Wiiiiiii

784 55 19
                                    

Başlığa takılmayalım 😁

𝙶𝚎𝚛𝚌̧𝚎𝚔 𝚘𝚕𝚊𝚢𝚕𝚊𝚛𝚍𝚊𝚗 𝚎𝚜𝚒𝚗𝚕𝚎𝚗𝚒𝚕𝚖𝚒𝚜̧𝚝𝚒𝚛 .

Edmund" Ders ne ? "

" KSKS . Slytherin ile . "

Edmund " Tamam . "

KSKS sınıfına girip üçlü bi sıraya oturduk.  Patricia kendisini yanımdaki sandalyeye atıp konuştu:  " Yeni KSKS profesörünü merak ediyorum . "

" Ben de . "

Kapı açıldı ve içeri uzun hafif zayıf bir öğretmen girdi .

Profesör " Meraba arkadaşlar . Ben Steven Harington . Bu yıl KSKS dersinize ben gireceğim . Bazılarınız sormadan - dedi Slytherinli guruba bakarak - muggle doğumluyum buraya gelmeden önce fen bilimleri öğretmeniydim . Sorusu olan ? "

Max " Yani profesörlük yapmadan önce öğretmen miydiniz ? "

Profesör Harington " Evet . "

Edmund " Ders işlicek miyiz? "

Profesör Harington" Hayır . Biraz birbirimizi tanıyalım tabii ders işlemek isterseniz başka . "

Sınıftan " Hayır!!" sesleri yükseldi .

Profesör Harington " Şimdiden uyarıyorum ben bağırdığım zaman yanda ki üç sınıf duyabilir haberiniz olsun . Derslerim genelde eğlenceli geçer . " sonra "Evet!" diye öyle bir bağırdı ki yerimden zıpladım . Ama Profesör Harington gülüyordu .  Belli ki herkes bu ani bağırmadan korkmuştu . "

Patricia elini kaldırdı .

Profesör Harington " Evet ? Başlamadan önce isimlerinizi söyleyin de ezberleyeyim . "

Patricia " Patricia Campbell . "

Profesör Harington " Evet Patricia . "

Patricia " Bize fen bilimleri anlatır mısınız ? "

Profesör Harington" Eğer konularda önde gidersek neden olmasın . " dedi gülümseyerek .

El kaldırdım. 

Profesör Harington bana söz verdi .

" Britney Potter . Bu ders ne yapacağız ? "

Profesör Harington" Canımız ne isterse . " Hâlâ gülümsüyordu . Bu profesör diğerinkinden 100 kat daha iyi . Ders sonunda kadar Profesör bize anılarını anlattı. Çok komik birisiydi . Umarım hemen gitmez .

Edmund " Way canına bu profesör en iyisi. "

" Kesinlikle .

Pat " Ne kadar şey yaşamış . "

" Fovorim kertenkeleli . "

Hepimiz gülmeye başladık . Yüzümü yelleyerek ortak salona girdim. Gülmekten kızarmış halimi görünce kaşlarını çattılar .

Sirius " Noldu sana ? "

" Y-yeni profesör ile tanıştınız mı? " dedim gülmemi bastırmaya çalışarak .

James " Hayır . "

" Aşşırrı komik biri . "

Remus " Duymuştum . "

Evet kısa oldu ama idare edin . Muhtemelen bu yazıyı okumayacak ama burdan Profesör Harington'ı yazarken ilham aldığın hocama teşekkür etmek istiyorum. Belki gelecekteki çocuğu Wattpad indirip şans eseri bu kitabı okur sonra o kişi olduğunu anlar ve ona söyler . Neyse bb👋👋👋👋

Çatalak Ve Sisterı 𐂂Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin