Sonunda Hogwarts'a gidiyoruz . James bu yıl SBD sınavına girecek. Annem haylazlık yapmak yerine ders çalışmasını umuyor . Umarım öyle olur .
Kahvaltı için mutfağa indim . Babam çoktan uyanmış gelecek postasını okuyordu . Annem pişirdiği sucukları masaya koyuyordu .
" Günaydın . James hâlâ uyanmadı mı ? "
Annem göz devirdi . " Sence ? "
" Onu uyandırayım mı ? "
Annem " Harika olur . "
James'in odasına yavaşça girdim . Komidinin üstünde Jamesler'in ceza esnasında kullandıkları ayna duruyordu . Yatağının yanına gittim .
" James . James ! Uyansana ! Bu gün Hogwarts'a gideceğiz . Sirius da gelecek . "
James hemen kalktı .
James " Doğru! Neden beni daha erken uyandırmadın ki ? "
" Ben de daha yeni uyandım abiciğim . Kahvaltı hazır . "
James " Geliyorum Brit. "
Kahvaltmızı yaptıktan sonra perona gittik .
Babam " Eğer unuttuğunuz bir şey varsa söyleyin gönderelim . "
" Tamam . "
Annem " James bu yıl derslerine daha fazla önem vermeni istiyorum anladın mı beni ? Bu sınav geleceğini etkileyecek . "
James " Peki anne ! "
Anneme sarılırken annem kulağıma fısıldadı : " James'in ders çalıştığından emin ol olur mu ? Yaptığı her şeyi de bana yaz . "
" Merak etme anne . Görüşürüz . "
Onlara el sallayıp trene bindim .
James " Ben de seni bekliyordum . Gel . "
Boş bir kompartımana oturduk . Daha doğrusu ben oturdum . James kompartımanları sayıyordu .
" James otursana . "
James " Britney bu o kompartıman . "
" Ne kompartımanı ? Lily ile tanıştığınız kompartıman mı ? "
James " Hayır Brit . Bu bizim tanıştığımız kompartıman . "
" Nerden biliyorsun ki hepsi birbirine benziyor . "
James " Sayısını hatırlıyorum . Kaçıncı kompartımanda yer bulacağız diye saymıştım . "
" Ve sen bu sayıyı hatırlıyorsun . "
James " Uğurlu sayısını unutan birini tanıyor musun ? "
" Uğurlu sayın 25 mi ? Niye ? "
James " Kız kardeşimle tanıştığım peronun numarası . "
Yanıma gelip bana sarıldı .
Remus " Sonunda barıştınız ! "
Karşıma oturcakken James onu omuzlarından tutup yanıma oturttu .
Remus " Neler oluyor . "
James " Cidden hatırlamıyor musun ? "
Remus " Britney sen söyle ne diyo bu . "
" Bu bizim tanıştığımız kompartıman olduğu için hepimizin ilk tanıştığı gibi oturtmak istiyor herhalde . "
Remus başını salladı . Sonra Sirius ve Peter geldi . James onları da eskisi gibi oturttu . Birkaç dakika sonra Remus kalktı .
James " Remus nereye gidiyorsun ? "
Remus " Söylemedim mi ben sınıf başkanıyım . Sınıf başkanları kompartımanına gidiyorum . "
" Haha ben kazandım James ! "
James " Evet tamam sen kazandın . "
Sirius " Britney neyi kazandı James ? "
" James sınıf başkanı olmadığını öğrendikten sonra hiçbir çapulcunun sınıf başkanı olmayacağını söyledi . Ben de Remus'un olacağını söyledim . Sonra iddaya girdik . "
Sirius " Ödül ne peki ? "
" 1 ay boyunca hizmet . "
Sirius kahkaha atarak yere düştü .
Sirius " James 1 ay boyunca kütüphanede yaşamaya hazır ol . "
" Aslında Sirius sizin de kütüphanede yaşamanız gerekiyor çünkü bu yıl SBD sınavınız var farkında mısın ? "
Sirius " SBD mi o ne ? "
Sirius'a ters ters baktım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çatalak Ve Sisterı 𐂂
FanficYa çapulculardan birinin kendinden bir yaş küçük bir kız kardeşi olsaydı ? Onların hayatı değişir miydi ? Belki James ve Lily yaşardı...