haber

785 58 15
                                    

Haftasonlarını yatarak geçiren biri olarak kahvaltıya inmem herkesi şaşırtmıştı galiba .

James " Erkencisin . "

" Dün erken yatmıştım . Noldu ikiniz de garip davranıyorsunuz ? " dedim Sirius ve James'e bakarak . Sirius bana yavaşca bir gazete uzattı .

Kurtadam saldırısı .

Çıldırmış iki kurtadam iki gün önce bir muggle köyüne saldırdı . Muggleların çoğu öldü ölmeyenler de ağır yaralı...

"Falan filan falan filan "

James " Son cümleyi oku . "

... Bakanlık tüm kurtadamların yol edilmesi konusunda kanun çıkarmayı planlıyor .
                                              Rita Skeeter

"Y-yani muhtemelen yalan haberdir . Rita sonuçta bu . Değil mi ? " dedim sakin durmaya çalışıyordum buna rağmen sesim titremişti . James kolumdan tutup beni sandalyeye oturttu .

Sirius " Öyle olmasını umuyoruz . "

"A-ama ya gerçekse . "

James " Sakin ol Britney bir yolunu buluruz.  "

Üçümüzde düşünürken Remus'un neşeli sesini duyduk .

Remus " Günaydınnnnnn . "

Üçümüz de " Günaydın . " diye mırıldandık .

Remus kaşlarını çatıp konuştu : " Noldu ? Endişeli gibisiniz . "

Sirius " Yooo ne alaka ? "

Remus " Britney bilekliğiyle oynuyor ayrıca endişeli olduğu zaman yaptığı gibi dudağını ısırmış . "

Ona tuhaf tuhaf bakınca açıklamak için tekrar konuştu. 

Remus " Parlatıcın dağılmış . Sirius saçını açmış saçı hiç olmadığı kadar dağınık ki Sirius saçını tek endişelendiğinde dağıtır . James ellerini kıtlatıyor . Yani endişelisiniz . Evet iyi bir gözlemciyim .  Noldu ? "

James " Sınavlar az kaldı . Britney de bizim için endişeleniyor . Tatlı kız . "

Sinirle ona tekme attım. Botumun hafif topuğu olduğu için James'in canı bayağı yandı galiba .

Remus " Peki . "

James " Peter nerde ? "

Remus " Uyandıramadım . "

James " Tamam . "

Hiç konuşmadan kahvaltımızı yaptık . Kahvaltımızı bitirdikten sonra James'i kolundan tutup durdurdum .

" Dumbledore ile konuşmalıyız.  "

James " Sirius'a de . "

" Uf James trip atmanın zamanı değil.  "

James " Tamam tamam. Peter oyalar. "

" James bilirsin Peter'ı severim ama Peter'ın Remus'u oyalayabileceğini gerçekten düşünüyor musun ? "

James " Tama haklısın . Sen oyala biz üçümüz Dumbledore ile konuşalım. "

Remus ve Sirius bizi kapının önünde bekliyordu .

Remus " Ne konuştunuz bu kadar uzun ? "

Sirius " Kardeşler işte . Kim bilir ne çeviriyorlar . " deyip gergince güldü .

James " Pati hadi bizim Dumbledore'a gitmemiz gerek . "

Sirius " Niye . "

James " Hani Mcgonagal demişti ya ceza vermişti bize ."

Sirius " Yoo ne alakas- " derken gözlerimi büyüterek ona baktım .

Sirius " Haa evet şimdi hatırladım . "

Remus " Ne zaman ceza aldınız ? "

James " İki gün önce. Sen yoktun . Ne kadar hayırsız arkadaşlarız de mi ? Gel Pati ! "

Onlar gidince ben de Remus'a döndüm. 

" Eeee Hogsmede'e gidip Huney Dukes'u boşaltalım mı? "

Remus " Pek keyifli hissetmiyorum . "

" O zaman kesin gitmeliyiz . Sen her zaman çikolata her şeye iyi gelir dersin . Gel hadiii . "

Onu kolundan sürükleyerek götürdüm. 

Hogwarts'a geri döndüğümüzde Remus daha keyifliydi .

Remus " Ben ders çalışcam görüşürüz . " deyip yukarı çıktı .

Ben de James ve Sirius'un yanına gittim .

" Eeee ? "

James " Dumbledore bakanla konuşmaya çalışıyormuş. "

" Bizim dışımızda kimse bilmiyor . Bence bi şey olmaz . "

Sirius " Emin ol tek saklı kurtadam Remus değildir. Bulmak için binlerce yöntemleri vardır . Bulunca da bam ! "
Ona korkarak baktığımda Sirius hemen U dönüşü yaptı. 

Sirius " Ama biz onu saklarız emin ol kimse bilmez . "

" Remus mutlu olmayı hepimizden çok hak ediyor . Ama bir türlü olamıyor . "

James ve Sirius " Bence de . " der gibi başını salladı.








Biraz geç oldu biliyorum . Kendimi sonunda toparladım .  ✨☁️

Çatalak Ve Sisterı 𐂂Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin