--------
Minho senden birkaç santim uzaktayken, oturduğun yerden kalktın ve onun varlığını tamamen görmezden gelerek dans pistine gittin.
Elbette, onun oyununu son kez oynayacaksın.
Kullanabileceğin biri var mı diye dans pistini araştırdın. Gözlerin quokka'ya benzeyen yüzü olan bir adama takıldı. Aynı zamanda yakışıklı ve sevimli, mükemmel bir av. Ona doğru yürürsün ve onunla yaklaşık 10 dakika dans edersin. Bütün bunlar Minho orada dikilip dişlerini gıcırdatırken oluyor. Bundan etkilendiğini görünce adama doğru eğilirsin, onu istediğin zaman öpebilecek kadar yakın olursun. Yine de gözlerin Minho'nun üzerine düştüğünde hareket etmeyi bırakıyorsun.
Ne yapıyorsun? Bundan daha iyisin.
Adamın kulağına eğildin, "Üzgünüm," telaşlı adamdan özür diledin, dans pistinden uzaklaştın.
Bir barda bir saat bile değil ve zaten yorgunsunuz. Hyunjin'in arabasını arayarak oradan çıkıyorsun. Neyse ki, senden anahtarları almayı unutmuş. Kendinizi eve götürecek ve onlar için bir Uber arayacaksınız. Barın içinde onları aramak için enerjin kalmadı.
Telefonunu çıkardın ve Seungmin'e hâlâ park yerinde olmana rağmen çoktan ayrıldığını bildirdin. Bu zıkkımı seninle çekmeye çalıştıkları için bile kızgınsın.
Neyse ki Minho için hala park yerindesin, kaybolmuş, sarhoş ve çılgın görünüyorsun, kötü bir kombinasyon.
"Bekle Y/N," diye seslendi, sana doğru yürürken.
"Ah. Evet. Merhaba Minho. Seni burada görmek güzel," dedin, ona bir bakış bile atmadan, Hyunjin'in arabasını aramak için elinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştın. Kendinizi kapana kısılmış hissettiniz, arabanın ses çıkardığı arabayı kolayca bulmak için arabanın anahtarlarına tıklıyorsunuz.
Sonunda!
Arabaya doğru yürürken Minho seni arkadan takip etti. Tek düşünebildiğin, ondan nasıl kaçınabileceğin. Arabanın önünde durduğunda arabayı açmak üzeresin, işte o zaman nihayet ona bir bakış atıyorsun.
Artık Minho sana daha yakın olduğuna göre, yüzündeki yorgunluğu açıkça görebilirsin.
Suçluluk nihayet onu yakalıyor mu?
"Gerçekten mi? Bu kadar mıydı?" Minho seni sorguladı. Senden çok şey bekliyor, kırıcı sözler hatta tokat bile bekliyor ama sen onu selamladın.
"Ne dememi istiyorsun?" ona öfkeyle bakıyorsun.
"Önümde birini öpmeye çalıştın. Beni kıskandırmaya mı çalışıyorsun?" dedi, kaşları çatık sana bakarak. Adamın daha önce seninle nasıl dans ettiğini görünce sinirlenmeden edemiyor. Ve senden özür dilemek için burada olduğu için öfkesini bastırmaya çalışıyor.
"Ah evet? Bir hafta önce yaptığın gibi mi?" alaycı bir şekilde cevap verdin. Minho'ya inanamazsın. Ve bu bilginin dudaklarından geçmesine izin verdiğine kendine inanamıyorsun. Kıskanç hissettin. Ha.
"Y/N," diye tekrar usulca adını seslendi ve sen tek kelime etmedin.
İşte son şansı.
"Özür dilerim," diye fısıldadı, bakışlarını tutarak. Onu tanıdığına memnunsun çünkü gözleri o kadar samimi görünüyor ki aslında onun rol yapmadığını düşünüyorsun.
"Ne için ama? Ne için üzgünsün?" ısrar ettin.
"Doğruyu söylemediğim için" itiraf ettiğinde bir saniye bile geçmedi.
"Hangi gerçek?" Onunla alay etmeye çalışmıyorsun. Ayrıca ondan hangi gerçeği duymak istediğini de bilmiyorsun. Birini öpüp dişlerinin arasından yalan mı söyledi? Yoksa seni tanıyor mu? En kötüsü nedir? Ne duymak daha acı verici?
"Bir yabancıyı öptüm," diye itiraf etti Minho. Ona göre dürüst olmak, uzun zaman önce yapması gereken şeydi.
Gözlerin arabanın kapısını sıkıca kavrayan eline odaklanarak, "Aptallık yok," diye dalga geçtin.
Sesindeki acıya rağmen devam etti. Seni tekrar kaybetmek anlamına gelse bile bu şansı kullanacaktı. Zaten çok yalan söyledi. Çok yalan duydun. Bu sefer sana bakarken, cevabını beklerken, riske atmaya istekli olduğunu düşündü. Eğer gerçek seni gerçekten özgür kılacaksa. Riske atacak. "Dürüst olmadığım için," boğazında oluşan yumruyu yuttu, "Seni ilk buluşmadan önce bile tanıyordum. Ben Lee Minho," diye itiraf etti.
Gülümsüyor ve onunla yüzleşiyorsun. Gözlerinde yaşlarla ona bakarsın, "Çocukluk düşmanım" diye devam ettin.
Tarih: 10.06.21
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗧𝗵𝗲 𝗦𝗲𝘁 𝗨𝗽
FanfictionÇocukluk düşmanı olan Lee Minho ve Y/n, Minho'nun ve Y/n'nin en yakın arkadaşları Seungmin ve Hyunjin'i ikna etmesi sonucunda randevuya çıkma kararı alırlar.