6

237 17 1
                                    






En iyi arkadaşlarına baktın ve onlar gözlerini kaçırıyorlardı, zaten kendileri içeri giriyor. Kapında kıpırdayamıyor, Minho'dan başka bir şeye bakamıyordun. "Girebilir miyim?" diye sordu yüzünde aptal bir gülümsemeyle. "Evet..." onu içeri almak için kenara çekildin. 

"Siz çocuklar neden buradasınız?" diye sordun, kapıyı kapattıktan sonra yüzünde sahte bir gülümseme belirdi. Başka bir nedenden dolayı kızgındın. Özellikle en iyi arkadaşlarına şüpheyle bakmak. "Film gecesi!" diye haykırdı Hyunjin, kanepenizde oturup yemeğinizi yerken. 

Senin yemeğin. Yemeğini Seungmin'den saklayacak vaktin yok, o şimdiden sana bakıyor, "Yine mi fast food, Y/N?" diye sordu, yemek seçiminden dolayı hayal kırıklığına uğradı. "Ne?" diye homurdandın, "Bugün lüks restoranda randevumuza kimse gelmedi. Ben de acıktım," dedin, yan gözlerle Minho'ya bakarak. Hyunjin ve Seungmin, Minho'ya baktılar ve sonra tekrar sana döndüler. Sessizlik odayı doldurdu. 

Hyunjin'e doğru yürürsün, fast foodu kaparsın, masayı temizlersin ki Seungmin bir daha akşam yemeğini yargılamasın, onu mutfağa koydun. Hyunjin itiraz etmek üzereydi ama Seungmin iki nedenden dolayı çatık kaşlarla ona baktığında devam etmedi. 

Minho seni mutfağına kadar takip etti, Seungmin'in Hyunjin'i sorgulaması için mükemmel bir fırsat. "Sen ölmek mi istiyorsun?" Seungmin, Hyunjin'i sorguladı. "Gitmedi ve Y/N'yi bekletti. Bana tekrar hatırlat. Neden Minho için hayatımızı feda ediyoruz?" Seungmin, Hyunjin'den bıkmıştı. 

"Tamam. Minho bunun için bana yalvardı. Ve Minho'nun Y/N'yi telafi etmesine yardım etmek için buradayız. Dans stüdyosunda mahsur kalmamız zaten onun suçu değil." Hyunjin Seungmin'e açıkladı. "Bunun mükemmel bir fikir olduğundan hala %100 emin misin?" Seungmin Hyunjin'den şüphe duymadan edemedi. "Bir bakalım" Hyunjin de bunun iyi bir fikir olup olmadığını bilmiyordu. Tahmini doğruysa, sen ve Minho'nun bir geçmişi var. Çözülmesini bekliyor, ikinizin de birbirinizi tanımıyormuş gibi davranmanızın nedeni. 

Hyunjin ve Seungmin'in zaten tartıştığından ve bunu durdurmak istediğinden emin olsan da, aynı zamanda bir ikilem içindesin. Minho'nun yanında nasıl davranacağını bilmiyordun. Daha şimdiden onun varlığını arkanda hissettin ve yine de susmayı seçtin. Minho dikkatinizi çekmek için boğazını temizledi. Dudaklarında gergin bir gülümsemeyle arkanı döndün. İhtiyacın olan son şey Minho'nun senin dairende olmasıydı. Daha iyiye doğru değişemeyeceğine kendinizi ikna etme yolundayken, ona kendini açıklama şansı verdin.

 Üzgün ​​görünüyordu ve bunun oyunculuk olduğuna inanmak istedin. "Özür dilerim," dedi, plastik poşeti tahmin ettiğiniz şeyle, yarım litre dondurmayla geldi. "Stüdyoda kaldım ve telefonumun bozuldu", sana özrünü kabul edeceğini bildiği bir bakışla baktı. Bu oyunu oynayabilirdin.

"Sorun değil," özrünü kabul ettin. Sana ne kadar içten baktığından ve şimdi cevabınla gülümsediği için değil. Elbette pes ettin, plana ihtiyacın vardı. 

--------

"Pizza?" diye sordun, ona gülümseyerek karşılık verdin. "Çocuklar! Zaten bir pizza sipariş ettik. Buraya geri dönün!", Hyunjin tekrar bağırdı. Komşularınızdan bir şikayet daha almaktan korkuyordun. "Hyunjin lütfen çığlık atmayı kes," diye arkadaşını azarladın. "Evet. Garipliği ortadan kaldırmayacak çünkü çoktan gitti," diye ekledi Seungmin, gözlerini devirerek. Duymamış gibi yaptın. Bununla, hepiniz oturma odanıza rahatça yerleştiğinizden, listenizdeki bir sonraki filmi oynarsınız. Minho utangaç bir şekilde yanına oturdu.





Tarih: 10.06.21

𝗧𝗵𝗲 𝗦𝗲𝘁 𝗨𝗽Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin