3

418 22 8
                                    



----


Bu kader. İkinizi bir araya getiren şeyin kader olduğuna inanmak istiyor. Ama durum gerçekten bu değil. Tekrar karşılaşmanızın nedeni Hyunjin ya da Hyunjin'den istediğinin daha fazlası.

Dans dersinden sonra çocuğun yanından geçerken Hyunjin'in telefonunda senin resmini gördü. İki uzun boylu çocuk; Hyunjin ve Seungmin arasındaydınız, kameraya doğru parlak bir şekilde gülümsüyordunuz. 

İnanmıyor. Bu yüzden yaptığı bir sonraki şey Hyunjin'den ona öğle yemeği için eşlik etmesini istemekti. Hyunjin, tabii ki evet dedi, sonuçta bedava yemek. Minho'nun ondan isteyeceği bir iyilik olduğunu bilmeden.

"Ne??!" Hyunjin ona bakıyor, yemek üzereydi, ağzının ortasında kaşıkla Minho seni sordu. "Y/N ne olacak?" kaşığını bırakıyor.

"Bize tuzak kurabilir misin?" Minho, karşısındaki çocuğun hangi çocuğun ilgisini çektiğini tekrar sordu. "Bedava öğle yemeğinin nedeni bu mu?" Diye tekrar sordu Minho'ya, "Bunun orada iyi iş çıkardığım için olduğunu düşündüm," dedi somurtarak. 

Minho gözlerini devirdi, "Hyunjin'i iyi yaptın. Ama bu ikram, istediğim iyilik için. Resmi telefonunuzda gördüm ve sanırım o kişi y/n ve tıklayacağım" dedi. Hyunjin uzağa bakarak çenesine dokundu, "Bilemiyorum Minho" diye omuz silkti. "Y/N'nin şu anda bir ilişki aradığını sanmıyorum," dedi dürüstçe. 

"Yine de deneyebilir misin? Y/n'ye sorabilir misin?" Dedi neredeyse yalvararak Hyunjin'in ellerini tuttu. Minho, dans ve kedilerden başka hiçbir şeye ilgi gösterecek biri değildi, bu yüzden onu böyle görmek Hyunjin'i neden aniden sana ilgi gösterdiğini merak etti. Belki de senden gerçekten ilk görüşte aşk gibi bir şey hissetti. Ama aynı zamanda sana tuzak kurduğunu bildiğinde gazabına maruz kalacağından da korkuyor.

"Lütfen..." Minho, Hyunjin'in ellerine sıkı sıkıya sarıldı ve ona köpek yavrusu gibi bakmak için elinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştı. Hyunjin tiksinti içinde, ellerini geri aldı. "Tamam. İyi", dedi gözlerini devirerek. Belki bunu kabul edersin ya da etmezsin, her ne olursa olsun, Seungmin'den yardım isteyecekti.

"Ama işi yapan sizmişsiniz gibi görünmesini sağlayın. Randevuyu soran benmişim gibi gösterme" dedi Minho. Hyunjin bununla alay etti ama başını salladı. Minho nihayet yüzünde küstah bir sırıtışla yemeye başladı. Böyle yiyebilir çünkü seni kızdırma korkusunu asla bilemeyecek, diye düşündü Hyunjin. Ayrıca, eğer kızarsan en azından bedava yemek aldığında yemeye devam ediyor.





Ben neden lanet fotoğraf yada gif yükleyemiyorum? Bilgisayardan deniyorum olmuyor, telefondan deniyorum olmuyor. ÇILDIRACAĞIM

Tarih: 5.05.21

𝗧𝗵𝗲 𝗦𝗲𝘁 𝗨𝗽Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin