Lan geri zekali ne demek lan bar cikisi evli kadinla el ele poz vermek. Sen beni öldurecekmisin lan....
Baba vallaha bilmiyordum kadinin evli oldugunu ya arabada soyledi bende goturdum evine biraktim. Yemin ederim bilsem selam bile vermezdim.
Sen iyice zivanadan ciktin Çınar bu son bir daha en ufak bir vukuatin olursa cezan buyuk olur ....
Baba ben çocukmuyum ne cezasi ya...
Kes sesini ahmak herif....
Tamam baba Çınar'da hatasinin farkında iki uc gun evden cikmaz unutulur bu haber ustune gitme uşagun
Hay agzin bal yesin abi kurtar beni Temel Barutçu'nun elinden....
"- Bir hafta on gun bu sekilde evde gecmis hersey Toprak'in dedigi gibi olmus ve konu unutulmustu. Aksam gelen telefonla Polat'in karaya indigini haber alan Toprak ve Çınar direk solugu limanda almisti. İki sene once musteşarin bakire kiziyla is pisirirken yakalaninca dedesi onu surgun etmisti. Toprak kaptan bittimi surgun deyince cok sukur dedi Polat haylaz bir ifadeyle... Uc genç erkekce sarilmis once eve gecmislerdi. Polan bir iki saat sonra bunalmaya baslamis. Denizden sonrada beton cekilmeyi basayi buralar bana basayyy diye homurdanmaya baslamisti. Yemekde Temel eee planin ne deli kaptan deyince... Dedem beni ozlemistir bu saaten sonra beni de kara paklamaz teknelerin basina gecer kum çikarmaya falan giderim arada baliga cikarim buralar boguyor beni amca denizden sonra beton cekilmiyor dedi. Toprak iyi iki gun sonra birlikde gideriz. Buralar bana da ters duramiyorum dedi. Yemek bu sohpetler eşliginde bitmis. Çınar'in israrlari sonucu gece disari cikilmisti."
Geldigimiz mekanda taniniyordum. Sık sık geldigim kaliteli bir yerdi. İceri girince yine o tanidik bakislarla karsilasmistim. Okadar alismistim ki ona her ortamda gozum ilk o yuzu ariyordu. Hic konusmamistik. Ben kizlarin ayagina gitmezdim. Onlar gelirdi. Ama bu kizi aylardir gormeme ramen hic benimle konusmamis dikkatimi çekmeye calismamisti. Bende zamanla sadece tesaduf oldugunu dusunmeye baslamistim.
O aksam ilk defa bukadar yakinima gelmisti. Bu fitsati kacirmak istememis ilk konusan ben olmustum.
#iyi geceler guzel bayan izniniz olursa bu içki benim ikramim olsun..
*Cok naziksiniz ama kabul edemem.
# Ben Çınar ve bu icki benim ikramim.
*Bende Ceren ve bu seferlik kabul tesekkurler...
#Sık sık karsilasiyoruz
*Oylemi inanin farketmedim hic...
#neyseki siz farkedilmeyecek gibi degilsiniz.
*Cok kibarsiniz.
"- Konusmalar bu sekilde devam ederken Toprak ve Polat kendi aralarında sohpete dalmislar Erva ise dalgin dalgin pistteki insanlara bakiyordu. "
Yanimiza gelen kizla sohpetimiz bolundu az onceki kizi tarif etmis ve sizinleydi nerde oldugunu biliyormusunuz dedi. Toprak abi araya girmis yukari çiktilar sanirim demisti. Kiz panikle kosmaya baslayinca bizde neler oluyor diye ayaklanmistik. Kiz deli gibi odalari talan ediyordu. Toprak abi koca kadin sanane deyince kizin bakire oldugunu ogrendik telefonu elime alip direk Çınar'i aradim. Birkac çalmada acmisti. Ona donmesini kizin bakire oldugunu soylesemde olan oldu manasinda bulunarak telefonu kapatti. Kiz sinirle yanimizdan ayrilinca bizde sove sove eve gecmistik.
Sabah beyfendi kendinden bi haber gelmisti eve Toprak abi azarlayinca kizin gece bakire oldugunu ve olan oldu bari tadini cikaralim diyerek otele gittiklerini hatirlamisti. Tamam abi sakin ol ben iki senedir bu kizla her yerde karsilastim. Bulur konusurum kizla aptal degil ya illaki korunmustur dedi. Lan dedi Toprak abi kizin bakire oldugunu bile bile korunmadinmi aptal herif. Çınar pis pis siritmis okadar harikaydi ki aklima gelmedi abi dedi. "
Polat kalk oglum kalk yoksa bu Mal elimde kalacak siktiret yarini falan simdi cikalim yola ... Valla bana uyar beton beton beton bogaldum.
Saat kac abi ? Saat 2 Polat'im ve eve geldik. Dedem sabah sevincten cildiracak... İnsallah beni kara denize dokmez abi....
"- İki genc sabah ailesiyle kahvalti ederken. Gelen dedeleriyle ayaklanmislardi. Dursun bey lan hergele sen ne diye geldin deyince " dema da oyle dedem benda insanum ozlemedun mi beni daa" dedi. Dursun bey "gel ha boyle hergele ozlemedum olur mu ama bak deyrim buda sahit (Topragi gostererek ) olsun ki en ufak bi hatanda yine gidersun dedi. İkisi de sıkı sıkı sarilmislardi. Kahvaltinin geri kalani bol kahkahali gecmisti.
Toprak hadi ula yatmaya mi geldun diyerek ayaklanmis Polat'da pesine alarak kum ocagina gelmisti. Polat denize asikti. Ulaaa ben ilk seferime cikayrum sende geri kalan angaryalari yap dedi. Toprak oglene kadar burdayim oglen tranzona gitmem lazim dedi. Polat dalgin dalgin bakmis halami demisti. Hala kocum hala diyerek yanindan ayrilmisti Toprak."
Oglene kadar tum evrak isini bitirmis ve yola cikmistim. Dort saatin sonunda yaylaya gelmistim. Tam arabadan inmis cantami almak icin bagaji açtigim an kala kalmistim. Arabamin bagajinda bir gelin vardi ve suan korkuyla bana bakiyordu. Ula sen kimsin deyince ... Bagurma ula sagur degilum cok sukur dedi. Zorlansada kendi basina arabadan cikmisti. Kizim sen manyakmisun hem bagajumdan gelinlikle çikiyosun hem bana cemkiriyosun hayurdur?? İyiki ucak capli bi yardim ettin ha ne konustun.
Lan ne yardimi sen kimsin nerden ciktin. Kiz hava soguk içerde konussak malum gelinlik sicak tutmuyor deyince derin bi nefes almis lahavle diyerek iceri gecmistim. Tabi kacak gelinde pesimden gelmisti. Gec otur anlat dedim.
Kiz dugunden kactim deyince Toprak dalga gecer gibi hadi ya vallaha mi ciddimisin hic belli olmuyor dedi gelinligi gostererek. Kiz sinirle dalga geciceksen anlatmayayim diye cemkirdi bu defa...
Tamam tamam cemkirme de anlat ne diye kactin dugunden deyince kizin gozleri dolmus durgunlasmisti. Babam yani uvey babam okul bitince cok sevdigi bir arkadasinin oglu ile tanismami anlasa bilirsek evlenmemi istedi. Basta hersey iyiydi. Hazirliklar yapildi. Dugun dernek kuruldu. Surekli nikahi onden kiymak isteselerde dugunde olmasi için israrci oldum iyikide olmusum. Dugun gunu babam ve arkadasinin konusmasina denk geldim. Babam bir paradan bahsediyor ve israrla hemen vermesini istiyordu. Adamda nikah kiyilmadan vermem kizinin nikahda hayir demeyecegini nerden bileyim falan dedi. Biraz daha dinleyince beni evlendirmeye çalistiklari adamin aslinda gay oldugunu ve bunun duyulmamasi icin beni babamdan satin aldiklarini ogrendim ve kactim dedi.
Lan hadi kactin anladim da benim arabama ne ara bindin dedi. Petrolde bindim dedi. Kizim manyakmisin bilmedigin arabaya binmek nedir. Hem basima bela olacaksin sayende dugunden gelin kacirmis oldum dedi. Ay aman sanki bana bret pit de basina kalmisim ne kalcam be senin basina bir gece ıdare et yarin giderim dedi. Toprak sinirle disari bakti hava coktan kararmisti. Bu bas belasi burda kalmak zorundaydi. "
Yarin gozume gorunme gelinlikli cadi birde senle ugrasamam demis ve odama cikmistim. Bugun Leyla'min Gece kokulumun ölüm yildönümüydü . Her sene ayni gun buraya gelir sabaha kadar gece kokulumu dusunur onunla dertlesirdim. Cok gec girmisti hayatima ve cok erken birakmisti beni bir basima....
Gecen yorucu gunun sonunda... Aklimda kacak gelin ve aracima binmis olmasiyla kapattım gozlerimi bu kiz basima bela olmazdi umarim.
O halde bir sonraki bolumde kacak gelinizmizle basladin....
İlerleyise gore belki Ceren & Erva'dan da bahsedebiliriz...
Oy yorum öneri.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SevdaLuk❤️ ✓
Short StoryPolat Barutcu : karadenizin asi kaptani.... yedigi surgunden dolayi 2 senedir denizde.... Askbonun ivin deniz demek Erva kalender : ailenin asi kizi kural tanimiz özgür ruhlu.... yillardir yurt disinda..... kalbininnkiriklarini toplayip donmustu onu...