1. Bölüm

233 13 0
                                    

Şok şok şok....

Gozde bekarlardan Çınar Barutçu dun gece bir bar cikisinda goruntulendi bir haftada yaninda gorunun 4 farkli kadin hakkinda sadece arkadasiz demekle yetinen capkin bekarimiz diger sorulari cevaplamadan yanımızdan ayrildi.

Hay o yanindaki kadinlara ben ne diyim.... Of dede 0of ne vardi illa memlekete gel diyecek ben orda olsam bi sekilde engel olurdum suna bak bir haftada harem kurdu adam yaaa...

"- Genc kiz kendi kendine soylenmesine çalan telefonla son vermisti. "

*Alo  Erva kuşum ...

#"hickirik" Cereeeeen ...

* Canim ne oldu.

# se se sen nerdesin ?

*Rize'deyim guzelim dedem cagirdi.

# b be ben İstanbul'dayim. Cok kotuyum. Ge gelirmisin bu halde oraya donersem annemle babam susmazlar....

*Tamam sen dinlen ben ilk ucakla gelicem ...

"- Kapanan telefonla yerinden firlamisti genc kiz kardesinin ona ihtiyaci vardi. Dedesine apar topar okulla ilgili sorun oldugunu soylemis ve cikmisti evden neyseki ucak vardi. İki saatin sonunda ucak kalkmisti. ."

Ucakdan iner inmez hava alanindaki mini kupperime bindim ve yola koyuldum saat aksam 8 olmustu. Kapiyi caldigimda herseye hazirlikliydim evet ama karsimda aglamakdan gozleri sismis burnu kizarmis perisan bir Erva bulmak planlarim arasinda yoktu. Erva herzaman guçlu soguk kanli olanimizdi. Simdi onu savunmasiz gormek hem sasirmama hem uzulmeme sebep olmustu.

Konusmadan  sarilmistik. Biz birbirimizi acisindan tanirdik. Sakinlesene kadar o sekil bekledik. Bir kac saatin sonunda iyiden iyiye sakinlesmisti. Neyin var kuzum deyince... Jim ! O o beni Alisya ile aldatti benim evimde benim yatagimda bastim o ikisini beni senelerdir aptal yerine koyuyorlarmis. Ben cok kirildim. Orda duramadim, dedi. İyi etmissin bitanem zaten elin gavurundan fayda gelmezdi. Hayirlisi buymus bu bahaneyle biz kavustuk. Sende aglama o kaybetti sen kazanan tarafsin dedim.

Gun aydinlanirken ayaklanmis yataklarimiza gecmistik. Okulun kapanmasina bir hafta oldugu icin Erva'da sorun yasamamis ve Mezun olmustu. Simdi tek sorun memlekete donmekti.

Dedemle konusmus toparlanmak vs icin bir sure daha burda kalacagimi soylemistim. 

*****

Ervaaaaaa Ervaaaa kiz nerdesin.

Ne bagiriyosun acaba nerde olabilirim ki....

Cok konusma hadi hazirlan bu gece kendimize İstanbul'a veda partisi yapiyoruz.

Sacmalama kizim ne vedası kendine gel sen balıkçı Remzi kaptanin torunusun...

SevdaLuk❤️ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin