Trenle eve dönüyorduk . Çoooook heyecanlıyım . Ellerim titriyor . James ise benim bu halime bakıp bakıp gülüyor . Gerçekten çok (!) yardımcı oluyor . Kitap okuyordum ama sadece gözlerim satırları tarıyordu . Biri bana " Önce ki satırda ne yazıyordu ? " dese cevap veremezdim .
Peter " Ne kadar kaldı ? "
Remus " Yaklaşık yarım saat . "
Bunu duyunca derin nefes alıp vermeye başladım .
James bana yaklaşıp " Merak etme her şey çok iyi olacak . " diye fısıldadı .
Başımı sallamakla yetindim . Erkekler Quidditch hakkında konuşuyolardı . Yani Peter , Sirius ve James . Remus kitap okuyordu her zamanki gibi . Ben de onları dinliyordum . Sonra tren yavaşladı ve durdu . Ben orda şaşkın şaşkın oturuyordum . James elimden tutup çekti beni .
James beni bir yandan çekiyor bir yandan da heyecanlı heyecanlı konuşuyordu . Ne dediğini anlamıyordum . Aslında hiç bir şeyin farkında değildim . Bir yanım mutlu bir yanım üzgündü . James annemleri buldu ve beni çekerek onlara doğru yürüdü . Biraz daha çekerse kolum kopucak herhalde .
" James bırrak beni ! Kendim yürüyebilirim . " dedim . Muhtemelen James duymadı . Annemlerin yanına geldiğimizde SONUDA elimi bıraktı . Annem ve babama sarıldım sonra annem elimi tuttu ve anında büyük bir evdeydik . Evimiz bir muggle mahallesindeydi .
" Mugglelar burayı nasıl görmüyorlar . " diye sordum .
Babam " Büyü var . "
James buvulumu aldı " Hadi sana odanı göstereyim . "
Onaylayıp James'in peşinden yukarı çıktım . Oda diğer odamdan daha büyüktü . Bir erkek ve bir kızın sarıldığı bir fotoğraf vardı masanın üstünde . " J-James b-bu ... " diye kekeledim .
James " İstemezsen kaldırabilirsin . "
Oysa ben fotoğrafı çok sevmiştim . James'e sarıldım . " Oda muhteşem olmuş . " diye fısıldadım .
Ondan ayrılınca " Sen bunları ne zaman yaptın ? "
James " Noelde gelmedin ben de hazır sen yokken odanı hazırlayayım sürpriz olsun diye düşündüm . " ( Biraz saçma bir cümle oldu galiba jfkfbjfn . )
" Sağol James . " dedim . Odadan çıktı . Ben de kıyafetlerimi dolaba astım . Kitaplarımı bir yere yığdım ve baykuş kafesini yatağımın yanına koydum . Sonra pencereleri açtım . Odam o kadar yüksekte değildi istersem atlayıp inebilirdim ama bunu sonraya bırakıyorum . Ben dışarıya bakarken James geldi .
James " Yemek hazır Brit . "
Sonra bana tuhaf tuhaf baktı . " Noldu ? " diye sordum .
James " Kız kardeşimi yemeğe çağıracağımı hiç düşünmezdim . "
Sadece güldüm . " Hadi . " dedi James . Peşinden gittim . Sessizce yemeğimizi yedik .
Annem " Odanı sevdin mi ? "
" Evet . " diye cevapladım . Yemekten sonra odama çıktım . Ben kitap okurken James geldi .
James " Girebilir miyim ? "
" Tabii . " dedim ve kitabı yatağıma bıraktım .
James " Seninle oyun oynayalım mı ? "
" Oradan bakınca kaç yaşında gibi duruyorum bilmiyorum ama ben 6 yaşında değilim . " diye cevap verdim .
James güldü " Aslında buna pek oyun denemez . Sadece seni tanımak istiyorum . " dedi .
Başımı salladım . James hâlâ ayakta duruyordu . " Otursana. " dedim . O da karşıma oturdu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çatalak Ve Sisterı 𐂂
FanficYa çapulculardan birinin kendinden bir yaş küçük bir kız kardeşi olsaydı ? Onların hayatı değişir miydi ? Belki James ve Lily yaşardı...