Arkaşlar pink namu geldi 😭😭
××
"Hayır Namjoon, lütfen hadi sevgilim" Namjoon duyduğu kelimeyle sevgilisinin saçına birkaç buse kondurmuştu.
"Yavrum ama ailen birşey demez mi?"
"Demez , annemi tanıyorum tamam mı? Babam desen pek umrunda olacağını sanmam"
"Neden diye sormayacağım ama ısrar etme be güzelim"
"Ya hayır!" Seokjin sinirli ifadesini yüzüne yerleştirip ayaklarını yere vurmaya başladı.
Namjoon sevdiğinin gördüğü bebek yönleri onu daha da şaşırtıtken daha da aşık ediyordu.
"Yahu alt tarafı beraber uyuyacağız niye böyle yapıyorsun ? Önceden de yapmıştık!" Seokjin dolgun dudakları büzerek Namjoon'un içinde ki onu öpme arzusunu ikiye katlamıştı.
Seokjin, Namjoon'un dudaklarına baktığını fark ettiğinde sadece içine bir yangın düşmüştü. Seokjin sevdiğinin boynuna kollarını dolayıp ona doğru bir adım attı ve ikilinin arasında ki mesafe kapandı.
Jin bilerek dudağını yalamış ve yine az önce ki gibi büzmüştü.
"Ama lütfen, daha ne kadar ısrar etmeliyim" bunu söylerken bile içinde ki manasını bildiği için kulakları kıpkırmızı olmuştu.
"Seokjin, zorluyorsun beni" Seokjin bir an ondan uzaklaşıp açtı kapısını ve sevdiğini içeri çekip -güç bela- onu içeri almıştı.
Aldığı gibi yine aynı pozisyona dönmüştü, Namjoon daha fazla direnemeyerek elini sevdiğinin yüzüne koydu. Seokjin ise itirazsız daha da yaklaştı sevdiğine.
"Seokjin-ah" Joon sevdiğinin dudağına ismini fısıldamıştı, Jin'in içini titreme alırken ,Namjoon dudaklarını birbirine sürtmüştü.
İkili sırıtarak birbirleriyle oyun oynuyorlardı. Sulu bir şekilde öpüyor devamını getirmeden anında ayrılıyorlardı, dolgun dudaklarını birbirlerine sürterek tahrik oyunları oynuyorlardı. Yani bu en güzel bu şekilde açıklanırdı. Seokjin bunu sabaha kadar yapabilirdi, ama ikisinden biri pes etmeliydi ki öpüşebilsinlerdi.
Namjoon üst dudağını Seokjin'in alt dudağına sürtmüş ve et parçasını ağzına almıştı. Yavaşça emerek küçük bebeğini incitmemeye çalışıyordu. Seokjin ,Namjoon'un omzunda ki ellerini ensesine çıkarıp onu hafifçe kendine çekmişti.
Joon saatin ilerlediğini bildiğinden durmuş ve sevdiğinin dudaklarının üzerini yalamıştı. Aldığı tat ile gülümseyip tamamiyle ondan ayrılmıştı.
Seokjin şu an ölesiye Namjoon'u istesede bugün sevgili olmuşlardı ve bu -sikik sokuk görgü kurallarına göre- fazlasıyla yeterliydi. Ama ikili için değildi.
"Seokjin-ah , tamam sizde kalacağım ama annen herhangi birşey desin giderim, seni zor duruma sokmak istemiyorum çiçeğim anla beni" kıpkırmızı olan Jin nefesini düzene sokmaya çalışarak
"T-tamam ama dediğim gibi birşey demeyecektir" Joon sessizce 'umarım' demiş ve sevdiğini takip etmişti.
Anahtar ile içeri girdiklerinde oturma odasından hâlâ televizyon sesi geliyordu.
"Seokjin! Bebeğim sen misin?"
"Evet anne" Bayan Kim hafif kafasını sola yatırıp holü görmüş ve eve iki kişi geldiğini fark etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seokjin-ah 💜
Fanfiction-TAMAMLANDI- "Tek bakışta derdini anlayacak kadar yakın ama ne olduğunu soramayacak kadar uzağız..." Knj×Ksj