-23-

56 9 55
                                    

Diğer bölümü okumamış olabilirsiniz,

Gidin bir bakın bacımsular

İlahi Anlatım•

Namjoon gerçekten fazlasıyla yorulmuştu, sevgilisi uyanmasın iyi uyusun diye elinden geleni yapmıştı.

Peki ne yaptı ? Derseniz hemen açıklıyayım;
Seong Babasını aradı ve geri dönmesini istedi. Olayları kısaca anlattı ve evlerinde hâlâ 4 hırsız olduğunu söylediğin de Seong Bey anında geri dönmüştü.

Seong Bey polislerle eve gelmişti, adamlar zaten uyanık olduğu için hiç uzun sürmeden karakola gitmişlerdi, Taehyung ve Seojoon'da onlardan sonra evlerine gitmişlerdi. Gerçekten fazla aksiyon dolu dakikalar gerçekleşmişti.

Namjoon sevgilisi uyurken çorba ve bezelye yemeği yapmıştı, babasına sorduğunda onu sevdiğini söylemişti.

"Bebeğim, uyan artık" Namjoon yatağın içine girmiş Seokjin'in saçına öpücükler konduruyordu.

"Seokjin-ah, hadi bebeğim" Jin yavaşça gözlerini açmış sevdiği adama bakmıştı. İlk başta gülümserken sabahki anılar aklına doluşmuştu, kafasını çevirerek anında dolan gözlerini sakladı Jin.

"Bebeğim hayır üzülme" Namjoon sıkıcı sarmalamıştı bebeğini.

"Kötü hissediyorum Joon, banyo yapabilir miyim?"

"Sakın kötü hissetme senin hiç bir suçun yok ve evet zaten banyo yapacaksın ama yemekten sonra" Namjoon sevdiğinin şakaklarına uzun bir öpücük kondurmuştu.


Jin'in gözünden bir damla yaş aktı.

"Yarın piskoloğa gideriz tamam mı bebeğim? Bunu kendi kendine atlatman çok zor olur" Joon izlemişti kamera kayıtlarını Seong babasıyla izlemişti. Seokjin'i soyup boynuna öpücükler bırakmıştı o sikik adam ama daha fazla ileri gidemeden Joon gelmişti. Keşke daha hızlı olabilseydim diye kendine lanet okudu Namjoon.

"Bebeğim hayıt ağlama lütfen" Joon sevgilisinin gözyaşının gittiği yolun her bir santimini öperek onu sakinleştirmek için çabaladı.

"Sevgilim, çok teşekkür ederim sen olmasan ben...iyi ki geldin Joonie" Namjoon kollarını Jin'e sarıp onu kucağına aldı.

"Üzülmene izin vermeyeceğim bebeğim hep yanında olacağım"

Namjoon, Jin'in sakinleştiğini görünce eline tepsiyi almış ve kaşık kaşık tüm çorbayı sevgilisine içirmişti. Jin başta itiraz etsede sevgilisine fazla direnemiyordu, gamzelerine zaafı vardı Namjoon'da bunu kullanıyordu.

"Evet şimdi sana bezelye yaptımmm" tepside ki diğer kaseyi eline aldı ve Jin anında kafasını çevirdi.

"Bebeğim yemen lazım tüm gün aç aç uyudun zaten"

"Ama doydum" Jin dudağını büzerek sevdiğine baktı, Joon ne kadar kalbi erisede direnmesini biliyordu.

"Bebeğim güçlü olman gerek hadi ama üzme beni lütfen" Jin kabul ederek minik ağzını açtı ve yemeğini bekledi. Namjoon bebeğini güzelce doyurdu ve tepsiyi masaya koydu.

"Şimdi banyoya gidiyoruz" banyoya gidip suyun ısınmasını bekledi ve ısındığında suyu küveti doldurması için öylece bırakıp sevdiğinin yanına döndü. Jin'i tekrar kucaklayıp masum gözlerini baktı.

Seokjin-ah 💜Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin