Text mi yoksa düz metin mi daha iyi?
(Bu kitap için)Bir önce ki bölümü okuduğunuz dan emin olun 💜
××
"Merhaba efendim" Namjoon saygıyla eğilirken Bay Kim bir baş selamı vermekle yetindi.
İkili masaya oturduğun da ortamda ki tek sevinçli olan kişi Bayan Kim'di, Bay Kim ikiliyi her saniye süzüyor ve odada gergin bir ortam yaratıyordu.
"Aigoo tabii ki Seon Hanım görüşmek üzere" Bayan Kim konuşmayı bitirmiş telefonu Namjoon'a uzatıp ,masaya oturdu.
"Namjoon, annen çok iyi birisi çok güzel anlaştık bu sebeple hafta içi buluşma kararı aldık. Sizde gelsenize, olmaz mı?" Namjoon sevgilisinin kulağına eğildi ve fısıldadı;
"Bizden çok daha hızlılar amına koyayım" Jin bu sözle konudan çok farklı bir yerlere gitmişti, kısık derin ve kalın sesiyle küfür eden bir Namjoon onu konudan alıp çok farklı sulara götürmüştü.
"Efendim okulun olmadığı zamanlar da, neden olmasın? Benim için uygun aiş" Jin elini tuttuğu sevdiğinin elini sıkmıştı. Namjoon sevgilisinin kızarmış yüzünü gördüğün de ne olduğunu anlasada , niye olduğunu bilmiyordu.
"Sence Seokjin-ah ? Gidelim mi?" Bay Kim bir anda ikimize gözlerini diktiğinde Seokjin panik yapıp çatalını düşürmüştü.
"Ben alırım sorun değil" Namjoon çatal alma bahanesiyle eğilip Seokjin'in aletinin üzerine bir öpücük bırakmış, ince şortunun üzerinden sıcak nefesini vermişti ardından yan tarafta ki çatalı alıp doğruldu.
Seokjin daha da kötü bir duruma düşerken Namjoon'a ölümcül bakışlar atıyordu. Joon ise sevdiğine sadece yan gülüşünü sunuyor ve gamzelerini belli ediyordu. Yani bu adam öyle bir gülüyor ki ta Neptün'den 'aa Namjoon gülüyor' deriz bu nasıl bir gamzedir? Seokjin'e sabır diliyoruz.
Seokjin az önce ki hareketine ters düşen yüze sahip sevgilisinin kolundan hafifçe çekmiş ve fısıldamıştı.
"İntikam alacağım" Namjoon'un gözleri büyürken Seokjin sırıtmış ve yeniden konuşmuştu "şu an değil, daha beter bir anda" Jin doğrulup annesine hitaben konuştu.
"Tabii annecim, olur niye olmasın" Namjoon'da kafasını sallarken Bay Kim derin bir nefes verdi.
"Namjoon, doymadın mı?"
"Hayır efendim doydum niye sormuştunuz?"
"Seokjin'e yiyecek gibi bakıyorsun da, nesiniz siz?" Seokjin sessizlik oluştuğunda söze atladı.
"Nasıl neyiz?"
"Arkadaş mısınız daha ötesi mi?" Seokjin 'çok daha ötesi' demek istese de yalan söyleyecekti.
"Arkadaşız baba"
"Yalan söyleme Seokjin kulakların kızarıyor"
"Ama baba-"
"Bakışlarınız belli olmuyor mu sanıyorsunuz? Sizi tanımayan insanlar bile anlar bunu ki ben senin babanım Seokjin"
"Özür dilerim baba"
"Özür dileyecek bir durum yok Seokjin, sen gay olduğunu söylediğin de hiçbir tepki vermedim hatırlarsın. Yönelimine tabii ki saygı duyuyorum, sadece hiçbir zaman benim tattığım şu hissi tadamayacaksınız"
"Hiçbir zaman baba olamayacaksınız, olsanız bile bu sizin öz evladınız olamayacak. Genleriniz de hiçbir sorun da yok hamile kalamazsınız, yani Namjoon oğlum seni tanımıyorum ama çok nadir birşey bu sanmıyorum" Namjoon kafasını sallayıp ellerini masaya yerleştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seokjin-ah 💜
Fanfiction-TAMAMLANDI- "Tek bakışta derdini anlayacak kadar yakın ama ne olduğunu soramayacak kadar uzağız..." Knj×Ksj