once aileme bildirdim konuyu.... simdi izniniz olursa en kisa zamanda yuzuk takmak istiyoruz dedi. Konu tamamen onlara donmus ve tarih belirlenmisti. Ceren ozaman on gun icinde yapilsin isteme bende burda olayim dedi. Herkes konuyu biliyor olmali ki kimse sormamisti. Dedesi icim hic rahat degil Ceren üçünüz olsa neyse Defne evlendi. Erva nişanlanacak tek basina ne yapacaksin Istanbul'da deyince dedecim en fazla üc ay kalicam orda da bebek kendini toplayinca yurt disina gidicem zaten ayrica hala orda dogum konusunda kararsizim. En iyisi zamana birakmak dedi.

Çınar tum konusmalari yabanci gibi dinliyordu... Kattiyen bir yorumda bulunmamişti....

25 gun sonra....

Isteme olmus yuzuk takilmişti. Polat Toprak Erva ve Defne Ceren'le birlikde Istanbul'a gelmislerdi. Doguma az kalmisti ve tek kalsin istememislerdi.

Toprak ve Defne Erva ve Polat birlikde kaliyordu. Sabah Erkekler sirkete gecmis kizlarda Ceren'in yanina gitmek icin hazirlaniyorlardi. Erva 'nin telefonu calinca cikiyorum canim diyerek acmisti telefonu Erva! Dedi Defne telasla ... Defne'nin telasli seniyle panikleyen Erva dusundugu binbir felaket senaryosunu geri iterek ne oldu diye sormustu.
Ceren !
Ne oldu Ceren'e
iki saattir kapidayim. Acmiyor telefonuna da bakmiyor.
Sakin ol duymamistir sen kapiyi calmaya devam et ben Toprak'i arayip haber veriyorum.

Defne titreyen elleriyle zorla telefondan arama yapmis bir kac aramada acilmasa da sonunda acilan telefonla aglamaya baslamis ve durumu anlatmisti.

Toprak önemli bir toplantidaydi bir kac aramayi meskule alsada bu kadar israrli aramasiyla ufaktan telas yapmis ve musade isteyerek telefonu acmisti. Karsidan gelen aglamakli ses anlattiklari vs derken toplanti bitmistir diyerek kapiya yonelmisti ki Polat abi ne oldu diye seslendi. Ceren'e ulasamiyorlarmis ne kapiyi nede telefonunu acmiyormus dedi. Cinar'da ayaklanmis bende geliyorum diyerek harekete gecmisti. Üç genc adam kisa surede Ceren'in kapisina gelmislerdi.

Erva aglayarak acmiyor deyince Cinar kimseyi beklemeden bir kac hamlede kapiyi kirmis ve tum odalara tek tek bakmaya baslamisti. Ici icini yiyordu. Fakat ev bostu. Yok lan nerde bu kadin diye bagirinca kostur kostur Gelen Defne ,Ceren yani  o hastanedeymis gece agrisi olmus gecmis sancisi varmis dogum baslamis deyince bi defa hepimiz panikle arabalara kosmustuk. Geldigimizde Ceren olmaz dogurmam kimse yok kizimi alacak kimse yok simdi doguramam diye bagiriyordu. Erva Defne yanina gidince doktor dogum basladi dogumhaneye kadar yetisemez burda dogum gerceklesecek diye bagirdi. Erva bi elini Defne bi elini tutuyordu.

Yaklasik yarim saat sonra Erva elinde bebekle gelmisti. Bakin burda kim var dedi sesinden bile kendini belli eden bir neşeyle.... bir adim yaklasmis ve alabilirmiyim demistim. Bi bana bi icerde yatan Arkadasina bi bebege bakmisti. Derin bi nefes almis ve yavaşca kollarima birakmisti bebegi kokusu cipil cipil bakan gozleri ben suan asik olmustum.

Hemsire muaynesi yapilmali prensesi ben alayim diyince sanki bir bosluga dusmustum.

Aksama kadar hastanede kalmistik. hepsi odaya girse de ben girmemistim. Yüzümde yoktu zaten. Defne ve Toprak eve geçmislerdi Defne evi hazirlayacakmis. Polat ve Erva burdaydi. Ikisi kahve almaya gideceklerini Bebek ve Ceren'in uyudugunu olurda seslenirse haber vermemi soyleyip kantine gitmislerdi. Biraz dusunsem tereddut etsemde iceri girmis bi sure Ceren'i izlemis sonra kizimin yanina gecmistim. Melek gibi uyuyordu. Bir kac tel saci ve bir kac tel kiprigi vardi. Dudaklari büzüsmüs aglamaya hazirlik yapiyor gibiydi. Ceren uyanmasin diye kucagima almis hem koklamis hem pispislamistim.

Bu arada Ceren'in uyandigini fark etmemistim. Belki konusmasa uzun surede farketmezdim.

C : Gelecegini düşünmemiştim.

Ç: (Derin bir nefes almis ) Bende düşünmemiştim. Ama burda olmak guzel ...

C: Toprak abinin dove dove getirdigini saniyordum.

Dedigini onemsememis ona soru sormustum.

Ç: Neden bana gelmedin adimi sanimi her boku biliyordun neden bana gelip hamileyim demedin. Gozunde bebegine sahip cikmayacak kadar serefsizmiyim...

C: Aksine sahip cikacagini gereken herseyi yapacagini bildigim icin gelmedim. Sadece bebek icin yapilmis bagislama bir evlilik yurutemezdim. Ben beni sevmeyen sevmeyecek bi adamla yapamazdim.

Ç: Lan sevmeyecegimi sevmedigimi nerden biliyorsun. Ben aylarca her girdigim ortamda seni aradim lan ... o gece ilk olacak dedigin halde durmadim baska zaman olsa basima bela olma der o ortamdan ayrilirdim. Ama ertesi gun sirra kadem bastin. Karsilastigimizda yuzume bakmadin. Sonra bi ogrendim ki hanim efendi hamile.... Baslarda ben evlenemem benden baba olmaz dediysemde sadece senin gelmeni bekledim. Gelmeyince sevdigi biri vardir yoksa gelirdi. Yada beni istemiyodur dedim aylarca kendi kendimi siktim ben....

C: Ben neler yasadim bi fikrin varmi? Senelerce saplantili gibi takip ettim seni... platonik askin en boktan haliydin. Yuzunu gormesem haberlerini goruyordum. Aptal cesaretiyle sevdigime deysin dedim. O gece cok mutluydum. Sabah kalkip o buyuyu bozma diye uyurken ciktim. Asla bebegi sana soylemeyi dusunmedim. Senden bi beklentim yoktu.

Ç: Sokarim lan beklentine benim cocugumdu gelmeliydin. Elin dingili dogumhane kapilarinda bekleme planlari yaparken benim uzaktan izlemem sadece benim suçum degildi.

C: Ne istiyorsun Çinar al ogrendin burdasin iste derdin ne....

Ç: yurt disi isini unut kizim benim yanimda kalacak sen olsanda olmasanda....

Genc adam son sozunu soylemis kapida saskin duran iki kisiyi umursamadan cikmisti odadan. Simdi ne olacakti oda bilmiyordu. Tek bildigi o findik kurdundan ayrilmayacakti.

Vu vu vuuuu Cinar masaya yumrugu koydu.

Haşin erkek....

Bakalim daha neler olacak....

Oy yorum öneri....

SevdaLuk❤️ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin