piknik ve barış

1.3K 84 16
                                    

2 hafta sonra ...

James ile hâlâ konuşmuyorum . Acaba fazla tepki mi verdim ? Sadece beni korumak istemişti neyse yarın Hogwarts'a gideceğiz . Annemlerde yazın son günü olduğu için pikniğe gitmeye karar verdiler . Orda barışırız herhalde değil mi ? Dayanamadım ve James'in odasına gittim ve kapıyı çaldım . 

James " Girin ! "

Kapıyı yavaşça araladım .

" James . "

James beni gördüğüne sevinmiş gibiydi .

" Girebilir miyim ? "

James " Tabii ki . "

Yatağının küçük bir bölümüne oturdum .

" Özür dilerim . Fazla tepki verdim sanırım . "

James " Asıl ben özür dilerim . Mektuplarını saklamak yerine sana sormalıydım . "

James'e sıkıca sarıldım ve başımı göğsüne gömdüm . James de benim saçlarımı okşamaya başladı .

" Seni çok özledim . " diye fısıldadım.

James " Ben de seni . " diye fısıldadı .

Annemin sesini duyduk " Hazırladınız mı gidiyoruz . "

Birlikte aşağı indik . Ve bir muggle piknik alanına cisimlendik . James tabelaları okuyordu .

James " Yürüyüş yolu varmış . Anne Britney ile yürüyüş yoluna gidebilir miyiz ? "

Annem " Tabii ki . "

Babam " Geç kalmayın . "

Annem " Britney'e dikkat et James . "

" Ben kendi başımın çağresine bakabilirim ! "

James " Merak etme anne . Gel Brit . "

Somurtarak James'in yanında yürümeye başladım . Herkes bana bebek muamelesi yapıyor . Annem , babam , James ...

James " Neden üzgünsün ? "

" Ne ? "

James " Üzgün görünüyorsun . İyi misin ? "

" Evet iyiyim James dalmış olmalıyım . "

James " Pekâlâ . Burası olmalı . "

Yol baya dar ve yokuşluydu . Ve çok zordu . Ben önden James arkamdan geliyordu . Birden ayağım kaydı . Tam düşecekken James beni tuttu . Bana sıkıca sarıldı .

James " Sakin . Tuttum seni . Yok bir şey . "

Kalbim çok hızlı atıyordu .

" J-James - "

James " Şhhh ... Hadi gel bak az kaldı zaten . "

Bana yolun sonunda ki çıkışı gösterdi . James elimi sıkıca tuttu . Birlikte çıkışa doğru yürüdük . Aydınlık bir yere gelince James omuzlarımdan tutup konuştu .

James " İyisin değil mi ? "

" Evet . Sanırım . Olmaya çalışıyorum . "

James " Şimdi annemin neden öyle dediğini anlıyor musun ? Ya tek olsaydın ? Olacakları düşünmek bile istemiyorum ! "

" Tamam James iyiyim ben işte . Bu kadar abartma . "

James güldü .

James " Tamam güzelim . Gel hadi annemlerin yanına gidelim . "

" Bunu annemlere anlatma olur mu ? "

James " Peki Britney . "

Annemlerin yanına gittik . Sonra da piknikte ne yapılırsa onu yaptık ve eve döndük . Bavulumu son kez kontrol edip yattım .







* Pazar günü atamadım biraz yoğundum . Biraz kısa oldu çünkü aklıma bir şey gelmedi . Bir dahaki bölüm okula başlayacaklar . James ve Britney erken barıştı çünkü onları küs yazmak istemiyorum . Selenophile Lupin'e yeni bölüm atacağım bu gün .  Neyse baybay . 👋👋 *

Çatalak Ve Sisterı 𐂂Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin