Paskalya

881 57 15
                                    

Şimdi Paskalya'da geri dönüyolar mı hatırlamıyorum ama ben geri döndürcem çünkü planlarım var. Bu arada zamanı ileri aldım çünkü bu yılda sıkışmış gibi hissediyorum .

Sınıfta herkes bağırıp isyan ediyordu . Benimse aklım 1 hafta sonra yıkılacak Kurtadamları Koruma Derneği binasındaydı . Yanımda oturan Edmund da bağırmaya başlayınca koluna vurdum .

" Bağırma ! "

En sonunda ben de eyleme katılmaya karar verdim her ne kadar eve döncek olsam da karar saçmaydı . Profesör Harington tahtaya vurarak bizi susturdu .

P.H. " Tek tek söyleyin anlayamıyorum sizi . "

Elimi kaldırdım Profesör de bana söz verdi .

" Madem seneye sınavımız var bıraksınlar istediklerimizi yapalım seneye zaten ders çalışmaktan bir şey yapamayacağız . "

Sınıftan beni destekleyen bağırışlar çıktı.

Profesör " Arkadaşlar bu kararı ben vermedim . Profesör Mcgonagall verdi . Bunları ona söylemeniz daha iyi olur . Dersler 5. sınıfa hazırlık adında devam edecek ama yoklama almayacağız . "

Patricia " Profesör, Profesör Mcgonagall'a bir şey diyemeyiz ki . "

Edmund " Profesör bu çok güzel bir karar lütfen daha çok tatilimizi çalın . "
Profesör Harington da dahil herkes güldü .

Profesör " Beni dinleyin . Size gelmeyin demiyorum ama yoklamada alınmayacak yani . " deyip bize göz kırptı .

Edmund sesini değiştirerek konuştu " Şok şok şok Hogwarts'ta KSKS profesörü olan Steven Harington öğrencilerine derse girmeyin dedi . Detaylar birazdan ZomZom TV'de  "

Profesör " Sen çok güzel ortalık karıştırırsın . "

Edmund sırıttı . Zil çaldı biz de akşam yemeğine inerken bu konuyu konuştuk .

Patricia " Annem kesin derse girmem için beni zorlayacak . "

Edmund " Ben kaytarırım . "

" Ben eve gitcem annem eve dönmemiz için baya zorladı . "

Edmund " En şanslısı sensin . "

" Ne demezsin . " diye mırıldandım .

Patricia " Profesör Mcgonagall'ın verdiği ödevde sunum hazırlayacağız değil mi ? "

Edmund " Evet ama kendi cümlelerimizi yazcakmışız kitapdan kopyalamayacakmışız . Kopyalayanı Profesör camdan atarmış . "

Patricia" Aman Tanrım ! Çok (!) korktum. Korkudan ölcem şimdi . "

2 gün sonra ...

James " O kadar eşya almana gerek var mıydı ? Bir hafta sonuçta . "

" Süpürgeni almana gerek var mıydı ? Bir hafta sonuçta . "

James göz devirip kompartımanın kapısını açtı . Cam kenarına geçip başımı cama yasladım .

James " Eğer uyuya kalırsan seni uyandırmam . "

" Eğer uyuya kalmışsam bil ki inmek istemiyorum . "

Sirius içeri girdi . " Kavga etmeniz ne kadar komik olsa da mükemmel kulaklarım bu aralar fazla kavgadan bunalmış durumda . "

"Çok komik (!) Sirius . "

Sirius " Biliyorum . "



Kısa oldu affedin bu bölüm geçiş bölümü gibimsi bişi oldu diğer bölümde ekşınlar olcak .

Fransız ihtilali Fransa'da değil Zimbabve'de çıkmıkştır azcık kültürlenin _Wichofhogwarts

Bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

Çatalak Ve Sisterı 𐂂Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin