Gryffindor ortak salonuna doğru gidiyorduk . Yanımada Edmund vardı .
Edmund " Black yemek boyu seni izledi farkında mısın ? "
" Önümde oturuyordu ve sohbet ediyorduk . "
Edmund " O değil . Regulus Black . "
" Bak Edmund biz hiç konuşmadık bile . "
Edmund " Olabilir bu hiçbir şeyi değiştirmez . "
" Eğer bir daha böyle bir şey söylersen seninle bir daha konuşmam . "
Edmund" Tamam sustum . "
Ortak salona vardığımızı gördüm .
Edmund " Vişneli Turta . "
" Görüşürüz Ed ! "
Edmund " Nereye ? "
" James'in yanına ders çalıştığından emin olmalıyım . "
Edmund " Sen mi büyüksün o mu ? "
" Bunu herkes soruyor . "
Edmund " Ben birazdan dışarı çıkacağım Pat de geliyor . Gelicek misin ? "
" Hayır baya bi yağmur yağıyor . "
Edmund " Tamam . "
Abimlerin yanına gidip kitapları pat diye masaya koydum . Sesle birlikte hepsi irkildi . Tüy kalemimi çıkarıp parşomene bir şeyler yazmaya başladım . Yazarken tırnağım yanlışlıkla yaramın içine girdi . Ağızımden küçük bir " Ah . " kaçtı . James bunu duymuştu herhalde . Tüy kalemi yavaşca elimden alıp avucumu açtı .
James " Tanrım ! Ne oldu sana ? "
" İksir dersinde bıçak kesti . " dedim ona bakmayarak . James çantasından bir kavanoz çıkardı . İçinde bir sürü kolye gibi şeyler vardı . Bir tanesini çıkarıp ucunda ki damlayı yavaşca avucuma dokundurdu . Damlacık avucuma düştü ve yara anında kayboldu . James çenemi tutup ona bakmamı sağladı .
James " Daha iyi mi ? "
" Evet . Teşekkür ederim . "
James " Bir şey değil . Bunu da yanında taşı nolur nolmaz . "
Boynuma ucunda üç tane damla olan kolyeyi taktı .
" Bu ne ? "
James " Unicorn göz yaşı . Sihirli yaratıkların bakımı dersinde topladık . "
" Yanına nasıl yaklaştınız ? "
James " Onları kendimiz ağlatmadık . Yapraklarda falan bulduk . "
" Haa ... "
––––––o––––o––––
" Edmund sonunda geldi- sen niye hazırlanmadın ? "
Edmund " Üşüttük sanırım . Patricia da derse giremeyecek . "
" Tamam geçmiş olsun . "
Koşarak büyük salona gittim . Edmund'u beklicem diye geç kaldım . Hızla ağzıma bir şeyler atıp biçim değiştime sınıfına koştum . İnadına bu gün bütün derslerimiz Slytherin ile aynıydı . İçeri girdiğimde önde ki tüm sıraların dolu olduğunu gördüm . Regulus'un yanı boştu tek . Yavaşca yanına gittim .
" Merhaba , oturabilir miyim ? "
Regulus hep tek otururdu ve en ön sırada otururdu . Kimse onun yanına oturmazdı . Slytherinler bile . Nedeni ikiye ayrılıyor . 1.si Regulus çok soğuk biri genelde sınıftakilerle hiç konuşmaz yemekte bile . En iyi arkadaşı Barty Crouch Jr bizden bir yaş küçük . İkincisi genelde herkes Blackler'den korkar . Bellatrix Hogwarts'da sinirini bozanları lanetlemesiyle ünlü ve bunu kimse unutmadı sanırım . Sirius'tan ise şakaları yüzünden korkuyorlar sanırım . Kimse Çapulcuların düşmanı olmak istemez . Aksi takdirde olacaklar pek iç açıcı değil . Regulus'dan hâlâ cevap bekliyordum . Bana saatler gibi gelmişti ama en az bir kaç saniye geçmiştir . Bana şaşkın şaşkın baktı . Sanki biri onunla oturmak için geldiğine sevinmiş gibiydi .
Regulus " Tabii . "
Çantamı yana koydum . Sonra Regulus'tan gelen koku ile duraksadım . Bu benim Amortentia'da alamadığım son kokuydu . Ya Edmund benim kafamı karıştırıyor ya da ben Regulus Black'e aşık oldum . Ama muhtemelen ilk düşündüğüm . Belirsizliklerden nefret ediyorum !
" Lanet olsun ! "
Sanırım sonu sesli söylemiştim . Regulus bana döndü .
Regulus " Yoksa benim yanıma oturduğunu mu fark ettin ? " dedi alayla .
" Ne ? Hayır . Ödevim ıslanmışta . "
Yanlış anlaşılıp benden nefret etmesini istemiyordum .Gergince güldüm o ise bana tuhaf bir şekilde bakıp önüne döndü . Ders boyunca bir daha konuşmadık . Ders çıkışında Max geldi yanıma . Onunla Edmund kadar olmasa yakındık .
Max " Tanrım bunu yaptığına inanıyorum . "
" Ne yapabilirim ki ? Arkaya oturmayı sevmiyorum . "
Max " Ders ne ? "
" İksir . "
************************************
Slughorn " Ödeviniz herhangi bir iksirin özelliklerini yazmak ve küçük bir örnekle bana getirmek . Bu ödevi gurup olarak yapmanızı istiyorum . Guruplarınızı ben belirledim . Regulus Black ile Britney Potter - "
nE¿ Ne demek Regulus Black ile aynı guruptayım ?
Slughorn " Sınıfta olmayan tek Patricia ve Edmund var değil mi ? Onlar da bir gurup olsun . Çıkabilirsiniz . "
Regulus'u sınıftan çıkarken gördüm .
" Regulus ! Hey Black ! "
Regulus bana döndü .
Regulus " Ne var Potter ? "
" Şey ... Ödev ile ilgili hafta sonu öğlenden sonra - "
Regulus sözümü kesti : " Kütüphanede olur mu ? "
" Tabii . Evet olur . "
Regulus " Peki hafta sonu ... Görüşürüz o zaman . "
" Görüşürüz . "
Büyük salonda sessizce bir şeyler yiyip ortak salona çıktım . Jamesler ders çalışmıyordu . Bir şey demeden James'in yanına oturdum . Onlar gülüşüyolardı . Bense koltukta oturmuş alevleri izliyordum . James'in kolunu omzuma attığını hissettim . Omzumu sıvazladı .
James " Kim üzdü seni ? "
" Ne ? "
James " Kötü görünüyorsun . "
" Şey kimse üzmedi . Yoruldum herhalde . "
Remus " Bizi kandıramazsın ufaklık . "
" İyi . Slughorn Black ile beni ödev gurubu yaptı . "
Hepsi aynı anda : " Ne ? " diye bağırdı .
Sirius " Regulus ile mi ? "
James " Eee ... Ne zamana anlaştınız ? "
" Hafta sonu öğlenden sonra. "
Yine hepsi aynı anda: " NE? " diye bağırdı .
" Üzgünüm zaten bir de siz moralimi bozmayın . "
Sirius " Sakin ol şampiyon . Moralini bozma 2 hafta su gibi akıp geçer . Ayrıca her gün üst üste çalışmayacaksınız ya ? "
Remus " Sirius haklı . Değil mi James ? James ? "
James " Evet . Haklı . Eğer bir şey yaparsa bize direk söyle tamam mı ? "
Sirius " Regulus Slytherin de olabilir ama diğerleri gibi cani değildir . Daha çok içine kapanık ve utangaç bir çocuktur . "
James " Bilmiyorum . Bana diyerleri gibi göründü . Ayrıca ondan nefret ediyorsun sanıyordum . "
Sirius " Hayır . Sadece aileme karşı gelmediği için ona kızgınım . "
" Ben yatmaya gideceğim. İyi geceler . "
James bana sarılıp kulağıma " Moralini bozma . " diye fısıldadı .
James " İyi geceler canım . "
Yatağıma yattım ve yorganı üstüme çekip uyudum . Ben cidden Regulus'a aşık mıydım ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çatalak Ve Sisterı 𐂂
FanfictionYa çapulculardan birinin kendinden bir yaş küçük bir kız kardeşi olsaydı ? Onların hayatı değişir miydi ? Belki James ve Lily yaşardı...