~Özel Bölüm~ James Britney hakkında konuşuyor .

1.6K 89 75
                                    

Meraba . Aklıma harika bir fikir geldi . James Potter kız kardeşi Britney hakkında konuşacak . Böylece Britney'i daha iyi tanıyabileceğiz . Bu soruları da James'in yanıtlaması çok güzel olur ikisinin ilişkisini çok seviyorum . Eğlenceli bir bölüm olacak bence .

................................................

Yazar " Meraba James . Bu gün sana kardeşin hakkında sorular sorucam . Sen de yanıtlayacaksın . "

James " Peki . Başlayalım . "

Yazar " Kardeşinin en sevdiğin huyu ne ? "

James " Hmm ... Kafadengi ve eğlenceli olması sanırım . Tatillerde çok eğleniyoruz . "

Yazar " Pekii ... Tam tersini soralım . En sevmediğin huyu ne ? "

James " Herşeyi kendi başına yapmaya çalışması . Yardım istemiyor . Bu da benim sinirimi bozuyor . "

Yazar " Britney biriyle çıksa onu kıskanır mısın ? "

James " Tabii ki kıskanırım o benim küçük minik kız kardeşim - "

*Britney kafasına yastık fırlatır .*

Britney " Senden sadece bir yaş küçüğüm . "

James " Evet 365 gün . Çok fazla . O yüzden sen benim minik küçük kız kardeşimsin . "

Britney " Anne ! Vurucu sopalarımız nerdeydi . "

James " Yazar kurtar beniiii ! "

Yazar " Britney , James'e ihtiyacımız var . Onu sonra dövebilirsin . "

James " nE ¿ "

Yazar " Evet James . Biri Britney'e zarar verse ne yaparsın ? "

James " Onu bitiririm . Gömülcek cesedi bile olmaz ! Kardeşime zarar veren karşısında beni bulur . "

Britney " Sağol Jamie . "

James " Senden büyük olduğumu kaç kere söylemem gerek ? "

* Britney odasına koşup kapıyı kilitler . *

Yazar " Eğer Britney kardeşin olmasaydı ona aşık olur muydun ? "

James " Kardeşim diye demiyorum o çok güzel , zeki , komik bir insandır . Eğer Lily olmasaydı ve Britney benim kardeşim olmasaydı muhtemelen ona aşık olurdum . "



























Pek içime sinmedi ama ...


Aklıma bu kadar soru geldi .

Başka sorularınız varsa tam buraya yazabilirsiniz =

Çatalak Ve Sisterı 𐂂Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin