-17-

79 11 51
                                    

İyi okumalar ,yorumlarınızı bekliyorum 🖤

Yazım hataları için özür dilerim! 😖

××

İlahi Anlatım•

Namjoon heyecanlı bir şekilde evinden çıkmıştı, olabildiğince rahat giyinmişti. Siyah bir şort üzerine ise fazla kalın olmayan bir swet.

Jin ise aynada kendine 250. kez bakıyordu, niyeyse hoşuna gidememişti. Kısa bir sarı şort , üstüne ise beyaz bir crop giymişti.

Fazla feminen gözüküyordu bu hoşuna gitse de Namjoon'un düşüncesini merak ediyordu, ne kadar kültürlü saygılı zeki bir insan olsada emin değildi.

Üzerinde ki beyaz cropu biraz çekiştirerek yeniden kendine baktı, bileğinde ki saate baktığında öğlen 2 olduğunu gördü. Dayanamayarak yatağının üzerinden telefonunu alıp sevdiğinin ismini tuşladı.

"Alo, Joonie?"

"Efendim Seokjin-ah?"

"Neredesin saat iki oldu, iyi misin?"

"Evet iyiyim, yoldayım az sonra evinde olurum"

"Tamam gelince ara"

"Tamamdır görüşürüz"

"Görüşürüz"

İkiliyi heyecan dalgası almıştı özellikle de Namjoon'u . Bu anı yaklaşık 4 yıldır hayal ediyordu, Jin ise olacaklardan habersizce sevdiği adamı bekliyordu. Hiç bir zaman haberi olmasa bile sadece 'Namjoon' kelimesini duyunca kalbinin ritmini durduramayan adam onla birgün geçireceği için fazlasıyla mutluydu.

"Seokjinie!" Annesinin odaya girişi ile telefonunu elinden düşüren Jin anında yerden alıp kontrol etti. Su an telefon umrunda değildi telefona birşey olursa Namjoon'a ulaşamazdı.

"Anne neden korktuyorsun?" Seok biraz sinirli bir şekilde annesine sitem ederken annesi oğlunun güzelliğine bakıyordu.

"Çok güzel olmuşsun birtanem" ikisininde yüzleri mutluluk ile kaplanırken Jin artık annesine Joon'dan bahsetmesi gerektiğini hissetti. Ama annesinin ondan daha çok şey bildiğini bilmiyordu.

"Anne senle birşey konuşmak istiyorum"

"Tabii ki annem" annesinin de yatağa oturması ile Jin annesinin elini tuttu.

"Anne , ben birine aşık oldum...yani onun icin hislerimi sana anlatamam. O mutlu olsun diye tüm kalbimi,ömrümü herşeyimi veririm. Ama hislerim karşılıklı mı bilmiyorum bu yüzden susuyorum hep , korkuyorum" annesi oğlunu hafifçe çekerek oğlunun mis kokusunun ciğerine dolmasına izin verdi.

"Sakın korkma Seokjin, en güzel şekilde ilan et aşkını Tanrı hep seninle ve sana yardım etmeye hazır. Aşk korkacağın son şey olsun yavrum" Jin'in telefonunun çalışı ile ikiside sessizce arayan kişiye bakmışlardı. Annesi oğlunun doğru kişiyi sevdiğini düşünerek oğluna yatağının üzerinde ki çantasını uzattı.

"İyi eğlenceler Seokjinie"

"Sağol anne" Jin telefonu açarak geleceğini iletti ve hızlı adımlarla evden çıktı.

Karşısında gördüğü bedenle kalbinin hızı ikiye katlanan ikili birbirine doğru adımladı. Namjoon gözlerini Seokjin'in üzerinden alamıyordu, genç aşıklar birbirine ilk defa görmüşcesine bakarken Joon bu kalıcı güzel sessizliği bozdu.

Seokjin-ah 💜Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin