5.Bölüm

119 10 0
                                    

Gunler gecmis girdigim her ortamda o kizi ariyor fakat bulamiyordum. Surekli aklima o geliyordu.  Ya hamile kaldiysa diye icim icimi yiyordu. Lan kizin adini bile bilmiyordum. Yarin aksam cok sevdigim canim kuzenimin kiz istemesi vardi. Annem sirf kiz olur hayirli birini buluruz diye zorla benide taa Rize'ye getirmisti.

Aksama kadar dedemin evinde dinlenmis aksam hazirlanip kiz evine gecmistik. Arya kapida beni gorur gormez sen buralara gelirmiydin ya diyerek ustume atlamisti. Emir buyuk yerdendi dedim anneme bakarak gulmus etmis iceri girmistik. Kisa surede de kapi calmis ve erkek tarafi gelmisti. Kapidan giren kizla kalakalmistim. Lan ben her ortamda onu aratken o amcamin evinde cikmisti karsima... Buyukler koltuklara yerlesmis merkeze konulan iki sandalye ye kadir ve Arya oturmus biz genclerde yani ben, Polat, abim ve o iki kiz masanin etrafina oturmustuk. Polat kiza ooo Erva reis heryerde karsilasir olduk bu ne guzel tesafuf dedi. Haklisin miço her yerde karsilasir olduk ne kadar gereksiz bir durum dimi dedi. Onlarin konusmasini dinlerken diger yandan o kiza bakiyordum. Kapidan girerken goz goze gelmistik. Bir daha da kafasini kaldirip bana bakmamisti. Aklimda o geceyle ilgili goruntuler donuyor dondukce de ben cileden cikiyordum. Arya ayaklaninca Erva Ceren diyerek kizlara seslenmisti. İkiside ayaklanmis bizim kizla mutfaga gecmislerdi. Hemen Polat'i yanima cekmis ne ayaksin lan sen bu kizlari nerden taniyorsun. Olum senin kiz Remzi kaptanin kiymetlisiymis. Anlayacagin siki tuttun, diger kizda onun sut kardesimiymis neymis tekneye o kaptanlik yapiyo Kadir'in dedigine gore balik sezonu bitince Remzi kaptanin merkezde ki otelde ise baslayacaklarmis.

Lan oglum bu ne sikik tesaduf ben gunlerdir bu kizi ariyorum konusmak icin. Niye lan mal ,o gece korunmadim diye bi agzima sicmadiginiz kaldi niye mi diyosun bide malmisiniz lan siz . Eee ne kadar oldu o geceden sonra ? İki hafta falan oldu , olsa belli olurmuydu ki . Ne biliyim lan ben hem ne yapcan varsa evlenecekmisin . Lan ne evliligi sen dedigine kendin inandinmi soylerken evlilikmis.

İki gun daha Rize de kalmis iki gun sonra İstanbul'a donmustuk. Kaldigim yerden devam etmistim. Evlilik falan benlik isler degildi. Bir ay sonra Nisan vardi. O zaman gider duruma gore napilacaksa yaparim ama simdi bu konuyu dusunmeyecektim.

Eve girer girmez Cinar'la goz goze gelince kanim cekilmisti. Gece boyunca hiç kafami kaldirmamis isteme olmadan da musade isteyip ayrilmistik.  Erva sen o adami nerden taniyosun deyince tum olayi anlaymisti. Dedemin tanidigi insanlar olmasina çok sasirmistim. Yasadigim gerginlik anlatilmazdi. Eve girmeden Defne'ye gecmis uzun uzun konusmustuk. Hala ondan hoslaniyordum ama utancim agir basiyordu. O gece resmen ona saldirmis ve tum gece aktif olan taraf ben olmustum. Erva takma kuzum en fazla bir kere de nisanda karsilasirsin bir daha da gormessin onu dugun zaten Ordu 'da olacak. İsleri bahane eder gitmeyiz dedi. Haklisin dedim. Polat'la karsilasmamak adina tekneye sık sık gitmiyordum. Hatta otelin yonetimine gecmistik. Uç koldan kisa zamanda harika isler basarmistik. İki haftanin sonunda kutlama amacli aile yemegi yeme karari almis tabiki Defne'yi de davet etmistik. Yemek cok guzel baslasa da Ceren'in bir anda bayilmasi panik havasi yaratmis ve apar topar hepimiz hastaneye gecmistik. Bir aydir hic aklimiza gelmeyen sey basimiza gelmis ve tum ailenin gozu onunde bebek haberi almistik. Herkes sok olsada kisa surefe toparlanmıs aciklamasini dinlemek icin eve gelme karari almislardi.

