Depremi hisseden herkes umarım iyidir. Çok büyük hasarınız yoktur inşallah . Geçmiş olsun. 🌺🌺
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Benim için bu bölümü okumadan önce Lily ve James için Lumos yapar mısınız ? 🥺🥺
Not : Bölümü hatırladığım kadar yazıyorum yanlışlar olabilir .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
31 Ekim 1981
James Potter birkaç büyü yaparak bebek Harry'yi eğlendiriyordu . Kapı birden açıldı giren kişi tüm büyücülük dünyasının korktuğu Lord Voldemort'du .
James " Lily Harry'yi al ve git ! Bu o ! Git ! Koş ! Ben onu oyalarım - "
Bir odadan gelen gıcırtıyla açılan bir kapı ardından tiz bir kahkaha . James Potter asasını Harry ile oynadığı odada unutmuştu . Siyah cüppeli adam asasını kaldırıp bağırdı : AVADA KEDAVRA !
Yeşil bir ışık çaktı . James Potter daha yere düşmeden ölmüştü . Voldemort çocuk odasına doğru ilerledi . O sırada Lily Potter bebek Harry ile konuşuyordu .
Lily Potter " Harry ... Annen seni seviyor ... Baban seni seviyor ... Güçlü ol ... "
Voldemort odaya girdi .
Lily Potter " Lütfen Harry'yi bırak ne istersen yaparım ne istersen lütfen ... "
Voldemort " Kenara çekil - kenara çekil kızım . "
Lily Potter " Lütfen onu bırak merhamet et ! Lütfen - "
Voldemort " AVADA KEDAVRA ! "
Yeşil bir ışık daha çaktı . Lily Potter da ölmüştü . Voldemort beşiğin yanına gitti . Bebek Harry gelen kişiyi James sanmıştı o yüzden gülüyordu fakat sonra onun James olmadığını anlayınca ağlamaya başladı . Karanlık Lord ağlayan çocukları sevmezdi genel olarak çocuklardan nefret ederdi . Voldemort yine asasını çocuğa doğrulttu . " AVADA KEDAVRA ! "
Yeşil bir ışık odayı doldurdu . Her şey bittiğinde Voldemort yok olmuştu Harry ise hayatta kalmıştı alnında bir yara izi ile ...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çatalak Ve Sisterı 𐂂
Hayran KurguYa çapulculardan birinin kendinden bir yaş küçük bir kız kardeşi olsaydı ? Onların hayatı değişir miydi ? Belki James ve Lily yaşardı...