Ne kadar mükemmel yazarınız var, sürekli bölüm atıyorum. Değerimi bilin 🤭
500 okunma olduk ağlamak istiyorum!!! 😌😌😌 Daha nice okunmalara inşallah 💜
Diğer bölümleri okuduğunuz dan emin olun
Bol bol dolma ve baklava yiyin 😘 iyi bayramlar 🖤
××
"Ahh Seokjin-ah anlamamak mı istiyorsun yahu?"
"Yav sevgilim benim beynim de sıkıntı var ben birşey yapmıyor"
"Anlamak istemesen bile daha iyi anlarsın be!" Jeongguk sohbete katılarak önünde ki
deftere bir kelime daha eklerken."Şerefsiz misin oğlum sen?"
"Bilmem" Jin bir iç çekip tavşan çocuğa gözlerini devirdi. Gerçekten samimi ve sıcak bir arkadaş ortamları olmuştu, ne olacaksa ne yapılacaksa dördü beraber gidiyor, beraber yapıyordu.
"Namjoonie baksana bir" Joon Taehyung'a doğru devrildiği yerden kalkmış Jin'e doğru devrilmiş ve sevdiğinin güzel uzun ve ince parmağının gösterdiği soruya bakmıştı.
"Şimdi cevap ne ki ben anlamadım"
"Bebeğim bu konuyu bir önce ki çalışmamızda anlatmıştım ya"
"Ama unuttum tekrar anlatsan ne olur ki" Seokjin zaten ölüsü çıkmasına rağmen inatla direniyordu. Sevgilisinin kucağına oturup biraz rahatlamak için yüzünü boynuna gömdü.
"Tamam bebeğim anlatırım, ama vakit kalmadı. Dersten sonra size gelsem?"
"Hmm olur" Seokjin Namjoon'un boynuna öpücükler kondurup dudağını sürttü. Namjoon bebeğini kucağına alıp zaten sadece dörtlünün olduğu kütüphaneden ayrıldı.
"Şimdi ders fizik, hoca büyük ihtimal puan açıklıyacak. Stresli olduğunu biliyorum ama sevgilim rica ediyorum rahatla tamam mı?"
"Hmm hmm" Seokjin çok fazla tedirgin ve stresliydi, ama sevdiğinin o benimseyici ve aklını başından alıp götüren kokusu herşeye karşı kalkanmışcasına onu koruyordu.
"Hadi bakalım sınıfa geldik Seokjin-ah" kalçasının üzerinde olan eliyle ufak bir şaplak atıp sevgilisini kucağından indirdi.
İkili içeriye geçip her zamanki yerlerine oturdular. Derse 10 dakika kalmıştı, sınıf dolmaya başlıyordu.
Taekook ikilisinin de şişmiş kırmızı dudaklarla sınıfa girdikten sonra arkalarından hoca da gelmiş ve ders başlamıştı.
"Evet çocuklar! Bugün beni duygulandıran 2,3 kağıt harici hiç değişmeyen puan sıkalanızı tebrik ediyorum. Çalışmamak için gösterdiğiniz gayretin başarılı olduğunu söylüyorum!" Tiz çıkan sesi ile kolidoru dahi inletmişti, çocuklar 'pff' demek için bile korkuyorlarken puanları açıklamaya başladı.
Her puan açıklamasında o kişi ölüm haberi gelmiş gibi tepkiler veriyordu, Jin duyduğu notlarla daha da korkarak sevgilisinin elini tutup dibine girmişti.
"Taehyung 67 almışsın, inat mı ettin acaba 70 in altında alacağım diye ne yaptın anlamıyorum ki? Neyse 50'nin altında almadığına sevinerek geçiyorum" Taehyung beklediği puanı aldığı için pek umarsamadan oturmaya devam etti.
"Jeongguk 52 almışsın gıcık bir hoca olsaydım seni seve seve bırakırdım ama malesef ki tek parmak kaldıran öğrenci sensin ,birşey diyemiyorum" Jeon her zaman ki gibi içi daralmış ve sevgilisine yaklaşmıştı. Her dersi anlıyordu ve derslerde parmak kaldırıp doğru cevabı veriyordu. Fakat asla evde çalışma gibi bir tenezzülde bulunmadığı için unutuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seokjin-ah 💜
Fanfiction-TAMAMLANDI- "Tek bakışta derdini anlayacak kadar yakın ama ne olduğunu soramayacak kadar uzağız..." Knj×Ksj