Çok özür dilerim yeni bölümü çok sonra attım, ama sebebim var LGS illeti.
Her gün deneme oldum yani kısaca götümden kan aldılar, neyse uzatmak istemiyorum bitsin bu fic artık okuyucular gitmeden.
××
Seokjin;
Ne oldu Jeon niye aradın?
Jeongguk;
Bize gelsene Taehyung'da olcak takılıp kafa dağıtırız
Merak etme Rapmon hyung olmayacak
Seokjin;
Aigo
Ne kadar itiraz edersem o kadar üstüme geleceksin değil mi?
Jeongguk;
Evet 😊
Seokjin;
Pff tmm geliyorum
(Görüldü)
××
Jeongguk elinde ki telefonu kenara koyup atıştırmalık hazırlayan sevgilisine arkadan sarılmaya çalıştı.
"Geliyor mu?"
"Evett~" Jeon parmakları üzerine çıkıp sevgilisinin ensesine öpücük bıraktı.
Elinde ki cipsi kenara koyup arkasını döndü Taehyung, sevdiğinin bedenini sıkıca sardı kendine.
"Seni seviyorum miniğim" Taehyung Jeon'un dudağı altında ki bene ufak bir öpücük bıraktı. Çalan zil ile ikili yavaşça birbirlerinden ayrıldı ve Jeon kapıyı açmaya yöneldi.
"Rapmon hyung~ hoşgeldin"
"Hoşbuldum Jeongguk"
"Mutfağa gidelim Tae'de orada" Namjoon fazla sessiz bir şekilde mutfağa ilerledi.
"Hyung ne oldu sana ya? Niye bu kadar sessizsin?" Namjoon sessiz kalarak arada fark ettirmeden Taehyung'un Jeon'un totosunu ellemelerini izledi.
Jeon konuşmayan hyunguna daha da üzülerek dolaptan yoğurt çıkarttı ve bir kaseye koymaya başladı.
"Aa hyung hadi kilere gitte pul piper getir yoğurda katacağım" Namjoon itiraz etmeden yerini bildiği kilere doğru ilerledi.
Kapıyı açtığı an başına aldığı darbe ile bayıldı.
~~~
"Ah Jin hyung'da geldi sanırım" Jeon hemen mutfaktan çıkıp hyungunu karşıladı.
"Hoşeldiiin~" Seokjin birşey demeden kafasını hafifçe salladı.
"Gel mutfağa geçelim" Jin Jeon'u takip edip mutfağa geldi.
"Jin kekik alsana kilerden"
"Taehyung bir dur hyungum yeni geldi ben alırım"
"Hayır, hayır gerek yok ben alırım devam edin siz,şu sağda değil mi?"
"Evet ama ne gerek vardı otursaydın bir soluk-" Jin elini hayır anlamında sallayıp mutfaktan çıktı.
Taehyung hemen takip edip Jin kilerin kapısını açtığında onu içeri itti ve kapıyı kapatıp üzerine kilitledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seokjin-ah 💜
Fanfiction-TAMAMLANDI- "Tek bakışta derdini anlayacak kadar yakın ama ne olduğunu soramayacak kadar uzağız..." Knj×Ksj