Eve geldigimizde herkes sus pus olmus ve Ceren'in konusmasini beklemeye baslamisti. Remzi dede titreyen sesiyle nasil yaptin bunu kiymetlim deyince Ceren aglamaya baslamis ozur dilerim diye sayiklamaya baslamisti. Remzi dede ne kadar sert despot olsa da onun zayif noktasi da Ceren'di ve dayanamamis yine bagrina basmisti onu sende oda basimin tacisiniz guzel kizim ama çok zorlanacaksin dedi. Ceren yine de onun dogmasini istiyorum dedi aglamakdan catlamis sesiyle...

O geceden sonra bir daha bu konu acilmamis Ceren  dedesine alkollu oldugunu bebegin babasini bilmedigini soylemisti. Bu surecte herkes kirginda olsa Ceren'e ekstra özen gosyermeye baslamisti. Defne'yi ziyarete geldiginde tanistigimiz ali ile yakin atkadas olmustuk. Yil basinda otelde olacak buyuk capli etkinlige onu davet etmistik. Gunler bu rutinde gecmis. Otel, ev, alisveris, iş derken nisan zamani gelmisti. Ceren onunda orda olacagini az cok tahmin ettigi icin cok gergindi. Remzi dede yanliz gitmeyin diyerek bana burak abimi Ceren'e da Efe abimi musallat etmisti. Burak ve Efe ceren'nin halasinin ogullariydi.  Ozellikle bebek konusunda ikisi de cok pinpirikliydi. Aman cok ayakta kalma aman alkol alma yok bu daha faydali yok halaya kalkma ikimizi de cildirtmislardi.

"- iki kizda baslarindaki adamlara okadar yogunlasmislardi ki onlari izleyen gozlerden bi haberlerdi. Toprak ben ne diye geldiysem sevmiyorum olum ben boyle ortamlari diye soylensede Çınar çunku annem beni buraya zorla getirdi ben cekiyorsam sizde cekeceksiniz dedi. Konusurken gozunu ne karsisindaki kizdan ayirmisti ne de ona gulerek portakal suyu icirmeye calisan adamdan Polat ise pistte kendisiyle yasit bir adamla dans eden Erva'ya takilmisti. Niye bu kizi onemsedigini bilmese de Burak'in ilk fitsatta agzini kirmayi aklina not etmisti. Dans bitince ikili masaya gecmis Defne'nin de gelmesiyle Ucuncu Barutçu'nunda gozleri o masaya kitlenmisti. Polat yalandan ben disi kaptanin masasina geciyorum dedi. Toprak ve Cinar ayni anda neden deyince Burak'la selamlasicam dedi. İkiside basiyla onaylamis ve Polat yanlarindan ayrilmisti. Masada once gençlerle selamlasan Polat daha sonra  Erva'ya donmus. Onun yonlendirmesiyle Ceren ve Defne ile de tanismis selamlasmisti. Burak tekmisin deyince yok kuzenlerleyim diyen Polat'a bu defa Efe vevap vermis ve onlari masaya davet etmisti. Çınar da Toprak'ta nimet gozuyle baktiklari davete baliklama atlamislardi. Bu defa Ceren ve Defne'yi tanitan kisi Burak olmus ve Ceren'i tanitirken buda kücük annemiz Ceren demisti. O laftan sonra masada ölüm sessizligi ve elle tutulur bir gerginlik olusmustu. Bu havayi dagitmak Defne'ye kalmis aaa Toprak bey nasil tanimadim ben sizi ya diye konuya gitmis bambaska bir konu acmis o saaten sonra masada sadece Defne'nin dugunden kacisi vs konusulmustu. Ceren kafasini kaldirmamis. Çınar'da bi sure sonra musade isteyerek kalkmisti.

Nisan boyunca Polat'la sohpet eden Burak nisan sonunda hadi kizlar sizi eve birakalim diyerek ayaklanmis ve iyi geceler diyerek mekandan ayrilmistik. Yine solugu Defne'nin evinde almistik. Ceren durup durup Burak'a ve bos bogazli olusuna soverken ins basima bela olmaz diye de dua ediyordu. Erva e kizim sen bu adama asik degilmisin belki gelir evlenmek ister ne biliyosun deyince, ben beni sevmeyen adami bebek yuzunden kendime mahkum edemem demisti. Sontasi sabaha kadar yer yer aglama nobetleriyle gecmisti....

Vu vu vuuu. 

Neler oluyor boyle....

Çınar gelicekmi dersiniz.

  Polat gece boyunca Burak'la ne konusmus olabilir....

Toprak'dan bir atak gelir diyenleri gorelim....

Oy yorum öneri....

SevdaLuk❤️ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin