-22-

60 8 71
                                    

Medyada ki gibi bir Namjoon göreceğiz bu bölüm.

Bir önce ki bölümü okumamış olabilirsiniz,

Gidin bir bakın derim.

600 okunma olmamız adına yazdım bu bölümü 💃💃💃💃💃

××

Jin'den

"Güzeldi bence ya" Namjoon'u onaylayarak kafamı salladım, biyoloji sınavını da olmuştuk.

"Bitti değil mi tüm sınavlar?"

"Tabii ki sevgilim 1 aydır sınava tâbi tutuluyoruz , bitsin bir zahmet" Taehyung haklıydı. 1 aydır sürekli sınav oluyorduk, herkes yorulmuştuk artık.

"Sevgilim?"

"Efendim Joonie?" Kafamı kaldırıp aşık olduğum adama baktım.

"Ben eve gideyim tamam mı? Kıyafetlerimi alıp geri dönerim"

"Tamam bebeğim" Namjoon'un kolundan ayrılıp kolumu boynuna doladım ve boynuna sulu bir öpücük bıraktım. Onlardan ayrılıp kendi sokağıma saptım.

Ev'in anahtarlarını bulmaya çalışırken ağzıma kapanan elle ne olduğumu şaşırmıştım.

××

İlahi Anlatım•

"Aigoo Taehyung ben nereden bileyim aranızda özel birşey vardır illa ki ,ona göre birşey al işte" Namjoon bir tişörtü daha ufak sırt çantasına yerleştirip parfümünü odada aramaya başladı.

"Offf ne bileyim amına koyayım, hiç aklıma birşey gelmiyor ki"

"Tanga al kanka" Namjoon sırıtarak söylediği söze Taehyung ağır bir küfürle karşılık vermişti.

Namjoon odayı talan edip bulduğu parfümünü çantasına koymuştu, prizede ki şarj aletini de koyarak çantayı kapattı.

"Oğlum destek at ya, boşuna mı kankayız biz?"

"Evet?"

"Lan bak!"

"Tamam tamam küçük , bütçene göre güzel bir kolye alabilirsin. Yanına da bir şiir falan yaz bitti işte"

"Şiiri nasıl yazıcam?"

"Oradan bakınca şaire mi benziyorum ben lan? Sevgini 2 mısraya dökeceksin işte"

"Off dur lan geliyor bye-" Telefon kapandığında sevdiğinin yanına gidecek olması düşüncesiyle olabildiğince gülümsemiş telefonu cebine yerleştirmişti.

Çantasını eline alıp salona indi, ayakkabılarını giyerken annesi hızla yanına gelmişti.

"Ne oldu anne?"

"Yavrum bak kimseye kapıyı-"

"Anne sen değil ben başka bir yere gidiyorum?"

Seokjin-ah 💜Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin