4

296 20 7
                                    





"Ya da tesadüf gibi görünmesini sağlasak daha iyi," diye önerdi Minho. Şimdi öğleden sonra seansı için dans stüdyosuna geri dönüyorlar. Hyunjin ona baktı ve plastik kaşığı dondurma bardağına indirdi, "Eğer soruyorsan aşk tanrısını oynamayacağım," diye Minho'nun fikrini geri çevirdi. 

Minho birdenbire Hyunjin'in refleksi sayesinde kaçındığı dondurmasına uzandı.

"Bir kaza süsü vermemi ister misin?" Hyunjin sordu. Minho hevesle başını salladı. "Y/N'nin sana çarptığından emin olacağım," Minho'nun beklentiyle dolu gözleri, "bir arabayla" diye ekledi Hyunjin, ardından hızla Minho'dan kaçtı. 

Minho, Hyunjin'in maskaralıkları yüzünden gerçekten patlamak istedi ama iyilik isteyen kişinin kendisi olduğunu hatırlattı. Hyunjin, uzaktan yavaşça yürüyüp, yine dondurmasını yiyordu. Şaşkınlıkla başını sallayarak adamı takip etti.

Neden Hyunjin'den bu iyiliği istedi?

İkinci buluşma

Bu günü beklediniz, genellikle tarihleri ​​önceden tahmin ettiğiniz gibi değil. Bir randevu için dairenizden çıkmadan önce bile zaten yorgun olacağınız şekilde değil. Heyecanlısın. Hayır. Heyecan iyi bir şey, değil mi? Sinirli? Gergin misin? Saçma. Sadece bir randevu için neden gergin olursun?

Yine de kafenin kapısına her zaman bakma şeklin aksini söylüyor. Sadece bu da değil, nemli ellerin hissettiğin şeyi çoktan ele verdi. Gerçekten gerginsin. 

Yine geç kalmasına da yardımcı olmadı... Ve geçen her dakika sizi daha da geriyor. İptal etmek istedin çünkü gergin hissetmek yanlış geldi ama yine de bekledin. 

30 dakika...

Bir saat geçene ve Minho hala görünmeyene kadar. Öfke dışında bir şey hissettiğin an iptal etmelisin. Şimdi de hayal kırıklığına uğruyorsunuz, ona değil, kendinize. Beklediğinize ya da daha çok zaman harcadığınıza inanamazsınız. Hayır. İkinci bir randevu istediğinde, kabul etmemeliydin.

Çocukluk düşmanınızdan gerçekten ne bekliyorsunuz? 





Tarih: 10.05.21

9 bölüm falan daha kaldı

Umarım anlamışsınızdır.

𝗧𝗵𝗲 𝗦𝗲𝘁 𝗨𝗽Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin